Recensie Lena, Maison Monty, Den Haag (vh DS, Den Haag) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk op de website bij Maison Monty. Ik heb haar nog niet kunnen bezoeken, maar volgens mij is ze inmiddels weer daar actief.
Beste bezoekers van Maison Monty, ik heb vele goede berichten gelezen van de mooiste en liefste dame genaamd Lena. Graag zou ik wat meer recente reviews van haar willen lezen om te horen wat voor diensten deze dame bied en hoe dat allemaal verlopen is. Ik lees namelijk nog te weinig reviews voor een dame die nog al vaak helemaal vol geboekt is, graag wat meer uitgebreide en waar gebeurde recensies vertellen over deze zeer mooie en liefste dame.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/samira/
Totale kosten (in euro)
110
Mee eens met bovenstaande reageerder, hierbij mijn recensie van een bezoekje paar maanden terug. Niet helemaal actueel, maar beter dan niets.

Had een dagje van te voren geboekt toen ik zag dat ze op een willekeurige dag zou werken, kreeg het advies om volgende dag nogmaals te bellen om te kijken of ze daadwerkelijk zou verschijnen (lol). Dus volgende dag dat gedaan en kreeg te horen dat ze er idd was, dus richting MM gegaan.

Lena is naar mijn mening oprecht een mooie dame, geloof ook wel dat ze nog ergens begin 20 is. Geen supermodel, maar gewoon een mooie dame (kwa uiterlijk stiekem precies mijn type dus mogelijk een beetje bias; begin 20, lang zwart haar, rond de 1.60-1.65, volle natuurlijke borsten en billen). Bij aankomst in de kamer even de details overlegd wat wel en niet mocht, niks mogelijk zonder condoom - wat voor mij prima is, en zoenen was 20 euro extra. Met de vingers de vagina aanraken aan de buitenkant mocht ook, niks inwendig. Heb zelf niet voor zoenen gekozen want had geen 20 eu extra, dus over hoe dat precies is kan ik niks zeggen. Ze biedt het iig wel als optie aan bepaalde mensen, maar niet aan iedereen als ik bovenstaande recensies lees. Geen idee welke standaard ze hanteert, ik ben zelf rond haar leeftijd en altijd verzorgd. Denk dat hygiëne in ieder geval een vereiste is.

Kwa persoonlijkheid is ze chill en rustig te noemen, ze is niet extreem extravert aanwezig maar je krijgt ook zeker niet de indruk dat ze er niet van geniet of je aan het afwerken is. Ze is gewoon rustig aanwezig, denkt mee en kijkt hoe ze samen met jou er een mooie tijd van kan maken binnen haar grenzen. Mocht haar borsten en tepels voelen en likken en heb ook tijdens het pijpen niet mijn handen van haar kont of borsten gehouden. Uiteindelijk van de 45 minuten denk ik zeker wel 30-40 minuten seks gehad, 1 ronde dus, uiteindelijk klaar gekomen en gewassen en de kleren aangedaan voor de tijd om was. Kreeg totaal niet het idee dat ze me aan het afwerken was of echt een klokkijker was. Meerdere posities gedaan, geen gekke dingen, maar ze dacht wel graag mee met wat ik wou. Vind het uiteindelijk een prima service, snap dat haar service niet voor iedereen is, maar als je gewoon wilt stoeien op de kamer met een mooie dame in een relaxte sfeer is zij echt wel een goede date om voor te kiezen. Zeker als je ook nog een beetje op haar type valt, wegens haar uiterlijk geef ik haar wel altijd bonuspunten, moet ik wel eerlijk in zijn.

(in de link url staat samira maar is toch echt de pagina van lena)

Terug
Bovenaan Onderaan