Recensie Leila, Saunaclub Venus, Hamminkeln

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robido

Newbie
10
15/07/23
21
2
Afegelopen zondag in Venus. Na te zijn geweest met Emilia, Graciela en Alis, bleef ik.nog hangen. Ik twijfelde, zag wel iets in Tania maar er was iets gebeurd en zij was niet vrolijk. Ik teijfelde of zij dan wel een goede keuze zou zijn. Op een ander forum had ik iets gelezen over Leila. Ik had haar al zien dansen e.d. en oogcontact, maar wist toen niet wie zij was, tot ik het vroeg. Emilia zat erbij en stelde een 2e trio voor. Dat wees ik beleefd af. Ik wilde nog 1x en met Leila. Op de kamer strelen, beetje kussen en ze begon met de blowjob. Veel spugen, spelen met de tong, beetje glijmiddel tussen mijn benen richting mijn achterdeur. Ze streelde daar even en vroeg of ik er een speeltje in wilde. Ik vroeg nog of ze dat echt zei. Ja dus. Kinky, masr toch nee gezegd. In 69 verder. Mijn ting genoot van haar vrucht en zij van mijn tong. If ze faakte heel erg goed, maar het schokken en het vicht vertelde me dat haar orgasme echt was. Ze heeft nig bij mij geprobeerd maar mijn jonge heer, van 60 jaar, was moe. Ik vond het heerlijk.met haar. Groit herhalingsgevaar met haar bijzondere ogen. Haar betaald, gedoucht en nog even gezeten wat drinken. Emilia kwam nog even bij me zitten. Ze viste naar een nummertje in de kino, groot bed, erg lekker. Misschien de volgende keer. Ik heb de dames bedankt en ben huiswaarts gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan