Recensie Leila, Dynamite Prive, Nieuwegein 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
142
13/08/21
335
62
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
80,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had de beroemde topper Leila al eerder bezocht bij Dynamite voor de lockdown en vanmiddag zag ik mijn kans schoon hier een zeer geslaagd vervolg (2 x het 'Sexy Sunday' tarief van € 40,00 voor 20 minuten dus € 80,00 voor 40 minuten) aan te geven.
De geweldige gastvrouw Tanja had mij al naar de kamer gebracht waarna ik in de deuropening op de uitkijk ging staan totdat Leila binnen 1 minuut arriveerde. Wat zag ze er goed uit: gebruind, gewoon slank, classy qua look, lingerie, make up, haardracht kortom qua alles! Uiterlijk deed ze me denken aan Sylvie Meis en dit compliment gaf ik haar ook na de heerlijke seks!
Maar goed, voordat het zover was eerst gezellig wat bijgepraat en na het wasje aan de wasbak gingen we het bed op waar we zo'n beetje de hele date ons weerzien vierden met een oraal feestje. Leila had alles van onze vorige keer onthouden dus wist dat ze me vrijwel geen groter plezier zou kunnen doen dan lekker te tongzoenen en dat heb ik geweten! Ook tijdens de cowgirl die enige tijd later volgde kroop ze dicht op me zodat ik al tongend heel snel en heel lekker de finish haalde, zalig! Weer wat gepraat, onder andere over mijn niet alledaagse historie bij Dynamite ;-) Om vervolgens af te sluiten met weer een partijtje tongen en beffen waarbij ze lekker boven mijn gezicht kwam zitten, super lekker!

Kortom, Leila is, zoals verwacht, nog steeds een topper! Mooi, slim, makkelijk in omgang, klantgericht en natuurlijk heerlijk op bed!
Dank je wel schat, heb opnieuw van je genoten! 1001 XXXXXXXXXXXXXX
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.dynamiteprive.nl/Leila
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag weer een van mijn favoriete dames bezocht,Moest wel even wachten want ze was druk bezet maar ik kreeg een cola van de vriendelijke gastvrouw en 10minuten later kwam Leila me in mooie lingerie ophalen.
Ik had deze keer alleen een uur genomen omdat ik beperkt in m'n tijd zat.
Leila begon me al zoenend te wassen bij de wasbak waarna ze me naar het bed leidde en met haar heerlijke lichaam over het mijne gleed,steeds speels tongzoenend,Langzaam naar mn tepels en steeds lager naar mn dijen langzaam naar mn ballen om me vervolgens langzaam en diep te pijpen.Ze ging tussen door steeds naar mn bsllen zodat ik niet meteen klaarkwam.Ze pakte een condoom en begon me langzaam te bereiden omdat ze weet dat ik het zolang mogelijk wil uitstellen en het uiteindelijk explosief wordt haar handen streelden over mn buik tongzoenend tot ik voelde ik moet haar nu op zn hondjes gaan nemen lekker diep en steeds harder en daar kwam hij net vuurwerk?
Ik heb echt weer genoten en gelachen met Leila en hoop dat ik haar snel weer kan zien.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
17000
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke afspraak met Leila gehad.
Ze bood PZC incl. klaarkomen in mond aan.
was heerlijk, vandaar wat hogere prijs
 
als je nadenkt dan denk ik het volgede een date met leila van een uur is 120 euro
plus extras pzc is 50 dan komt men op totaal van 170.00 euro
en wiseguy heeft dit er ook keurig bij gezet !!! op de , na
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was zeer content na afloop met bezoek aan haar; een paar highlights:
  • volop tongzoenen
  • een glimlach die je doet smelten
  • een sloppy pijpsessie met DT en CIM (50eu extra) waarbij ze na finale de cum op haar tong trots laat zien
  • hakken tegen je kont aan tijdens intiemsessie om diep stoten aan te moedigen
Punten die voor aftrek zorgen:
  • ik hou persoonlijk van een wat voller lichaam (billen/borsten)
  • parfumlucht
Eindcijfer: een dikke 8
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag weer een van mijn favoriete dames bezocht,Moest wel even wachten want ze was druk bezet maar ik kreeg een cola van de vriendelijke gastvrouw en 10minuten later kwam Leila me in mooie lingerie ophalen.
Ik had deze keer alleen een uur genomen omdat ik beperkt in m'n tijd zat.
Leila begon me al zoenend te wassen bij de wasbak waarna ze me naar het bed leidde en met haar heerlijke lichaam over het mijne gleed,steeds speels tongzoenend,Langzaam naar mn tepels en steeds lager naar mn dijen langzaam naar mn ballen om me vervolgens langzaam en diep te pijpen.Ze ging tussen door steeds naar mn bsllen zodat ik niet meteen klaarkwam.Ze pakte een condoom en begon me langzaam te bereiden omdat ze weet dat ik het zolang mogelijk wil uitstellen en het uiteindelijk explosief wordt haar handen streelden over mn buik tongzoenend tot ik voelde ik moet haar nu op zn hondjes gaan nemen lekker diep en steeds harder en daar kwam hij net vuurwerk?
Ik heb echt weer genoten en gelachen met Leila en hoop dat ik haar snel weer kan zien.
Lekker man en kwa uiterlijk is ze knap
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgaande op de lovende reacties toch maar afgekomen op Leila toen ik hoorde dat Kiki er niet zou zijn.

Nou was ik maar niet gegaan.
Of het nu aan mij lag of aan haar (ze zei zelf nog misschien ligt het aan mij), maar ik kon niet klaarkomen en dat is me nog nooit overkomen.
Ja, één keer met een rare dame die ik van achteren mocht nemen in haar kelderberging, maar al na een paar minuten haar broek optrok en ik mocht vertrekken.

Pijpen was wel erg enthousiast, maar redelijk systematisch.
Ze leek me helemaal niet geïnteresseerd en deed ook echt haar best niet. Haar poes was gortdroog, ook na een klodder glijmiddel bleef het stroef gaan.
Toen ik per ongeluk zei dat iets "moet doen" (wat natuurlijk bedoeld was of ze dat ajb wilt doen), reageerde ze boos met "ik moet niks, dat bepaal ik zelf wel".
Afijn daarna lukte het helemaal niet meer natuurlijk.

Oh ja, niks geen gezoen, laat staan tongzoenen en C-cup borsten? Slappe hangers vond ik het maar.

Maar de tijd was op, had ik maar langer moeten kiezen (???).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst Leila bezocht voor een uur.
En geen seconde spijt er van.
Heerlijke afspraak gehad met deze knappe schoonheid.

Toppunten

* Goed uitziende meisje.
* Lekkere parfum lucht.
* Een lichaam die je doet smelten
* Een sloppy pijpsessie.

Perfect! Ik kom zeker vaker terug naar d'r!:cool:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leila is altijd lief en vrolijk en laat je echt genieten.
Ze doet me steeds verbazen hoe diep ze kan pijpen en steeds die climax opbouwt.
 
Vraagje: Op Twitter staat een mailadres in haar profiel. Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd hier naartoe, maar geen reactie gehad. Iemand enig idee of ze dit mailadres nog wel gebruikt?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/leila-dynamite-prive/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Leila is bezocht is een knappe dame om te zien ! Eenmaal binnen is zij super spontaan en heel gezellig in de omgang. Binnen doet ze relaxt en is super hygiënisch. Daarna rustig op bed gaan liggen waarna ze je tepels en ballen uitgebreid likt zonder enige tijdsdruk. Daarna cd erom en meestal hou ik niet van pijpen (mc) maar wat doet zij dat goed.... diep... veel speeksel... veel afwisseling echt top ! Vervolgens naar doggy waarbij ze goed gaat zitten en je de ruimte geeft tempo te maken hierna gewisseld naar missio waarbij ze je ook alle ruimte en tijd geeft door te stoten zonder overdreven te kreunen. Vervolgens omdat het pijpen zo lekker was weer gaan liggen en ze heeft me heerlijk leeggezogen zonder haar handen te gebruiken... dat maak je niet vaak meer mee tegenwoordig.

Daarna beide uitgebreid opgefrist en veel gekletst en had voor mijn gevoel zeker een klik met deze knappe dame. Vervolgens 3 kusjes en tevreden en vooral heel leeg weer vertrokken.

Zeker herhalingsgevaar aanwezig bij deze topper.

Bedankt Leila ;)
 
Vraagje: Op Twitter staat een mailadres in haar profiel. Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd hier naartoe, maar geen reactie gehad. Iemand enig idee of ze dit mailadres

Vraagje: Op Twitter staat een mailadres in haar profiel. Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd hier naartoe, maar geen reactie gehad. Iemand enig idee of ze dit mailadres nog wel gebruikt?
Wat is haar twitter?
Bij voorbaat dank.
 
Deze Leila is bezocht is een knappe dame om te zien ! Eenmaal binnen is zij super spontaan en heel gezellig in de omgang. Binnen doet ze relaxt en is super hygiënisch. Daarna rustig op bed gaan liggen waarna ze je tepels en ballen uitgebreid likt zonder enige tijdsdruk. Daarna cd erom en meestal hou ik niet van pijpen (mc) maar wat doet zij dat goed.... diep... veel speeksel... veel afwisseling echt top ! Vervolgens naar doggy waarbij ze goed gaat zitten en je de ruimte geeft tempo te maken hierna gewisseld naar missio waarbij ze je ook alle ruimte en tijd geeft door te stoten zonder overdreven te kreunen. Vervolgens omdat het pijpen zo lekker was weer gaan liggen en ze heeft me heerlijk leeggezogen zonder haar handen te gebruiken... dat maak je niet vaak meer mee tegenwoordig.

Daarna beide uitgebreid opgefrist en veel gekletst en had voor mijn gevoel zeker een klik met deze knappe dame. Vervolgens 3 kusjes en tevreden en vooral heel leeg weer vertrokken.

Zeker herhalingsgevaar aanwezig bij deze topper.

Bedankt Leila ;)
Wat kostte dit heerlijk klinkende feestje als ik vragen mag?
 
zelden zo onder de indruk toen leila me kwam halen wat is ze vriendelijk aardig en voor al bloedje mooi gevoed door haar enthousiasme
ze nam me mee naar haar werkkamer en na opfrisbeurt kon het spel beginnen en wat kan ze zoenen werkt geheel ontspannen en is erg geinterreseerd
ook behoort leila bij de absolute tongzoen en deeptroath pijpende dames en het mooie is dat ze ook nog eens over enthousiast te werk gaat
ook deed ze de verder pijpen zc en zonder handen te gebruiken heerlijk leeg gezogen
herhalings gevaar is groot en met enkele afscheids zoentjes bracht ze me naar de deur en keek nog even om het hoekje met ondeugende knip oog
 
de telefoniste van dynamite prive nieuwegein wist me te vertellen dat leila op vakantie is
op de vraag voor hoe kang ze op vakantie is ? zei ze oei dat heeft ze niet gezegd
 
de telefoniste van dynamite prive nieuwegein wist me te vertellen dat leila op vakantie is
op de vraag voor hoe kang ze op vakantie is ? zei ze oei dat heeft ze niet gezegd
Dankjewel @powerpoint
 
Terug
Bovenaan Onderaan