Deze namiddag nog eens bij mijn tijgerin Meryam geweest voor een uurtje. Afspraak juist voor de middag gemaakt en direct antwoord met een uur en kamernummer. Bij het binnenkomen direct dikke knuffel en tongzoen. Effe admin en uitkleden. Kort doucheke samen en bed op. Wat gestreeld, gekust, met de tetjes gespeeld en wat gekeuveld over respect. Kort samengevat, mijn leuze, als je een goede GFE wil, geef haar dan eerst een goede BFE. Dan kan alles wat ze belooft op haar profiel en soms een beetje meer.
Dan begonnen met een goede bef en vingerbeurt. Kort erna een eerste squirt. Mmm love it. Maar nee dat was nog niet genoeg, ze vroeg om verder te doen en ze squirtte zowaar een tweede lading. Het bed was kletsnat. Dan de pijpbeurt
PZC. Dat doet ze gewoon zalig, met de nodige hawk tuah

en ze vergeet natuurlijk uw ballen niet. Dan wou ze dringend intiem. In missio, hoe dieper ik ging, hoe luidruchtiger ze werd. Das toch top. Hier kwam ze nog eens een derde keer klaar waarna ik mij ook niet kon houden en alles leegspoot.
Jasje uit, effe verfrissen en klaar voor de tweede beurt. In een mum van tijd had ze hem weer stijf en bleef lekker lang pijpen en trekken, terwijl ik met men vinger haar twee gaatjes aan het bewerken was, wat ze voelbaar weer lekker vond. Op een moment zat ik zo op het randje van klaarkomen dat ik zei van te minderen. Dit had ze blijkbaar niet direct verstaan zodat ik met volle kracht klaarkwam en alles in haar gezicht spoot wat ze normaal niet doet. Maar bon, ze begreep het en kon er om lachen. We zagen dat onze tijd ongeveer op was en zijn samen nog effe onder de douche geweest. Er was blijkbaar wel geen warm water meer, dank U Dreamotel

. Maar ok, koude douche is ook gezond. Na nog wat babbelen tijdens het aankleden en dikke kussen zijn we samen buitengegaan. Haar dag zat er ook op en ik was tevreden en voldaan.
Dit was mijn derde keer bij Meryam en er zullen er nog volgen