Recensie Layla, bar Navy Schepenenvijverstraat 2 L (tweede raam van links) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond - na mijn toch negatieve ervaring bij Emma - Layla bezocht.
Ik bezocht Layla een 3-tal jaren geleden regelmatig tot ze er een langere periode tussenuit ging...

Bij het binnenkomen zei ze onmiddellijk mijn voornaam en van waar ik was ('Hey ... uit..., welkom").
Hele lieve vriendelijke Hollandse meid (met Marokkaanse roots) met heel veel ervaring.

Gevraagd om mij op te geilen door geile praatjes te verkopen terwijl we aan het seksen waren. Ze deed dit met verve !
Ook geen van die extreme klokkenkijksters... Ik was er al ruim 20 min toen ze mij (op dat moment terecht vriendelijk vroeg om te komen). Daarvoor gaf ze me nog de nodige tijd. Ik was dus ongeveer 25 min. bij Layla die momenteel maar sporadisch meer werkt (ivgl met vroeger).
Aanrader voor wie hoffelijk, vriendelijk en respectvol is naar haar toe. Ge krijgt van haar wat je zelf geeft.... dame met héél veel ervaring !
 
Laatst bewerkt:
Dorisday, welk raam is dit op het kaartje aub?
Is het schuin over de bar Crystal?

Heeft ze vaste dagen denk je ?
Layla werkt in bar Navy Schepenenvijverstraat 2 raam 2 (dus tweede raam van links). Vroeger noemde die bar 'Unique' (staat ook als 'Unique' aangeduid op het plattegrondsplan Ghent Red lights District die je hier op het forum kan vinden). Het is inderdaad schuin tegenover bar Christal (19A) en recht tegenover bar Vogue 1 (21).

Layla werkt altijd in de nachtshift (ik denk vanaf 21u - 21u30) maar ze vertelde mij dat ze veel minder aanwezig is dan vroeger (en dat klopt). Ze is er dus zeker niet elke avond/nacht meer zoals een 2-tal jaar geleden.

Of ze vast dagen heeft weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat ze bijzonder vriendelijk en aangenaam in omgang is en 'Hollands' praat. Als je zelf vriendelijk en respectvol bent krijg je veel terug (das mijn ervaring en dat zegt ze zelf ook). De (betaalde) 'liefde' moet dus van beide kanten komen. Wederzijds respect dus...

Ze is gemakkelijk herkenbaar: draagt dikwijls een korte blauwe jeansbroek met daarboven een wit bloesje die evenwel amper haar borsten bedekt. Ze heeft lang golvend bruin haar en moet een jaar of 34 zijn denk ik. Ze heeft een mooi bruin getint lichaam en mooie naturelle borsten (C-cup).

Voor mij is Layla dus een aanrader (in vergelijking met veel andere dames die ik 'ken' in de Rosse Buurt). Je kan er zeer gemoedelijk tegen praten en voelt je vlug op je gemak... Ze doet wat je graag hebt, je kan dat probleemloos zeggen tegen haar... T.t.z: binnen het 'normale': geen condoom over een nog slappe lul, eerst goede masturbatie, goed pijpwerk en standjes geen probleem... (Tongzoenen en vingeren: dat weet ik niet. Klaarkomen op haar lichaam: neen).

Persoonlijk vind ik wel dat er een paar mooi ogende zitten maar... 'mooi en goed' dat gaat vaak niet samen leerde mij de geschiedenis....

't Ja wat mij betreft: ik heb niet veel keuze meer in de Rosse Buurt. (maar ik ben dan ook zeer kieskeurig). Antonia -voor mij veruit de allerbeste ooit - is er mee gestopt en Alexandra is in verlof maar komt mogelijks eerstdaags terug...

Voilà hopelijk heb ik je wat kunnen informeren N. Grt. Dorisday.
 
Layla werkt in bar Navy Schepenenvijverstraat 2 raam 2 (dus tweede raam van links). Vroeger noemde die bar 'Unique' (staat ook als 'Unique' aangeduid op het plattegrondsplan Ghent Red lights District die je hier op het forum kan vinden). Het is inderdaad schuin tegenover bar Christal (19A) en recht tegenover bar Vogue 1 (21).
Bedankt voor het uitgebreide antwoord opnieuw! 👍👍
 
Gisterenavond - na mijn toch negatieve ervaring bij Emma - Layla bezocht.
Ik bezocht Layla een 3-tal jaren geleden regelmatig tot ze er een langere periode tussenuit ging...

Bij het binnenkomen zei ze onmiddellijk mijn voornaam en van waar ik was ('Hey ... uit..., welkom").
Hele lieve vriendelijke Hollandse meid (met Marokkaanse roots) met heel veel ervaring.

Gevraagd om mij op te geilen door geile praatjes te verkopen terwijl we aan het seksen waren. Ze deed dit met verve !
Ook geen van die extreme klokkenkijksters... Ik was er al ruim 20 min toen ze mij (op dat moment terecht vriendelijk vroeg om te komen). Daarvoor gaf ze me nog de nodige tijd. Ik was dus ongeveer 25 min. bij Layla die momenteel maar sporadisch meer werkt (ivgl met vroeger).
Aanrader voor wie hoffelijk, vriendelijk en respectvol is naar haar toe. Ge krijgt van haar wat je zelf geeft.... dame met héél veel ervaring !
Werkt Layla vanavond?
 
