- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 140+50
Bij gebrek aan vaste contacten die even vrijaf nemen, deze dame vanavond bezocht .
Positief: communicatie verliep vlekkeloos. Het was wel lastig parkeren in omgeving maar soit.
De date zelf: appartement is elementair maar proper. Dame is de dame van de foto's. Maar geen klik en ik ben toch wel een sociaal persoon. Het was allemaal nogal geforceerd. De dame doet enerzijds moeite tijdens het spel maar qua communicatie moeilijk. Dus geen GFE. Misschien lag het aan mij, misschien had zij een slechte dag maar voor mij geen herhaling vatbaar.
www.quartier-rouge.be
Positief: communicatie verliep vlekkeloos. Het was wel lastig parkeren in omgeving maar soit.
De date zelf: appartement is elementair maar proper. Dame is de dame van de foto's. Maar geen klik en ik ben toch wel een sociaal persoon. Het was allemaal nogal geforceerd. De dame doet enerzijds moeite tijdens het spel maar qua communicatie moeilijk. Dus geen GFE. Misschien lag het aan mij, misschien had zij een slechte dag maar voor mij geen herhaling vatbaar.
Lena Sexy
Bonjour chéri, je suis heureuse de t'accueillir sur mon profil. Ici tu trouveras une mer de passion et une bonne impression.