Algemeen Leeuwarden algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou precies, ik dacht dus ook naar Jessica te gaan, immers zit die al langer in hofje 19. Des te groter was de verrassing dat de dame zich opeens voorstelde als Yaris. Naar mijn idee heeft Jessica dus op deze bewuste dag zich voorgesteld met een andere naam, wat ik erg raar vind. Jessica heeft immers goede recensies dus waarom je als een ander voordoen?
Gisteren (Vrijdagmiddag ) zat op kamertje 19 ene Jessica uit Cuba, Maar geloof dat de meeste in het hofje uit Cuba komen? Tenminste dat zei ze. En gelukkig trof ik Camila een leuke blonde vrouw van 37 aan L&Y kamertje 14 maar die wachtte op haar date
 
De nood was hoog en aangezien ik ondanks alle negatieve berichtgevingen over Leeuwarden in het algemeen toch nog wel een aantal hele plezierige dates heb gehad met een aantal dames daar, gister er naartoe gegaan.
Nou ik had me de moeite kunnen besparen. Man man wat slecht! Alleen Love 'n Joy open (wat ik al de slechtste van de 3 panden vind) met weer de dames die ik nou precies niet hoef omdat het daar niet goed toeven is, letterlijk een ophoping van minstens 20 ongure types in de gangen en 2 dames gezien die door iedereen overgeslagen worden.
Hele zondag naar de klote en nog steeds geil. Wat een treurnis.
Het is met gemak nu makkelijker om een gewone date te regelen dan een goede hoer vinden... pffff klote tijden zijn het.
Voorlopig hoef je hier echt niet meer naar toe te gaan, volkomen kansloos.
Oh ja, mocht je toch eigenwijs zijn en er naartoe gaan, houd er rekening mee dat het om 17.00 uur dicht is.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend was het dan ook wel anders dan anders, zo op de 2e dag na de lockdown. Komende tijd zullen vast wel meer dames terug komen.
Laten we het hopen. Ik kom pas weer terug als alles weer helemaal open is en er voldoende aanbod is.. Tot die tijd zing ik het nog wel uit met wat andere opties.
 
Voor degenen die het interessant vinden. Ik had de oude interactieve kaartjes van Hookers.nl voor Den Haag en Amsterdam destijds bewaard, maar die van Leeuwarden helaas niet aangezien ik daar nooit kom. Maar na wat onderzoek met URL's, heb ik die van Leeuwarden kunnen vinden. Wel van het jaar 2016.

Leeuwarden 09-09-2016: https://web.archive.org/web/20160909232350/http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F13
zag weer een paar oude bekende namen voorbij komen kwa dames..
 
Ik wil graag morgen langs gaan iemand die vansaag of gisteren is gegaan. en weet hoe de bezitting? en vanaf welke prijs begint het in leeuwarden ben er nooit geweest. las ergens 30 - 40 euro klopt dit? en zijn er ook veel oudere dames boven 45 jaar
 
Ik wil graag morgen langs gaan iemand die vansaag of gisteren is gegaan. en weet hoe de bezitting? en vanaf welke prijs begint het in leeuwarden ben er nooit geweest. las ergens 30 - 40 euro klopt dit? en zijn er ook veel oudere dames boven 45 jaar
Als je gaat voor de oudere zuid -Amerikaanse latina's dan kun je naar walhalla voor die prijs. Moet je van houden. Niet mijn ding omdat ik daar niet een stijve van krijg.

Mijn favorieten zijn te vinden in Love en Joy. Zit van Alles maar sommige dagen ook leuke Hollandse dame en momenteel ook nog wat jongere dames. Hier moet je rekenen op prijzen vanaf 50.
 
Moet meer van bekend zijn, zou eerder vragen "wie heeft geen ervaring met haar?" want ze is al heel lang actief in meerdere plaatsen. Heb haar daar wel gezien en het is een stevige bbw die ook voor nzc gaat en dat is voor mezelf de reden dat ik niet ga. Maar volgens mij zijn er al hele stukken over geschreven maar misschien las ik dat op het andere forum. Ik kon het zo niet vinden maar het is dan maar net wat je zoekt.
 
