Fake Layla Landgraaf (oplichtster)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dewino

Newbie
1
08/09/23
1

Had via whatsapp afgesproken voor een date van een uur. Ze ontvangt in een appartement in Kerkrade.

Ben aangekomen, had 200 euro betaald, mocht me uitkleden.
Toen ik naakt op het bed zat kwam een man (waarschijnlijk haar pooier) binnengestormd die onduidelijk tegen ons begon te schreeuwen en te dreigen.

Ik was niet van plan om naakt met iemand te vechten voor 200 euro dus heb ik me aangekleed ben ik maar vertrokken.

Ik heb haar naderhand nog een app gestuurd maar hier krijg ik natuurlijk geen antwoord op.

Naar de politie gaan zal weinig zin hebben dus ik wil vooral mensen waarschuwen.
Weet iemand of er een manier is om dit op Sexjobs.nl te rapporteren?
 
Naar de politie gaan zal weinig zin hebben dus ik wil vooral mensen waarschuwen.
Weet iemand of er een manier is om dit op Sexjobs.nl te rapporteren?
Naar de politie gaan heeft zeker zin. Je hebt toch een adres? Je voelde je bedreigd met fysiek geweld. En waarom zouden ze dit alleen bij jou flikken? Als er 2 of 3 man met hetzelfde verhaal komen, dan zou dat echt een reden moeten zijn voor een bezoekje. Maar als niemand er melding van maakt, tja...

Eén tip: Kies domicilie op het politiebureau zodat ze jouw adres niet kunnen krijgen via hun advocaat mocht het zover komen.

En de aangifte stuur je dan naar SJ. Eventueel geanonimiseerd.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan