Recensie Lavinia (Roemeens) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.091
04/07/21
2.271
81
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Lavinia is een zeer slanke 26 jarige Roemeense met lang zwart haar. Ze is wat groter dan de eveneens zeer slanke Kassi. Ze heeft veel tattoos en ze lijkt een ruime A cup te hebben. Ze is begin dit jaar al even in Sixsens geweest en nu terug. Gisteren had ze een sexy secretaresse bril (-0,25, dus amper nodig) op, waardoor ze mijn aandacht trok. Ze zit normaal gesproken links achterin in de bar. Ze vertelde me dat ze op haar 18e begonnen was en vooral in bordelen had gewerkt.
We moesten lang op een sleutel wachten en dat maakte haar nogal zenuwachtig. Tijdens het wachten keek ze elke 5 sec op de klok. Toen we aan de beurt waren kreeg ik het verzoek eerst mijn jongeheer te wassen. Ik had natuurlijk gedoucht, een overblijfsel van haar bordeel gewoontes denk ik. Ze vroeg hoe lang ik wilde blijven en ik zei, we kennen elkaar nog niet, we zien wel. Maar dat was niet goed genoeg en ze bleef aandringen. Toen heb ik gelukkig een half uur gezegd. Helaas werd het een zeer matige kamer. Ze had gezegd aan tongzoenen te doen, maar in de kamer begon ze al terug te krabbelen dat ze "licht" tongzoenen deed. Uiteindelijk was het wat beter dan alibi tongzoenen, maar ik heb haar tongpiercing maar 1 keer gevoeld. Ze had haar bovenstukje aangehouden. Op mijn verzoek deed ze het uit; helaas bleken haar borsten de strijd tegen de zwaartekracht compleet verloren te hebben.
Bij het pijpen maakte ze vooral bezwaar tegen de omvang van mijn jongeheer. Dat had ik keurig van tevoren gemeld. Maar al met al was het pijpen door al het gemekker zeer matig. Ik probeerde haar nog te coachen door te zeggen dat ze ook met haar tong nog lekkere dingen kon doen. Maar het werd niet wat.
Dus het condoom gemonteerd en zij kwam bovenop mij zitten. Het lukte haar mijn Barokkar naar binnen te werken, maar ze had geen idee hoe ze nu nog kon neuken. Dus toen heb ik haar maar op haar rug gelegd en ben haar gaan neuken en dat werkte gelukkig wel, zonder dat het pijn deed bij haar. Ze probeerde nog even "you pay me extra for your big dick!" Daar ben ik maar niet op in gegaan. Toen ik klaar gekomen was wilde ze zeer gehaast de kamer verlaten. We hadden nog 5 minuten, maar ik had er ook genoeg van.
Later in de bar sprak ik nog een vaste klant die vaker met haar was geweest, maar deze keer ruzie had gekregen met haar. Ze had zo lopen zeuren dat hij de kamer direct had afgebroken en niet wilde betalen. Ze was op hoge poten naar de receptie gegaan en vond dat die man buitengezet moest worden. Uiteraard is dat niet gebeurd. Wat hem en mij betreft geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan