Leeftijd van GR wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In welke leeftijdsgroep zitten de meeste gebruikers op GR?

  • 18-25

    Stemmen: 27 8,0%
  • 26-35

    Stemmen: 81 23,9%
  • 36-45

    Stemmen: 86 25,4%
  • 46-55

    Stemmen: 89 26,3%
  • 56-65

    Stemmen: 45 13,3%
  • 65-70

    Stemmen: 5 1,5%
  • 70+

    Stemmen: 6 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    339
Onder de 50 denk je, wellicht via de 'normale' weg aan seks te komen. Als dat onvoldoende heeft plaatsgevonden, kun je na je 50ste - met het einde in zicht - makkelijk denken, "Wat kan mij het schelen! Gaan met die banaan. Nu maakt het niet meer uit.". Maar ook, "Had ik het maar eerder gedaan.", want drie keer klaarkomen in een half uur, zoals op je 27ste gaat echt niet meer.
 
Drie keer klaarkomen in een half uur lukt me niet op mijn 52e, maar lukte ook niet op mijn 40e, 30e en zelfs niet toen ik 20 was. Ik kan heel lang doorgaan, heb zelf alles onder controle; bepaal zelfs of en wanneer ik klaar wil komen al duurt het 2 uur. Maar eenmaal klaargekomen is het over en uit voor de komende uren/dag.
Ik heb al 30 jaar een vrouw die zelf ook verzot is op seks (dus daaraan hebben we zeker geen tekort) en geen problemen heeft met mijn prostitutiebezoek.
Ik houd gewoon van de spanning, de afwisseling, de jonge meiden/vrouwen en ander een ander kleurtje. Wandelen is voor mij gewoon een hobby "voor erbij", waar ik al zo'n 25 jaar veel plezier aan beleef.
 
Hmmm had toch wel wat meer 20-25ers verwacht. Misschien zitten de meeste gewoon op instagram hun tijd te verdoen inplaats van dit forum.
 
Volgens de dames, kijken die alleen.
Nou ik was er vroeg bij met een jaar of 17/18 en hoewel ik niet vaak ging was ik toch een koper in plaats van een kijker , jongeren krijgen meestal verkering , gaan samenwonen of trouwen en gaan dan denk ik na een paar jaar pauze weer eens af en toe buiten de deur neuken voor de afwisseling
Het is maar een theorietje hoor
 
Ik zie anders genoeg jonge gasten rondlopen in de raambuurten. Dat lijkt me een ononderbouwde aanname.
Raambuurten zitten natuurlijk voornamelijk in grote steden en zijn in principe openbare ruimte , hangjongeren die in de buurt wonen zullen het spannend vinden om daar af en toe eens rond te neuzen
Jonge gasten zoals ik vroeger die er speciaal naar toe moesten rijden gingen echt niet alleen om te kijken
 
32 hier, en al een jaar of 7 a 8 aan het hobbyen.
Reden is heel simpel, op zijn tijd wil je toch fijne sex hebben en dat is lastig met een vrouw die daar standaard geen zin en behoefte aan heeft, dan maar stiekem buiten de deur zo een paar keer per jaar

Relatie is verder prima alleen de sex ontbreekt eraan
 
Raambuurten zitten natuurlijk voornamelijk in grote steden en zijn in principe openbare ruimte , hangjongeren die in de buurt wonen zullen het spannend vinden om daar af en toe eens rond te neuzen
Jonge gasten zoals ik vroeger die er speciaal naar toe moesten rijden gingen echt niet alleen om te kijken
Denk wat je wilt, maar de bewering dat alleen oude(re) mannen naar de hoeren gaan en jonge gasten niet of amper is op geen enkele manier hard te maken. Hoe wou je dat ook meten? Er zijn natuurlijk geen cijfers over.

De reden dat er weinig jongeren op dit forum zijn, is simpel: het is een forum. Dat is allang niet meer de manier waarop jongeren communiceren. Dat moet tegenwoordig in korte berichtjes van enkele woorden. Ik heb al zoveel fora opgeheven zien worden de afgelopen jaren door die reden. Maar daaruit af kunnen leiden dat jonge mannen niet wandelen? Nee, dat kun je niet
 
Denk wat je wilt, maar de bewering dat alleen oude(re) mannen naar de hoeren gaan en jonge gasten niet of amper is op geen enkele manier hard te maken. Hoe wou je dat ook meten? Er zijn natuurlijk geen cijfers over.

De reden dat er weinig jongeren op dit forum zijn, is simpel: het is een forum. Dat is allang niet meer de manier waarop jongeren communiceren. Dat moet tegenwoordig in korte berichtjes van enkele woorden. Ik heb al zoveel fora opgeheven zien worden de afgelopen jaren door die reden. Maar daaruit af kunnen leiden dat jonge mannen niet wandelen? Nee, dat kun je niet
Inderdaad de cijfers die je hier ziet zijn afkomstig van een paar honderd man die toevallig op dit forum zitten en de moeite genomen om aan die enquette mee te doen , als het al wat zegt is het dat de leden van dit forum gemiddeld oud zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan