WHEM Lekkere girl - Oostkamp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring en die zegt me ook niks, zo 'lekker' vind ik ze er toch niet uit zien.
+ de aftandse zinsbouw in haar advertentie doet me denken aan 'veel beloven en weinig doen'.
 
Of het nu lekker is of niet lekker, daar zullen de meningen verdeeld over zijn. Maar 200 euro per uur, daarvan weten we allemaal dat het in dit geval lichtelijk (lekker) overdreven is.
 
Ik heb haar eergisteren gestuurd via RL. Ze stuurt terug, maar de zinsbouw is werkelijk ondermaats. €200 voor een uurtje is wel prijzig. Ze heeft wel een sappige kut zo te zien. Qua gewicht nadert ze mi toch eerder de 90 denk ik. Moeilijk te beoordelen of ze fake is of niet. Replies laten lang op zich wachten.
 
Geen ervaring en die zegt me ook niks, zo 'lekker' vind ik ze er toch niet uit zien.
+ de aftandse zinsbouw in haar advertentie doet me denken aan 'veel beloven en weinig doen'.
Ja klopt volledig ze belooft veel op redlicht maar het wit uit mijn ogen dat gevoel had ik niet ook zeg ze dat ze wild word als je haar tepels bespeelt maar niks van gemerkt wand ik vroeg haar om op mij wou zitten en ze klaagde dat ze pijn had ook is ze bezig op haar gsm als we bezig zijn niet aangenaam echt geen aan rader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan