Pancakeswap
Vaste klant
Engels gaatHoe is haar Engels? Zou graag eens langsgaan, maar mijn Frans is nogal gelimiteerd en ik zie hier dat de meesten Frans met haar spreken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEngels gaatHoe is haar Engels? Zou graag eens langsgaan, maar mijn Frans is nogal gelimiteerd en ik zie hier dat de meesten Frans met haar spreken.
onmiddellijkreageert ze snel via whats app bij jullie?
Omdat PickleRick geen newbie is als moderator weet hij al lang dat op fora wel eens mooie recensies geschreven worden door fans en vriendjes van een bepaalde dame. Soms zelfs door de dame zelf. Motieven? Voor de fans: hopen op een extraatje en op een goed blaadje staan met hun vriendinnetje. Voor de vriendjes en de dames zelf: reclame uiteraard. Nogal voor de hand liggend.Ik zie niet in waarom ik de waarheid zou verdraaien.
Staat er ergens dat je recensies moet plaatsen?En... dan zijn er natuurlijk ook die individuen die zelf geen recensies plaatsen... maar wél commentaren leveren op recensie-topics van anderen!
Voor elk wat wils op dit forum!
Ze is vertrokken.Iemand weet hoe lang ze nog in België zal zijn? Een van haar ads zegt tem 20/04, maar zo te zien is ze er toch nog?
NeeIs het deze layla?
![]()
Layla flor
Melk de 19-jarige, 100% sexy. vriend Ik ben heel lief, aardig, bevooroordeeld, charmant, heel luchtig, heb een zachte huid en een gebruindewww.redlights.be