Recensie Lele, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zelfde verhaal hier,niks van geloven heb haar heel lang op Wechat [hebben bijna alle chinesen] gevolgd en contact gehad,zelfs toen ze terug was in china
Er is geen enkele reden om me zomaar te laten langskomen tenzij ze echt meent dat ze me graag heeft. De afspraak is niet om te neuken. Gewoon om afscheid te nemen. Er is ook niet over geld ofzo gepraat. Wat ik ook niet zal bijhebben. Gezien ik de indruk heb dat ik de enige ben die ze gestuurd heeft ga ik toch even langs. Kort na de middag. Iets later vertrekt haar trein. Ik denk niet dat we tussen de verhuisdozen gaan liggen vossen. Trouwen zit er ook al niet in. Ik heb thuis het perfecte vrouwtje zitten.
En dat weet ze. Ik ben niet naïef, ben altijd eerlijk geweest dat ik graag en veel rondneuk, heb haar ook uitgenodigd bij ons in het restaurant.
Wat ik denk is dat ze gemerkt heeft dat ik geen verborgen agenda had. Open was en gemeend vriendelijk. Ik heb ze ook erg graag.
Gisteren stuurde ze op een gegeven moment, "ik werk hier al zolang maar ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld bij een buitenlander".
Dat laatste met de korrel genomen omdat zij natuurlijk de buitenlandse is. Maar ik begreep het wel.
Ik laat hier nog wel een berichtje achter hoe het was.
 
Hey, ik zeg niet dat ik het zou doen. Anders had ik het haar wel al gewoon gevraagd. Naar extra geld heeft ze trouwens nog nooit gevraagd en de discussie van met of zonder ga ik hier niet beginnen. Eindeloos en doet niet ter zake. Het is ook altijd al met geweest. Ik vraag me gewoon af doet ze het bewust om te laten blijken dat ze een boontje voor me heeft of is het een techniekje van haar om te teasen of misschien om klanten te binden of zo. Ik ben ook een beetje op mijn hoede dat ze hem er zelf plots zal infloepen. Dit is me in het verleden al een paar keer overkomen.
Qua schoonheid is ze niet het einde. De foto's zijn wel degelijk van haar al twijfel ik aan enkele.
Denk je bij Aziatische aan petite, schattig, gehoorzaam en heel skinny dan zal ze tegenvallen. Ik ben heel erg in voor Aziatische (ik heb een hele privé collectie ?) en was de eerste keer wat teleurgesteld in haar uiterlijk. Niet lelijk, versta me niet verkeerd.
Haar mismeesterde linkerborst en in mindere mate ook de rechtse, dat kan zelfs even wennen zijn. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik op foutjes in schoonheid kick. Maar dus wel een prompte vrouw. Stevig lichaam. Niet dik. Maar zeker niet skinny. Noem het atletisch. Voor meer vragen stuur me pb.
Het pakket van wie ze is, is mooi. Ze is niet fake. Geen show.
Binnenkomen, kleren uit, korte massage en lekker neuken, je laten afzuigen, haar beffen, uitgebreid haar kont likken, aan haar haar trekken, beetje dominant doen, het kan allemaal en ik heb niet de indruk dat ze het tegen haar zin doet. Ze gaat ook met haar tong en lippen over heel je lichaam, doet daarbij ook iets leuks, moet je zelf ontdekken. Neemt uitdagende poses aan als ze massage doet. Een keer kwam ze achterste voren op me zitten. Ik lag al op mijn rug. Ze lag neer op mijn benen zeg maar en zoog op mijn tenen. Plots zette ze zich af en kwam met haar kutje helemaal op mijn gezicht geschoven en vroeg of ik zacht op haar klitje wou zuigen.
Dat soort dingen vind ik heel leuk.
Dat zijn de dvp's die we zoeken. Ze zweet ook lekker wat ik opwindend vind.
Communiceren in je slechtste engels en de rest via google translate. Maar het lukt wel.
ik wil je prive collectie wel eens zien
 
Ga eens op verlof in Thailand en je komt met een andere mening terug thuis ;)
Dat wil ik met veel plezier beamen.
Niet te vergelijken met de gemiddelde Europese vrouw die voor het minste een scheve smoel trekt en droog blijft tot in de kist.
Die bij de Aziatische dames zijn er heel wat die dagelijks zo dikwijls uw soldaat berijden dat er op de duur geen zaad meer is om te verschieten.
Ze Kunnen behalve goed en veel neuken en drinken ook heel goed en gezond koken.
En ook een voordeel is dat ze niet dikwijls groot zijn dus als je een dochter hebt kan die de kledij en schoenen van de moeder passen 😉
 
Dat wil ik met veel plezier beamen.
Niet te vergelijken met de gemiddelde Europese vrouw die voor het minste een scheve smoel trekt en droog blijft tot in de kist.
Die bij de Aziatische dames zijn er heel wat die dagelijks zo dikwijls uw soldaat berijden dat er op de duur geen zaad meer is om te verschieten.
Ze Kunnen behalve goed en veel neuken en drinken ook heel goed en gezond koken.
En ook een voordeel is dat ze niet dikwijls groot zijn dus als je een dochter hebt kan die de kledij en schoenen van de moeder passen 😉
Een kenner en helemaal waar. Met dat drinken durft het al wel eens ontsporen daarom ben ik 1 gehuwd die allergisch is voor alcohol. Zo kan ik drinken en zij rijden. 😊
 
Is er nu ene werkende link van redlights ? Volgende keer, doe een printscreen en zet er een plaatje op, die onzin links werken niet meer na een tijdje.


Dus deze dame is nu naar parijs of china verhuisd ?
 
Laatst bewerkt:
Is er nu ene werkende link van redlights ? Volgende keer, doe een printscreen en zet er een plaatje op, die onzin links werken niet meer na een tijdje.


Dus deze dame is nu naar parijs of china verhuisd ?
Parijs heeft ze me gezegd ja. Ze vertrok die dag naar Parijs. Waar jij China vandaan haalt weet ik niet maar het deed wel een belletje rinkelen. Station Antwerpen Centraal - Charles De Gaulle - China. Ook een mogelijkheid dat ze naar huis is natuurlijk.
Ik zal haar een berichtje sturen. Hopelijk antwoord ze en post ik het hier.

Bijlage 2 update. In Parijs dus.
48B7AF7E-953A-45B2-BFD8-C15D13DD2093.jpeg
 

Bijlagen

  • 7C7835EC-62F1-49CA-9E5E-63B7D562993C.jpeg
    7C7835EC-62F1-49CA-9E5E-63B7D562993C.jpeg
    77,2 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan