WHEM Leila, Prive42, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SjohnHaan

Newbie
6
17/08/24
7
1
Vandaag weer eens in Amsterdam geweest, en de zin in wat ontspanning bracht me terug naar een vertrouwd adres: Prive 42. Zoals altijd eerst even gebeld om te informeren naar de beschikbare dames. In het achterhoofd hoopte ik stiekem dat Leila er zou zijn , en tot mijn geluk was ze aanwezig. Direct een afspraak ingepland.

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar de kamer begeleid. Niet lang daarna stapte Leila binnen. Wat een verschijning: een natuurlijke schoonheid met een zongebruinde huid, prachtige vrouwelijke vormen en een warme, uitnodigende glimlach.

We bespraken kort en duidelijk de extra's. Voor mij zijn tongzoenen en afronden op de borsten belangrijk , geen enkel probleem voor haar. Daarna begon het echte genieten.

Leila weet precies hoe ze een man moet verwennen. Haar zachte lichaam, haar oprechte sensualiteit, en de diepe pijptechniek waren van een ander niveau. Soms moest ik haar zelfs even afremmen , zó goed was het. Haar oogcontact tijdens het pijpen bracht me echt in een andere wereld.

We hebben ruim 45 minuten intens genoten. Geen gehaast, alles op een natuurlijke en relaxte manier. Leila is zonder twijfel een topaanwinst voor Prive 42. Ik kom absoluut voor haar terug. Een klassevrouw die weet hoe ze je moet raken , in alle opzichten.

Terug
Bovenaan Onderaan