Lekkere volle BBW met flinke tieten die pzc

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Natasha. Zijn ook genoeg positieve reviews over te vinden.

Ik heb haar al een paar keer een date met haar gehad in de Casa Cherda
Kan niet anders zeggen….. geweldig!
 
Ik zou Coraline eens proberen, cup F, heerlijk groot achterwerk en inmiddels wat voller dan haar profiel foto's:

Ja, is zij aanzienlijk dikker als in haar advertentie?
 
Ik zou Coraline eens proberen, cup F, heerlijk groot achterwerk en inmiddels wat voller dan haar profiel foto's:

Coraline is echt een aanrader. Ik heb recentelijk (lees: afgelopen anderhalve maand) drie keer met haar afgesproken. De eerste twee keer waren op baekelandplein (waar ze tegenwoordig ook ontvangt, deur 22 volgens mij) en daarna nog een keer bij mij thuis. Ze houdt echt van het intieme en is een echte GFE. Als je haar respecteert, dan komt ze los en zorgt ze voor een onvergetelijke avond. In mijn ogen is ze de prijs meer dan waard.
 
Ik ben een tijdje op zoek naar een dame die NL spreekt die graag pijpt en dit ook goed doet.
Liefst nog een chubby/BBW dame.

Iemand van jullie dat een topdame kent?
 
Coraline is echt een aanrader. Ik heb recentelijk (lees: afgelopen anderhalve maand) drie keer met haar afgesproken. De eerste twee keer waren op baekelandplein (waar ze tegenwoordig ook ontvangt, deur 22 volgens mij) en daarna nog een keer bij mij thuis. Ze houdt echt van het intieme en is een echte GFE. Als je haar respecteert, dan komt ze los en zorgt ze voor een onvergetelijke avond. In mijn ogen is ze de prijs meer dan waard.

Mooie vrouw maar met alle respect: dit is geen bbw
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan