Recensie Leila, Oostende, Oesterbankstraat 35 Raam links 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank1975

Wandelaar
38
24/04/22
53
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leila is 35 en komt uit Hongarije. Ze doet steeds de nachtshift tot de vroege uurtjes (5-6-7u, afhankelijk van het volk in de straat).
Ik betaalde 100 euro omdat ik geen zin had in 'tsjip tsjip en gedaan' wat voor 50 kan.
De dame heeft een mooi en slank figuur, zwart haar, lekkere (niet te grote) borsten. Poesje volledig kaal geschoren.
Voor die 100 euro kon gewoon alle gebruikelijke standjes en we startten bij het strelen en teasen. Van daar begon ze me reeds af te trekken, toverde een condoom over mijn soldaat en het pijpen was gestart.
Ik ga zelden naar de vitrines maar de nood was deze avond heel hoog en om gerust te kunnen slapen, had ik even een ontlading nodig.
Dat deze zo snel zou komen, had ik niet verwacht :)
Tijdens het pijpen speelde ze met m'n ballen en plots, uit het niets, diende het hoogtepunt zich aan.

En daar start eigenlijk nog de beste beleving.
Normaal gezien cleanen ze dan je dick en kan je vertrekken. Of je nu 50 of 100 euro betaalde. Althans, dat is mijn ervaring (helaas) met de vitrine-dames en ook één van de redenen dat ik er zelden kom.
Toen de piemel weer lekker proper en fris was, kwam ze bij me liggen. We babbelden wat en intussen streelde ze m'n pik en ballen. Helaas ben ik geen 25 meer en dat vertelde ik haar ook: dit zouden we nooit afgerond krijgen voor de betaalde 100 euro.
Maar het babbelen en het strelen was echt wel fijn, de zachte massage, de babbel... Uiteindelijk zat de tijd erop en was het tijd om kleding aan te doen.
Eens weer buiten keek ik op de klok en ik was bijna 45 minuten binnen geweest, terwijl ik als een puber gelijk m'n kruid verschoot nog voor we waren begonnen.
En nu zo thuis, nog wat nagenietend, besef ik dat dat eigenlijk een best aangename tijd was.

Ik denk dat ik Leila wel nog eens opzoek als de nood nog eens hoog is.
Helaas kan ik niet zoveel sterren uitdelen, daar we bijna nergens zijn geraakt maar bon... toch een recensie van deze Hongaarse Leila. Omdat het toch een heel aangename date was.
 
Leila is 35 en komt uit Hongarije. Ze doet steeds de nachtshift tot de vroege uurtjes (5-6-7u, afhankelijk van het volk in de straat).
Ik betaalde 100 euro omdat ik geen zin had in 'tsjip tsjip en gedaan' wat voor 50 kan.
De dame heeft een mooi en slank figuur, zwart haar, lekkere (niet te grote) borsten. Poesje volledig kaal geschoren.
Voor die 100 euro kon gewoon alle gebruikelijke standjes en we startten bij het strelen en teasen. Van daar begon ze me reeds af te trekken, toverde een condoom over mijn soldaat en het pijpen was gestart.
Ik ga zelden naar de vitrines maar de nood was deze avond heel hoog en om gerust te kunnen slapen, had ik even een ontlading nodig.
Dat deze zo snel zou komen, had ik niet verwacht :)
Tijdens het pijpen speelde ze met m'n ballen en plots, uit het niets, diende het hoogtepunt zich aan.

En daar start eigenlijk nog de beste beleving.
Normaal gezien cleanen ze dan je dick en kan je vertrekken. Of je nu 50 of 100 euro betaalde. Althans, dat is mijn ervaring (helaas) met de vitrine-dames en ook één van de redenen dat ik er zelden kom.
Toen de piemel weer lekker proper en fris was, kwam ze bij me liggen. We babbelden wat en intussen streelde ze m'n pik en ballen. Helaas ben ik geen 25 meer en dat vertelde ik haar ook: dit zouden we nooit afgerond krijgen voor de betaalde 100 euro.
Maar het babbelen en het strelen was echt wel fijn, de zachte massage, de babbel... Uiteindelijk zat de tijd erop en was het tijd om kleding aan te doen.
Eens weer buiten keek ik op de klok en ik was bijna 45 minuten binnen geweest, terwijl ik als een puber gelijk m'n kruid verschoot nog voor we waren begonnen.
En nu zo thuis, nog wat nagenietend, besef ik dat dat eigenlijk een best aangename tijd was.

Ik denk dat ik Leila wel nog eens opzoek als de nood nog eens hoog is.
Helaas kan ik niet zoveel sterren uitdelen, daar we bijna nergens zijn geraakt maar bon... toch een recensie van deze Hongaarse Leila. Omdat het toch een heel aangename date was.
Was het het uiterste linkse raam op de hoek?
Zo het gebouw waar er 3 dames kunnen zitten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Vrijdagavond bij haar geweest. Leuke geile ervaring. Ze is lekker atletisch. Maar cup C is het niet hoor, wel lekkere tietjes. En leeftijd?? 24 loog ze tegen mij...:) Professionele gfe....
 
En bij mij was ze aan het roken. De rechtse van de drie in het grote raam was ontgoocheld toen ik zei dat ik voor Leila kwam. Maar was het wel haar? Misschien zijn ze wel zo slim om er misbruik van te maken. Wel fijn dat ze me bij mijn hand nam en me zo mee naar het "afwerkplekje" loodste...kleine ruimte met gordijn en groezelig bedje...maar de service maakte het goed...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan