WHEM Leila - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moet een draadje over zijn maar de dame veranderde haar naam. Ontving eerst met een andere dame, nu met Amanda. Ik bezocht Leila ca half jaar geleden. Foto's zijn vrij accuraat, is een wat oudere Oosteuropese dame die nauwelijks Engels spreekt, ik vond haar wel de moeite waard.
 
Ik had met haar afgesproken, in straat aangekomen bleek dat zij een dubbele afspraak had, ik moest wachten. Omdat ik daar geen zin en tijd in had kreeg het voorstel om met Amanda te kameren.
Dat verliep zeer bevredigend, later een review.
Wel een groot minpunt voor Leila/Laura
 
Давно хотел присоединиться к этой блондинке, до того как ее назвали Лаурой, я записалась на утро, когда приехала пришлось ждать у нее был клиент, когда я ее увидела я разочаровалась, но было жалко ее время которое я провел, я решил остаться, она старая и толстая, но в сексуальном наряде, очень большой живот и старое лицо, я не был удивлен в сексе, я отработал свое время без энтузиазма, это жалко потраченных денег и времени
 
Это называется Гугл переводчик

Ik wilde al heel lang bij deze blondine komen, voordat ze haar Laura noemden, ik schreef me in voor de ochtend, toen ik aankwam moest ik wachten ze had een klant, toen ik haar zag was ik teleurgesteld, maar het was jammer voor haar tijd die ik doorbracht, ik besloot te blijven, ze is oud en dik maar in een sexy outfit, een hele dikke buik en een oud gezicht, ik was niet verrast in seks, ik werkte mijn tijd zonder enthousiasme, het is jammer voor de geld en tijd besteed
 
Afgesproken voor anaal, maar bij aankomst wilde ze ineens meer geld. Ik liet haar whatsapp gesprek zien en met tegenzin ging ze akkoord 'for a bit'. Ze ging zijwaarts liggen (want dan kan ik mijn pik niet meer zien), pakte mijn pik en stopte het in haar kut ipv kont. Ging extra kreunen. Alsof ik het verschil niet wist. Ook wilde ze dat ik eerder weg ging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan