- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Link naar advertentie
- https://ladybutterfly.nl/masseuses/lena/
- Totale kosten (in euro)
- 165
Al een poosje had ik "Lena" op het lijstje staan, op de website staat ze beschreven als iemand die een GFE biedt.
Zoals het staat beschreven zou ze er zelf ook graag van genieten.
De voorvertoning had me al moeten waarschuwen, aangezien ze onmiddellijk de keuze beperkte.
1 uur met olie en gfe was de vraag...
Dat kon wel, maar dat was standaard voor minimaal 3 uur, toen ik dan aangaf dan toch voor een andere dame te gaan,
maakte ze "graag" een uitzondering.
Nog benadrukt "GFE is safe, prima maar wel incl. z,b,p,n …?"leuk" was het antwoord.
Eerst maar douchen en dan.....
Ze kwam terug op de kamer met warme olie, maar was de besproken mogelijkheden blijkbaar vergeten.
Duidelijk en vrij luid praten, en dan ook niet echt een sfeer creëren, de handen gleden over mn rug terwijl ze intussen zelf op een handdoek zat.
Dan denk je eerst … ok... als dat zometeen anders wordt dan komt t goed, maar je raad het al …
Het werd dus niet anders.. na een 20 minuten wrijven en kneden mocht ik omdraaien.
Aanraken … niet met je nagels over me heen, daar hou ik niet van.
Professioneel houdt ze haar ellebogen , dat mijn handen nergens bij konden komen.
De spanning was merkbaar en ze vroeg of ik moeite had...
Ze was hier gewoon niet bij machte ( of geen zin in) om en opwinding te creeren,
Toen ik dan aangaf toch echt andere verwachtingen te hebben, was dat tegen bijbetaling zeker mogelijk.
Ik heb mijn verlies genomen,gedouched en voortijd vertrokken, als het dan toch niks wordt dan maar direct weg
Duidelijk laten blijken dat Lena dan iig zeker geen herhaling zal worden en ook geen aanwinst is bij LB.
Het positieve is, dat mijn voorgevoel dus wel een goede graadmeter is.
resume, LB heeft zeker mooie dames rondlopen, maar de tendens is niet (meer) om kwaliteit te leveren maar om snel en veel geld
eruit te halen. De tijd dat de dames er ook voor hun eigen genot en plezier waren is geweest.
Lena kan geplaatst worden onder de rubriek TMM.
Wat een waardeloos w..f, meer kan ik er niet van maken helaas
Zoals het staat beschreven zou ze er zelf ook graag van genieten.
De voorvertoning had me al moeten waarschuwen, aangezien ze onmiddellijk de keuze beperkte.
1 uur met olie en gfe was de vraag...
Dat kon wel, maar dat was standaard voor minimaal 3 uur, toen ik dan aangaf dan toch voor een andere dame te gaan,
maakte ze "graag" een uitzondering.
Nog benadrukt "GFE is safe, prima maar wel incl. z,b,p,n …?"leuk" was het antwoord.
Eerst maar douchen en dan.....
Ze kwam terug op de kamer met warme olie, maar was de besproken mogelijkheden blijkbaar vergeten.
Duidelijk en vrij luid praten, en dan ook niet echt een sfeer creëren, de handen gleden over mn rug terwijl ze intussen zelf op een handdoek zat.
Dan denk je eerst … ok... als dat zometeen anders wordt dan komt t goed, maar je raad het al …
Het werd dus niet anders.. na een 20 minuten wrijven en kneden mocht ik omdraaien.
Aanraken … niet met je nagels over me heen, daar hou ik niet van.
Professioneel houdt ze haar ellebogen , dat mijn handen nergens bij konden komen.
De spanning was merkbaar en ze vroeg of ik moeite had...
Ze was hier gewoon niet bij machte ( of geen zin in) om en opwinding te creeren,
Toen ik dan aangaf toch echt andere verwachtingen te hebben, was dat tegen bijbetaling zeker mogelijk.
Ik heb mijn verlies genomen,gedouched en voortijd vertrokken, als het dan toch niks wordt dan maar direct weg
Duidelijk laten blijken dat Lena dan iig zeker geen herhaling zal worden en ook geen aanwinst is bij LB.
Het positieve is, dat mijn voorgevoel dus wel een goede graadmeter is.
resume, LB heeft zeker mooie dames rondlopen, maar de tendens is niet (meer) om kwaliteit te leveren maar om snel en veel geld
eruit te halen. De tijd dat de dames er ook voor hun eigen genot en plezier waren is geweest.
Lena kan geplaatst worden onder de rubriek TMM.
Wat een waardeloos w..f, meer kan ik er niet van maken helaas