Komkommers
Newbie
Hallo heren, ik was even benieuwd met wie heb je goede ervaringen hebt? Ik zoek een vriendelijke/spontane dame van rond de 30 die niet voelt als afwerken en wegwezen. Liefst GFE/tongzoenen mogelijk. Dank alvast!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMillie hofje 16, Margarita hofje 17, Yanis hofje 18 of 19Hallo heren, ik was even benieuwd met wie heb je goede ervaringen hebt? Ik zoek een vriendelijke/spontane dame van rond de 30 die niet voelt als afwerken en wegwezen. Liefst GFE/tongzoenen mogelijk. Dank alvast!
Rond de 30 zei StephencakesMillie hofje 16, Margarita hofje 17, Yanis hofje 18 of 19
Kelly Esperanza 1e verdieping keuze genoeg.
klopt, jeh hebt gelijk.Rond de 30 zei Stephencakes
Millie is toch echt wel 'ietsje' ouder
Die ervaring had ik ook, Pakje gaat niet uit. Gaf aan dat ik dit als jammer ervaarde. Volgende keer was het wel mogelijk. Maar naar mijn beleving praat ze wat te veel. Leuke dame enzo. Maar voor 200 per uur mag je naar mijn mening er best voor werken.Dank! Ben even bij lovenjoy naar binnen gewandeld. Rayssa uit Roemenië (eerste kamer na trapje) was vriendelijk, sociaal en kan lekker pijpen met haar recente tongpiercing. Neuken was prima, haar pakje gaat niet uit. Soort button open en gaan. Ach het was geen teleurstelling
inderdaad herkenbaar wat je zegt, ze probeert zo weinig mogelijk te doen voor het geld. Ik zal er niet snel weer naar binnen stappen maar heb wel eens slechter beleefd in het zelfde huisDie ervaring had ik ook, Pakje gaat niet uit. Gaf aan dat ik dit als jammer ervaarde. Volgende keer was het wel mogelijk. Maar naar mijn beleving praat ze wat te veel. Leuke dame enzo. Maar voor 200 per uur mag je naar mijn mening er best voor werken.
Ze stuurt je ook gewoon berichten als ze het rustig heeft. Zo van hoe gaat het. Kortom een echte Geldverslinderaar.
TE mijden meid dusinderdaad herkenbaar wat je zegt, ze probeert zo weinig mogelijk te doen voor het geld. Ik zal er niet snel weer naar binnen stappen maar heb wel eens slechter beleefd in het zelfde huis
Is gewoon een harde slimme zakenvrouw in haar vak. Ze laat je ook niet echt de leiding nemen, dit wil ze zelf behouden. Mijden vind ik wat te ver. Hangt ook af van je persoonlijke wensen. Maar persoonlijk heb ik veel beter ervaren met dames die er misschien wat minder uitzien. Mijn ervaring met bijv Mirella vond ik beter.TE mijden meid dus
Ben ik helemaal mee eens. Ze zitten allemaal op hum telefoon of tv kijken.Vanavond even een paar rondjes gelopen op de Weaze. Conclusie: ik mis er veel. Merendeel niet mijn smaak en ze tonen weinig interesse, behalve hun mobieltje. Over een paar weken maar weer eens kijken. Eind maart komt Cindy weer(mijn interesse slank/volslank )
![]()
Niet slim genoeg want mij ziet ze niet meer hahaIs gewoon een harde slimme zakenvrouw in haar vak. Ze laat je ook niet echt de leiding nemen, dit wil ze zelf behouden. Mijden vind ik wat te ver. Hangt ook af van je persoonlijke wensen. Maar persoonlijk heb ik veel beter ervaren met dames die er misschien wat minder uitzien. Mijn ervaring met bijv Mirella vond ik beter.
Het feit dat Rayssa uit haarzelf naar je toe appt dat ze terug is, of he hoe gaat het. Geeft mij aan dat ze behoefte heeft geld te verdienen. Ik heb haar hierin ook laten weten. Als ik wil langskomen, dan laat ik het wel weten.
Same, heb veel betere ervaringen elders.Niet slim genoeg want mij ziet ze niet meer haha
Voor €200 per uur kun je beter naar een privéhuis gaan daar ben je beter af naar mijn ideeWat vragen de dames voor een vol uur incl. pzc? (Uitgezonderd Love&Joy).
Te onderhandelen of vaste uurtarief?
Zie op kinky.nl veel €200 per uur.
Bij Millie, Margerita, Yanis, Joanna, Kelly betaal ik 100 euro voor een uur.Wat vragen de dames voor een vol uur incl. pzc? (Uitgezonderd Love&Joy).
Te onderhandelen of vaste uurtarief?
Zie op kinky.nl veel €200 per uur.
Mijn mening is dat Alkmaar op zaterdag een leukere bezetting heeft dan Leeuwarden op dit moment.Is het de moeite om op zaterdagmiddag vanuit midden Noord-Holland af te reizen naar Leeuwarden qua bezetting?