Voor het eerst in meer dan twee jaar ben ik weer in Leeuwarden geweest.
Ik had een afspraak in de Friese hoofdstad die gelukkig op tijd eindigde. Ik kon daardoor nog even in de middag het kleine redlight gebied bezoeken,
Met Esparanza en Moulin Rouge dicht, de vanafprijs van 50 en alles gebarricadeerd door die belachelijke betaalpoortjes was het wel anders dan in mijn herinnering.
En de meeste van die smoezelige peeskamertjes die nog in gebruik zijn, zijn verre van mooi en nauwelijks groter dan mijn toilet thuis. Ik zou geen geld durven vragen voor die bezemkasten.
Een rondje door Walhalla deed me in de verste verte niet aan een walhalla denken. Ik snel weg daar.
In het Hofje wel een drietal redelijke dames, waarvan ik van 1 wist te herinneren dat ze hier al TMM was genoemd: snel voorbij gelopen. In kamer 26 wel een aantrekkelijke, maar eerst nog even verder verkennen.
Met gezonde tegenzin weer een euro in de gleuf om Love n Joy in te gaan.
Love n Joy was goed bezet met dames. Bijna alles bezet, waarvan enkele dames wel aantrekkelijk.
Uiteindelijk aan mijn trekken gekomen bij de dame op 14. Een goed resultaat van mn bezoek aan Weaze.
Als ik weer eens in de buurt ben dan ga ik er nog wel langs. Heb er zeker niet de 2 uur rijden meer voor over.