Net even in het hofje geweest, was wel een beetje een dooie boel naar mijn idee. Gelukkig na even zoeken wel iemand gevonden. Ligt het aan de tijd of is het altijd zo rustig daar?
 
"(-) en je moet er heel goed opletten er zitten oplichtsters" (# 81)

Een dergelijke opmerking is zinloos als je hen niet noemt. Of moet men gaan vragen: lieve dame, bent u een der oplichters ?

TMM Maria (Hofje 11) / TMM Nathalie [gebruikt soms andere namen / soms bepruikt] (thans Hofje 13).
 
Vorige week overdag sinds 2 jaar weer eens in Leeuwarden geweest. Waar ik al bang voor was bleek waar: Het is daar totaal niet meer leuk om te wandelen. Esperanza dicht, Walhalla niet mijn types, hofje euro betalen, 4 dames aanwezig maar niet mijn types. Love &Joy euro betalen 2 blonde dames aanwezig maar die waren met andere zaken bezig (kamer poetsen, met de huismeester babbelen) en 1 forse donkere dame. Uiteindelijk met blonde Hongaarse in het Hofje gekamerd maar dat hield niet over. Helaas, kwam hier de afgelopen 20 jaar met veel plezier maar de Weaze is nu helaas 'dood'. mij zien ze er niet meer terug als het niet verbeterd/Esperanza weer opent.
 
Leeuwarden is inderdaad niet meer de moeite waard om naar toe te gaan, ik heb dit al jaren opgegeven. Dit beeld zien we in meerdere wandelbuurten. Zelfs in het voormalige walhalla van de wandelbuurten, Duisburg, is nu gekozen voor de, wat ik maar noem, entree-blokkade, waardoor het wandelen nóg minder aantrekkelijk wordt dan het nu al is.
 
Toch heb ik de indruk dat er in Leeuwarden meer aanbod is dan bijvoorbeeld in de nieuwstad Groningen. Het aanbod is wisselend maar moet toegeven dat ik er al weken niet ben geweest,
 
Eergister even wezen kijken. Net een GB achter de rug maar ik was nog geil. Helaas waren de voor mij bekende dames bezet en degene die dat niet waren vond ik niks. 2 dames even mee gepraat maar geen van beiden deed pzc en/of tongen en keken ongeinterresseerd uit hun ogen. Dan houdt het voor mij op en ben ik onverrichte zaken weer naar huis getogen. :cry::cry:
 
In Het Hofje 21 zit een dame met allerlei SM-attributen. Nou val ik daar niet voor, maar de dame vind ik wel erg aantrekkelijk. Is er iemand die ervaring heeft met haar? Alvast bedankt voor de info
 
In Het Hofje 21 zit een dame met allerlei SM-attributen. Nou val ik daar niet voor, maar de dame vind ik wel erg aantrekkelijk. Is er iemand die ervaring heeft met haar? Alvast bedankt voor de info
Je bedoelt ws Jolanda, in de hoek. Hele lieve vrouw al op leeftijd,die je laatste drup eruit krijgt. Heel veel mogelijk, kom al jaren bij haar, maar was gestopt met schrijven omdat hookers stopte. Proberen zeker waard. Niet verwisselen met Maria, die eerder links zit . Dat was teleurstellend.
 
Je bedoelt ws Jolanda, in de hoek. Hele lieve vrouw al op leeftijd,die je laatste drup eruit krijgt. Heel veel mogelijk, kom al jaren bij haar, maar was gestopt met schrijven omdat hookers stopte. Proberen zeker waard. Niet verwisselen met Maria, die eerder links zit . Dat was teleurstellend.
Bedankt Johann, zo gauw ik weer in Leeuwarden ben ga ik bij haar langs
 
Terug
Bovenaan Onderaan