Recensie Leentje/Nancy, Oostende/Mechelen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

corneel

Wandelaar
38
16/02/24
10
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-spirituele-of-zenmassage-geeft-je-een-helende-werking.html
Totale kosten (in euro)
100
Afspreken makkelijk
Zat blijkbaar vroeger in Mechelen, nu tijdelijk in Oostende
Er is veel beter voor die prijs

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-spirituele-tantra-massage-geeft-je-een-helende-werking.html
Totale kosten (in euro)
110
Advertentie belooft. Maar Nancy is een sloot. Geen opwindend lichaam, hoop new Age geluk over spiritualiteit en tantra. Nu ja, dit is het niet voor mij.....
Duur ook voor wat het is. Uiteindelijk maar zelf afgetrokken. Krijg je aansluitend nog een hele analyse.....ze weet alles van je.....denkt ze zelf door slim vragen te stellen. Maar ze heeft niet door dat de antwoorden niet kloppen.
Heel rustgevend, buiten onder het raam zit iemand te hoesten dat het een aard heeft.
Al met al, slecht bezoekje. Maar misschien had ik een andere voorstelling van tantra.

Dit is dezelfde:

Laatst bewerkt door een moderator:
Advertentie belooft.
Geen opwindend lichaam.
Maar misschien had ik een andere voorstelling van tantra.
Zie je dan niet aan die fotos (die ze al 567 jaar gebruikt) dat ze dik is en geen aantrekkelijke gezichtscontouren heeft?

Laat je nooit vangen aan zogezegde tantra massages of tantra sex.
Als je niet beide bedreven bent in tantrische praktijken en het niet beide toepast, kan er nooit sprake zijn van tantra.

1 partij die het aanbiedt en de andere die het ondergaat is gewoon geldklopperij.
Dan mogen ze nog voor duizenden euro's opleidingen gevolgd hebben in India of andere exotische aarden.
Het is nooit of te nimmer een 1-richting toepassing.

In 't allerbeste geval krijg je wat veel te duur gestreel en getease.

Zie je dan niet aan die fotos (die ze al 567 jaar gebruikt) dat ze dik is en geen aantrekkelijke gezichtscontouren heeft?

Laat je nooit vangen aan zogezegde tantra massages of tantra sex.
Als je niet beide bedreven bent in tantrische praktijken en het niet beide toepast, kan er nooit sprake zijn van tantra.

1 partij die het aanbiedt en de andere die het ondergaat is gewoon geldklopperij.
Dan mogen ze nog voor duizenden euro's opleidingen gevolgd hebben in India of andere exotische aarden.
Het is nooit of te nimmer een 1-richting toepassing.

In 't allerbeste geval krijg je wat veel te duur gestreel en getease.
Dik is geen factor van belang imho. Het gaat om wat je ermee doet en ermee omgaat. €110 afzetten voor wat geaai onder het mom van tantra en je onkunde verbergen onder een hoop zinloos geklets is erover.
Geen goede kamer, niet stil, ergens zit iemand te hoesten alsof hij bronchitis heeft. Is ze daarna "verbaasd" dat je niet "ver weg bent geweest". Nee trut, wat dan? Zowat naast mijn oor zit een terunglijer zijn longen eruit te hoesten, dacht je dan dat ik kon relaxen. Daarnaast weet ze nog niet eens wat masseren inhoudt, beetje aaien en wrijven kan mijn vrouw nog beter.

Deze dame is +20 jaar geleden ook gewoon begonnen als dvp, de laatste jaren kleedt ze haar activiteiten een beetje in met spiritualiteit en is haar gewrijf plots tantra geworden, op een bepaald ogenblik gaf ze ook tantrisch pijpen (?).
Ik interpreteer het als afbouw van aanbod maar het dan zo proberen te verkopen dat je er de prijs ook niet moet voor afbouwen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan