- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-accept-cash-visa-mastercard-bancontact-payconic-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ik heb haar een bezoekje gebracht
Een jonge studente papa brasil mama Spanje
Foto's lijken me wel te kloppen; kleine goedlachse meid met grote borsten, alles echt
Begint met kussen en dan haar tepel in mijn mond
Zij doet een cd aan en pijpen met dus. Snappen die grieten dat dan niet? Mc mag ze me uren pijpen, doet me niks
Dan een klodder glijmiddel want I'm big zegt ze. Volgens mij eerder gemiddeld; soit
De combi glijmiddel en cd maakt dat ik ook hier uren kan doorgaan
Haar kutje is gemiddeld, niet superstrak. Zij komt bovenop en geeft van jetje, dan wil ze onderaan, dus missonaris, hierna doggy later gaat ze op haar buik om dan terug naar doggy te gaan en ik de cd vol schiet
Ze houdt de touwtjes strak in de hand en dat kan ik wel eens appreciëren.
Likken mag ik haar niet en dat vind ik wel jammer
Vlotte babbel. Engels gesproken en zelf zegt ze Fr, It, Sp en Port te spreken. De getallen telt ze in het Portugees…
Ze deed promo 30/50€, tijd volgemaakt met babbel voor en na. Toch wel 20min actie dus ok
Betalen kon cash doch ook met kaart
Leuke date, geen herhaling
Een jonge studente papa brasil mama Spanje
Foto's lijken me wel te kloppen; kleine goedlachse meid met grote borsten, alles echt
Begint met kussen en dan haar tepel in mijn mond
Zij doet een cd aan en pijpen met dus. Snappen die grieten dat dan niet? Mc mag ze me uren pijpen, doet me niks
Dan een klodder glijmiddel want I'm big zegt ze. Volgens mij eerder gemiddeld; soit
De combi glijmiddel en cd maakt dat ik ook hier uren kan doorgaan
Haar kutje is gemiddeld, niet superstrak. Zij komt bovenop en geeft van jetje, dan wil ze onderaan, dus missonaris, hierna doggy later gaat ze op haar buik om dan terug naar doggy te gaan en ik de cd vol schiet
Ze houdt de touwtjes strak in de hand en dat kan ik wel eens appreciëren.
Likken mag ik haar niet en dat vind ik wel jammer
Vlotte babbel. Engels gesproken en zelf zegt ze Fr, It, Sp en Port te spreken. De getallen telt ze in het Portugees…
Ze deed promo 30/50€, tijd volgemaakt met babbel voor en na. Toch wel 20min actie dus ok
Betalen kon cash doch ook met kaart
Leuke date, geen herhaling