Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is groot ?
Qua opp is het redelijk, vergelijkbaar met heel wat andere landen in Afrika, zoals Ghana. Maar dat is grotendeels natuur.
Je gaat naar de hoofdstad, daar is waar alles te doen is. En dan is het wel makkelijk vertoeven. Alles bereikbaar met Uber, heel wat van de betere faciliteiten liggen dan nog in dezelfde stukken van de stad.

De meeste gaan voor zaken of voor ze op safari vertrekken naar Entebbe of Kampala.
De enige internationale luchthaven ligt in Entebbe dat is een slordige 45 minuten rijden naar Kampala afhankelijk van het verkeer en je route.
Ik ben in beide geweest maar slechts heel kort in Kampala, maar wel 2 dagen in Entebbe.

Waar Entebbe een klein slaperig stadje aan de rand van het meer is met ongeveer 100K inwoners.
De meeste toeristen verblijven hier ook je hebt een aantal bars waar in de avonden dames van lichte zeden zijn op te pikken.
En met 100K inwoners een redelijk aantal dames via Tinder te vinden maar dat verbleekt bij Kampala.
Ik ben maar heel kort in Kampala geweest maar verwacht in deze stad in tegenstelling met Entebbe chaos.
Het is er enorm druk het verkeer is een puinhoop, maar het is de place to be voor de pure sex toeristen in het land.

Omdat ik zelf weinig in Kampala heb kunnen wandelen hier een link met iets meer informatie die ik zou gebruiken:

Ik zelf heb 1 dag een dame laten overkomen uit Kampala van vroeg in de middag tot tegen middernacht.
Dit heeft me ongeveer 80 euro gekost, het was een dame die ik ook een deel voor haar leuke omgang heb gekozen ik had er ook veel knappere nog kunnen kiezen.
Maar als ik een dag met iemand wil doorbrengen is het voor mij ook heel belangrijk dat het klikt met iemand.
Ik heb ook nog een dame meegenomen uit een bar in Entebbe voor 2 uurtjes hier met wat pingelen op ongeveer 40/50 euro uitgekomen.
Ze wou ook nog wel graag wel wat langer blijven maar ik moest die avond in de nacht ook nog vliegen.
De rest van mijn vakantie heb ik in safari reservaten doorgebracht waar op sex vlak weinig valt te beleven.

Terug
Bovenaan Onderaan