Algemeen Leeuwarden algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag even geweest rond 15.30. Wat een rust. Love & Joy 1 dame, Hofje, 2 dames en Esperanza 4 dames. Niks van mijn gading helaas
Was vanmiddag rond half 4 nog ongeveer zo rustig hoor.
Ben even bij Camilla onder de handjes geweest , šŸ˜
Kan altijd even lekker rug masserend in de olie zetten.
Zij vroeg zich af waarom wij zo weinig lands komen en uitgeven. šŸ™„
 
Vanmiddag even over de Weaze gelopen en dus ook even door Esperanza. Verassing in kamer 111 . Angeliek noemde haar en zou uit de Ukraine komen . Sprak een beetje gebrekkig Nederlands en had eerder wel in het hofje gewerkt. Zag er heel lekker en heerlijk uit
Iemand hier die meer van haar weet en ervaring ??
 
Het Hofje en l&j 1 euro entree, daar zitten wel de mooiste, voor ā‚¬30 kan ook, ik wel als vaste klant maar ik vind in deze tijd ā‚¬ 50 wel het minimum, en daar krijg ik veel voor terug.
 
Goedemiddag, heeft er iemand ervaring met deze dame?
L&J kamernummer onbekend
Of weet iemand welk kamernummer ze heeft in L&J? Op de professionele foto's ziet ze er heerlijk uit.
ik heb deze dame al eens bezocht, door het hek de 1e kamer lins.
echter geen fijne ervaring , aan de deur beloofd ze je werkelijk de hemel en eenmaal binnen en betaalt mag je nergens aan zitten ,pijpen is ruk en neuken sloom en ongeinteresseerd en wil je snel weer weg hebben
 
Kinky heeft niet lang geleden wijzigingen doorgevoerd waardoor alleen betalende advertenties zichtbaar worden als je de zoek-filters gebruikt. Het kan daardoor ook lijken alsof er minder advertenties zijn. Echter zijn ze er wel, je krijgt ze met filters alleen niet meer te zien :( lijkt daardoor bij veel steden alsof er een leegloop is :p
 
Hmā€¦ Het was me wel opgevallen dat de website wat met een vernieuwingsslag bezig was, maar dit vind ik voor nu even geen positieve ontwikkeling. Misschien scheidt het straks wel het kaf van het koren, met betalende adverteerders, maar vooralsnog werkt het voor de gebruiker averechts.
 
Over Kinky, die schijnt de tarieven fors verhoogd te hebben, ook omdat ze eigenlijk wel een monopoly hebben. Dan Leeuwarden, de latina's zijn er de hele dag. Een aantal begint al rond 11.00 uur. Voor Latina's hoef je niet naar L&j. Meest jonge Oost Europa. Scheelt weer een Euro.
 
Dat er niet geschreven wordt wil.niet zeggen dat er niemand is. Donderdagavond toch ca 20 dames waar echt voor elk wat wils tussen zit. Vanmiddag even in Groningen geweest dat was overdag, maar met 10 vrouwen was het daar ook op.
 
Dat er niet geschreven wordt wil.niet zeggen dat er niemand is. Donderdagavond toch ca 20 dames waar echt voor elk wat wils tussen zit. Vanmiddag even in Groningen geweest dat was overdag, maar met 10 vrouwen was het daar ook op.
Van middag even op de Weaze geweest, Even door de Esperanza gelopen . Was weer open als van ouds. En ook weer wat meer volk achter het glas. Even bij Camilla knr 14 binnen geweest om mijn rug even te laten masseren . Dan kan ze altijd heerlijk doen zo stroom mijn bloed weer op top snelheid door de aderen .
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.416
Berichten
724.517
Leden
33.388
Nieuwste lid
Fastfingers
Terug
Bovenaan Onderaan