WHEM Lavina Goddess Steenwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een keer op basis van de foto's bezocht. De sessie was niet verkeerd. In het echt zie je wel dat het een zwaar verslaafde junk is. De foto's verbloemen veel. Dat is echt heel zonde. Zij ziet er in het echt niet uit en lijkt veel ouder.
 
In de eerder geschreven - deels negatieve - kan ik mij totaal niet vinden.
Ben zelf bij lavina geweest in Almere, communicatie liep vlot en is discreet.

Ze noemt zichzelf Goddes/Meesteres en daar kan ik haar zeker gelijk in geven, de sessie was goed voorbereid, alle opties die ik van te voren had aangekaart kwamen terug in het spel.

Wat zeker (voor mij) ook een pluspunt is ze is flexibel in haar spel, ik kreeg wat ideën midden in het spel en heb deze aangekaart om te proberen, was allemaal geen probleem en gingen we gelijk doen, zacht - medium of hard.. mocht zelf kiezen.
Menig Meesteres kan daar van leren.

Al met al geef ik Meesteres/Goddes Lavina een ruime 8.
 
Zelf ben ik verscheidende keren bij Goddess Lavina geweest en elke keer zeer tevreden weer weggegaan. Ik heb met haar de afspraak dat het go with the flow is en hou zelf van het verassingselement. Zo laatst ook haar bezocht en van te voren afgesproken een dubbel domme sessie ervan te maken. Vooraf even wat met elkaar gepraat een beetje koetjes en kalfjes, daarna de sessie en waarbij de dames niet op de klok kijken en opgaan in hun element en het spel, beide hebben daarin goed mijn grens opgezocht, na de sessie nog even napraten en beetje bijkomen van alles. Ik heb ook de andere recensies gelezen, ik heb alleen maar goede ervaringen met haar en wat haar foto's betreft op kinky komen voor mij wel overeen met de werkelijkheid. Ik heb bij haar een goede klik en ze weet me aan te voelen en zo de sessie op te bouwen.
 
Goede meesteres! Ik kan mij niet vinden in de bovenstaande negatieve reacties. Ben in november 2022 bij haar thuis geweest in Steenwijk. Was een goede sessie en de foto's klopten toen met hoe ze er uit zag.
 
Meesters Lavina is de eerste meesteres d
Waar ik geweest ben en dat was een hele fijne ervaring. Ze nam de tijd voor mij hebben eerst rustig de sessie doorgenomen en wat gedronken. Daarna begon de sessie.

Fotos is hoe ze echt is en het is een zeer aantrekkelijke vrouw met de mooie vrouwelijke rondingen op de goede plaats

Toen ik zei dat ik zeker nog eens terug wilde komen zei ze probeer ook eens andere meesteressen maar je bent altijd welkom bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan