'Legitiem' Massagesalon regels van het spel?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lanapoe1

Newbie
4
30/05/25
1
Wat zijn zowat de regels van een 'legitiem' massagesalon (d.w.z. waar niet wordt geadverteerd dat men seksuele diensten aanbiedt)?

Ik doe geregeld massages, omdat ik veel sport. Ben zo eens onwetend een schimmige zaak binnengelopen, en eigenlijk gewoon aan de deur gezet toen ik haar handje van mijn geslacht afhaalde. Met hier op het forum te kijken weet ik dat ik al enkele keren in 'bekende' zaken gemasseerd ben geweest, maar dat is altijd netjes gebleven en er werd niets extra aangeboden. Misschien herken ik de 'hints' dus niet. Zijn die soms zo subtiel? Sommige van die zaken zetten luid en duidelijk bordjes met "geen erotische zaken" en "ondergoed aanhouden", toch zijn sommigen van jullie (en op Youppie) daar tevreden klant.

Hoe maken klant en dame elkaar duidelijk dat er meer kan? Hoe bespreek je dan de prijs, is dit vast of altijd onderhandelen. Altijd extra, of soms inclusief? Is dat vrijwel altijd manueel, of kan je pzc/meer vragen? Gaan jullie standaard naakt op tafel liggen, handdoekje erover of toch netjes de onderbroek aan? Als zo'n zaak toch niets erotisch aanbied, loop je dan risico dat ze je buitenzwieren als je toch naakt op tafel ligt?

Altijd naakt op tafel gaan liggen. Wegsturen doen ze echt niet zo snel. Verder.. Tsja ik lig vaak met een flinke erectie en dan wordt er vanzelf gevraagd of ..., een half woord is genoeg. Verder niet zo snel meer dan dat, behalve soms als je vaker langs gaat...

Ik weet nog dat ik flink wat jaren terug eens een massagesalon binnenliep in een bepaalde grote stad zonder de intentie om verder te willen dan alleen een massage (niks erotisch) krijgen. Ik lag daar op de tafel met alleen mijn boxershort aan en de masseuse (een oudere dame) begon me te masseren. Vervolgens kreeg ik na een tijdje toch de vraag van haar of ik niet meer zou willen dan alleen een massage. Ik was daar toch wel verbaasd over, omdat er op de deur een bordje hing dat er geen erotische handelingen werden verricht.

Uiteindelijk heb ik beleefd nee gezegd. In mijn situatie waren er dus geen subtiele hints, maar op de man afvragen.

Wat zijn zowat de regels van een 'legitiem' massagesalon (d.w.z. waar niet wordt geadverteerd dat men seksuele diensten aanbiedt)?

Ik doe geregeld massages, omdat ik veel sport. Ben zo eens onwetend een schimmige zaak binnengelopen, en eigenlijk gewoon aan de deur gezet toen ik haar handje van mijn geslacht afhaalde. Met hier op het forum te kijken weet ik dat ik al enkele keren in 'bekende' zaken gemasseerd ben geweest, maar dat is altijd netjes gebleven en er werd niets extra aangeboden. Misschien herken ik de 'hints' dus niet. Zijn die soms zo subtiel? Sommige van die zaken zetten luid en duidelijk bordjes met "geen erotische zaken" en "ondergoed aanhouden", toch zijn sommigen van jullie (en op Youppie) daar tevreden klant.

Hoe maken klant en dame elkaar duidelijk dat er meer kan? Hoe bespreek je dan de prijs, is dit vast of altijd onderhandelen. Altijd extra, of soms inclusief? Is dat vrijwel altijd manueel, of kan je pzc/meer vragen? Gaan jullie standaard naakt op tafel liggen, handdoekje erover of toch netjes de onderbroek aan? Als zo'n zaak toch niets erotisch aanbied, loop je dan risico dat ze je buitenzwieren als je toch naakt op tafel ligt?

Wat een lang verhaal haha maar wat wil je nu precies weten?

Als je echt een gewone massage zoekt ga je toch gewoon een salon binnen bij jou in de buurt en zeg je wat voor massage je van hun wilt. Hard zacht etc
En als die bij jou in de buurt ziteen goed bevalt, prima.

Of wil je steeds naar verschillende salons en weten of ze te ver gaan en dan steeds nee zeggen?

Ik begrijp het niet helemaal eigenlijk

En veel salons vind ik niet zo schimmig, maar ja dat vind ik.

Ik snap ook de intentie van je verhaal niet goed.

Je kunt dit gewoon mondeling afstemmen toch? Alle vragen die je hebt kun je ook stellen bij de massagesalon. En als je dit niet durft kun je ook mailen of appen om meer informatie te verkrijgen.

Ook kun je via de website of advertentie zien wat voor massages er worden aangeboden. Als bv nuru op de menukaart staat dan hoor je beide naakt te zijn en eindig je doorgaans "happy".

Bij een salon waar meer werd aangeboden wilde je dat niet, maar bij gewone massage salons wil je het juist wel?

Dat "Youppie" is een uitsluitend franstalie site? Lijkt mij niet bekend bij Nederlanders

Ik snap ook de intentie van je verhaal niet goed.

Je kunt dit gewoon mondeling afstemmen toch? Alle vragen die je hebt kun je ook stellen bij de massagesalon. En als je dit niet durft kun je ook mailen of appen om meer informatie te verkrijgen.

Ook kun je via de website of advertentie zien wat voor massages er worden aangeboden. Als bv nuru op de menukaart staat dan hoor je beide naakt te zijn en eindig je doorgaans "happy".
Dat was de eerste keer dat zoiets gebeurde, sindsdien nieuwsgierig geworden, maar zoiets is nooit meer voorgevallen.
Ik ga liever niet naar een erotische zaak. Ik vind het idee van een 'gewone' zaak waar ze stiekem meer aanbieden spannend.
Toen zag ik dus dat zaken waar ik al vaker ben geweest wel zulke dingen aanbieden, en vroeg ik me af hoe je dat dan vraagt - zonder te vragen.

Lijkt me
Wat een lang verhaal haha maar wat wil je nu precies weten?

Als je echt een gewone massage zoekt ga je toch gewoon een salon binnen bij jou in de buurt en zeg je wat voor massage je van hun wilt. Hard zacht etc
En als die bij jou in de buurt ziteen goed bevalt, prima.

Of wil je steeds naar verschillende salons en weten of ze te ver gaan en dan steeds nee zeggen?

Ik begrijp het niet helemaal eigenlijk

En veel salons vind ik niet zo schimmig, maar ja dat vind ik.
Dat was de eerste keer dat me dat voorviel dus ik zei snel nee, ja.

Ik wil geen erotische zaak binnenstappen. Ik vind het niet weten en dat het dan geleidelijk gebeurd in een salon dat netjes hoort te zijn net heel spannend. Ik zag online dus dat enkele zaken waar ik al ben geweest erotische zaken aan bieden, en behalve die ene keer is dat niet meer gebeurd bij mij.

Logisch vraag ik me dus af waarom. Gewoon mijn penis tonen of rechtuit vragen of ze x of y willen doen tja.. misschien ben ik daar niet moedig genoeg voor

Als het aangeboden wordt krijg je de hints .

Als ergens een kwartier voor het de einde de massage heel zachtjes , kriebelend wordt, binnenkant dijen aaien , en je de vraag krijgt voor "extra" , "overal" , "hij ook" (wijzend) dan hoef je alleen maar ja te zeggen.
(en te vragen hoeveel extra ).

Voor een nette masseuze die het niet wil doen is het ONTZETTEND IRRITANT als een geilneef met z'n harde paal loopt te hinten of handjes laat dwarrelen .
Doe dat dus niet.

Degenen die je de extra willen geven mis je de hint echt niet.

Hoe maken klant en dame elkaar duidelijk dat er meer kan? Hoe bespreek je dan de prijs, is dit vast of altijd onderhandelen. Altijd extra, of soms inclusief? Is dat vrijwel altijd manueel,

De extra, indien mogelijk is extra . +twintig euro is een beetje standaard.
Voor handmatig.

Alleen bij een erotische salon met vergunning is het inclusief.

of kan je pzc/meer vragen? Gaan jullie standaard naakt op tafel liggen, handdoekje erover of toch netjes de onderbroek aan? Als zo'n zaak toch niets erotisch aanbied, loop je dan risico dat ze je buitenzwieren als je toch naakt op tafel ligt?

Diverse gemeentes controleren, en degenen die bang zijn om gesloten te worden en gewoon reguliere massages willen leveren vinden dat erg vervelend.

Terug
Bovenaan Onderaan