Layla werkt in bar Navy Schepenenvijverstraat 2 raam 2 (dus tweede raam van links). Vroeger noemde die bar 'Unique' (staat ook als 'Unique' aangeduid op het plattegrondsplan Ghent Red lights District die je hier op het forum kan vinden). Het is inderdaad schuin tegenover bar Christal (19A) en recht tegenover bar Vogue 1 (21).

Layla werkt altijd in de nachtshift (ik denk vanaf 21u - 21u30) maar ze vertelde mij dat ze veel minder aanwezig is dan vroeger (en dat klopt). Ze is er dus zeker niet elke avond/nacht meer zoals een 2-tal jaar geleden.

Of ze vast dagen heeft weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat ze bijzonder vriendelijk en aangenaam in omgang is en 'Hollands' praat. Als je zelf vriendelijk en respectvol bent krijg je veel terug (das mijn ervaring en dat zegt ze zelf ook). De (betaalde) 'liefde' moet dus van beide kanten komen. Wederzijds respect dus...

Ze is gemakkelijk herkenbaar: draagt dikwijls een korte blauwe jeansbroek met daarboven een wit bloesje die evenwel amper haar borsten bedekt. Ze heeft lang golvend bruin haar en moet een jaar of 34 zijn denk ik. Ze heeft een mooi bruin getint lichaam en mooie naturelle borsten (C-cup).

Voor mij is Layla dus een aanrader (in vergelijking met veel andere dames die ik 'ken' in de Rosse Buurt). Je kan er zeer gemoedelijk tegen praten en voelt je vlug op je gemak... Ze doet wat je graag hebt, je kan dat probleemloos zeggen tegen haar... T.t.z: binnen het 'normale': geen condoom over een nog slappe lul, eerst goede masturbatie, goed pijpwerk en standjes geen probleem... (Tongzoenen en vingeren: dat weet ik niet. Klaarkomen op haar lichaam: neen).

Persoonlijk vind ik wel dat er een paar mooi ogende zitten maar... 'mooi en goed' dat gaat vaak niet samen leerde mij de geschiedenis....

't Ja wat mij betreft: ik heb niet veel keuze meer in de Rosse Buurt. (maar ik ben dan ook zeer kieskeurig). Antonia -voor mij veruit de allerbeste ooit - is er mee gestopt en Alexandra is in verlof maar komt mogelijks eerstdaags terug...

Voilà hopelijk heb ik je wat kunnen informeren N. Grt. Dorisday.
Werkt Layla vanavond?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze vrijdagnacht eindelijk Layla eens een bezoekje gebracht. Je moet wat geluk hebben haar voor haar venster te spotten. Want ze is vaak druk bezet, en soms voor langere tijd. Eens een dvp die je in het Nederlands aanspreekt; Dat is nieuw voor mij. Heel vriendelijke ontvangst, met een leuke babbel. Gaf haar meteen een complimentje over haar mooie zandloper figuur. Eens ontdaan van de kleren vroeg ze me zijlinks op bed te komen liggen. Ze smeet meteen haar rondingen in de strijd om mijn soldaat in paraatheid te brengen voor het condoom. Wat niet veel tijd vergde😉 Mocht ondertussen aan haar gepiercete tepels likken. Pijpen was meer dan top. Intens, met diepe inhalen. En ze ging lekker door, met veel variatie. Ze heeft veel ervaring en weet hoe een man te soigneren. Begonnen in missio. Waarbij ik eerst wat met haar poesje speelde. Haar klitje was wat te gevoelig om aan te raken, maar dit drukte de pret zeker niet. Missio kan vaak wat akward aanvoelen. Maar had bij haar niet veel regie aanwijzingen nodig om op mijn gemak op haar te liggen. Ik kon dan ook lekker goed doorstoten😛 Dan voor doggy gekozen. Het uitzicht op haar magnifieke kont werkte inspirerend😉 Ze voelde mij goed aan zodat ik met de nodige variatie zou kunnen hebben kunnen klaarkomen. Heb haar gevraagd het met de hand af te werken; Terwijl ik ondertussen met haar poes mocht spelen. Gaf me voldoende keukenrol om het condoom te verwijderen. Nog een leuke babbel achteraf. Ze is idd geen klokkijkster zoals gezegd in eerdere posts over haar. Ik kan al deze positieve comments enkel maar beamen. Alsook dat ze nog steeds op dezelfde locatie zit.
 
Goed om te lezen dat ze er nog werkt. Het is van voor corona dat ik bij haar geweest ben, en heb ze intussen al jaren niet meer zien staan.

Iemand die weet hoeveel nachten ze er werkt?
Voor corona werkte ze 2 tot 3 nachten per week, in/rond het weekend.

En stopt ze vroeg? Want ze zal idd vaak bezet zijn en dus snel 'genoeg' klanten hebben om evt. vroeg te kunnen stoppen.
Zelf geraak ik meestal pas na 2u in de nacht/ochtend in Gent.

Van al de vrouwen die ik gehad heb in mijn leven is ze letterlijk de heetste :p
Vrouwen kunnen veel faken maar dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Het was net iets na middernacht toen ik ze bezocht had. Ik denk soms dat ze klanten ontvangt langer dan het gebruikelijke kwartiertje. Een klant voor mij hoeveel het was voor een half uur. Ik denk ook dat ze veel vaste klanten heeft. Ze kan dus voor lange tijd niet te zien zijn aan het venster. Misschien aan een van haar collega's vragen of ze aanwezig is. Missch. weten sommige leden meer over haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan