Recensie LenteIngent, Gent 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatste week dat Lente ontvangt en weer op reis vertrekt. Met het inzetten van mijn verlof gisteren een afspraak kunnen maken voor twee uurtjes speeltijd :love:
Een zéér aangenaam weerzien, zowel voor mij als voor haar. Heb ze nog nooit op dezelfde locatie bezocht, deze keer meer huiselijke sfeer dus geeft wel iets extra.

We gaan er niet veel woorden aan vuil maken >> Gewoon 10 op 10.
Zoals Iamnaughty best omschrijft; het label GFE met gouden letters meer dan waardig!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was dus de gelukkige om haar eerst te kunnen bezoeken na haar terugkomst in België. :love:
Het was weer véél te lang geleden zoals altijd en daarom een gelukkig weerzien voor beide. Ze was alvast heel fier op haar lijn nadat er enkele kilo's waren afgevallen én toegenomen spiermassa. Mijn ogen en mijn handen konden dat ten zeerste appreciëren.

Het is gewoon een parel van een vrouw - gedurende twee uren kunnen smelten in haar armen. Het gaat zelfs zo ver dat ik nu bepaalde adressen gewoon schrap uit mijn boekje omdat ik er écht niet meer aan mijn trekken zou komen.

Deze keer was ik zelfs compleet vergeten dat ik haar op het einde nog moest betalen - zoveel GFE dus! 🤣
 
Tja is eigenlijk een gemis voor mij lenteingent wanneer kom je nog eens naar Gent?
'k Wist niet dat Oostende in het buitenland lag...
Tenminste, de laatste weken zit ze constant op de redlights chat en beweert ze al ne ganse tijd in Oostende te zitten...
Ik heb sinds thuiskomst idd 1 week in Oosrende gedate.
10 tot 19 oktober dates in Gent mogelijk.
 
Hallo LenteInGent, aan post nr 14 van dit topic te zien lees ik dat u misschien selectief bent. Mag ik vragen waar u de lat legt aub. Is dit op leeftijd of meer op fysieke verschijning.
Dank u !
Eerder qua vriendelijkheid en sympathieIk heb mij al mispakt aan foto's.
Hallo LenteInGent, aan post nr 14 van dit topic te zien lees ik dat u misschien selectief bent. Mag ik vragen waar u de lat legt aub. Is dit op leeftijd of meer op fysieke verschijning.
Dank u !
In het begin ook uiterlijk, maar ik ben daar in veranderd (sommigen kijken bozer of zien er weirder uit op foto dan ze int echt zijn 😁)
Klinkt mss raar maar eigenlijk sympathieke, respectvolle, vriendelijke mannen. Plus iemand die mij als persoon niet ligt (en da's subjectief) ga ik niet daten puur voor het geld.
 
Kijk... al die discussie's over leeftijd en uiterlijk...
Een vrouw van 40+, die sportief is en zichzelf verzorgd... én die weet wat ze wil in bed... Laat maar komen!
Wat écht telt voor mij zijn passie, inzet en sexuele energie...
 
In aanloop van haar terugkeer was er dus een serieuze spanning aan het opbouwen 🤭 - 5 lange maanden (niet 6) heb ik me moeten behelpen met een paar andere adressen, waarvan slechts één goed was - de rest was maar zo zo.

Een eerste gevoel van geruststelling overkwam me toen de deur openging en we terug in elkaars armen konden vallen. Zoals hierboven aangegeven, deze keer ging twee uur niet volstaan om de opgebouwde spanning weg te nemen. Er is een goeie klik aanwezig dus dat extra zorgt ervoor dat ze met kop en schouders boven de rest komt te staan. In mijn eerdere reacties krijg je een beeld van hoe mijn dates verlopen dus ik ga niet in herhaling vallen. Het was opnieuw hemels om terug haar figuur te kunnen aanschouwen, haar fluweel zachte huid te voelen, haar geur te kunnen innemen, haar intiem te kunnen kussen :love:. Hier primeert sex niet maar eerder vollop te kunnen genieten van Lente haar gezelschap en wat voor effect dit heeft in mijn grijze massa.

Ik stond er versteld van hoe goed geluimd ik de dagen erna nog was (en nog steeds ben) door de gedachte dat ze terug is. En er kon geen beter moment zijn om zo de lente (en zomer) in te gaan. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
350
Ik ben nog steeds onder de indruk van mijn date met Lente gisteren. Het was een date als geen andere. Ze ontving in de woonkamer van een keurig nette Airbnb waar we eerst op de sofa al pratende en kussende/knuffelende elkaar beetje bij beetje ontdekten. Ze droeg gewoon een kort kleedje, waardoor ik enige inkijk op haar zwarte slipje had. Daarna de trap op naar de slaapkamer en de kleren uit. De foto's op RL onthullen niks van haar getrainde body. Lente is een "echte" wandelaar en is verslaafd aan long distance hiking; dat laat zich merken aan haar gespierde buik & billen en haar stevige kontje. Veel vrouwen zouden ook jaloers zijn op haar mooie naturelle borsten met heerlijk grote tepels die wel wat kunnen verdragen. Ze neemt zelf initiatief zonder dominant te zijn en geniet zelf intens mee. Stevig kussen tijdens missio maakte haar strak kutje super nat. Onnodig te vermelden dat het zicht op haar kontje bij doggy en zicht op haar tepels bij amazone je supergeil maakt.
Bij de recensie vermeld ik opzettelijk als leeftijd 34 - 40. In die leeftijds categorie kan je haar gerust inschalen ook al adverteert ze eerlijkheidshalve 44 ☺️
Lente is echt "mijn ding", niet echt met een dvp te vergelijken, niks fake, echt contact tussen man en vrouw en niet zozeer van klant tot dvp. Een top GFE date! Ik kijk er al naar uit om haar terug te zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds onder de indruk van mijn date met Lente gisteren. Het was een date als geen andere. Ze ontving in de woonkamer van een keurig nette Airbnb waar we eerst op de sofa al pratende en kussende/knuffelende elkaar beetje bij beetje ontdekten. Ze droeg gewoon een kort kleedje, waardoor ik enige inkijk op haar zwarte slipje had. Daarna de trap op naar de slaapkamer en de kleren uit. De foto's op RL onthullen niks van haar getrainde body. Lente is een "echte" wandelaar en is verslaafd aan long distance hiking; dat laat zich merken aan haar gespierde buik & billen en haar stevige kontje. Veel vrouwen zouden ook jaloers zijn op haar mooie naturelle borsten met heerlijk grote tepels die wel wat kunnen verdragen. Ze neemt zelf initiatief zonder dominant te zijn en geniet zelf intens mee. Stevig kussen tijdens missio maakte haar strak kutje super nat. Onnodig te vermelden dat het zicht op haar kontje bij doggy en zicht op haar tepels bij amazone je supergeil maakt.
Bij de recensie vermeld ik opzettelijk als leeftijd 34 - 40. In die leeftijds categorie kan je haar gerust inschalen ook al adverteert ze eerlijkheidshalve 44 ☺️
Lente is echt "mijn ding", niet echt met een dvp te vergelijken, niks fake, echt contact tussen man en vrouw en niet zozeer van klant tot dvp. Een top GFE date! Ik kijk er al naar uit om haar terug te zien.
klopt het dat ze nogal atletisch is?
 
klopt het dat ze nogal atletisch is?
hangt ervan af wat je verstaat onder atletisch. Nee daarmee bedoel ik niet een een spierbundel of een dame met een six pack. Gewoon een mooi strak lijf waarbij je geen vet massa ziet/voelt.
Ik ben ook een hiker en doe vaak dagtrips in de bergen; maar ik weet bijna zeker dat ik ze niet zou kunnen volgen.... Denk dat dat genoeg zegt over haar (en ook over mij ☺️ )
 
Kon je haar 'volgen' tussen de spreekwoordelijke lakens... dat is de hamvraag! Haha!
Geen probleem, dat is van een andere orde hé. Heeft niks met atletisch zijn te maken maar met "sexueel vermogen" oftewel de PK tussen de benen 😆
En mocht je naar de kamasutra verwijzen, daar gaat het dan over de lenigheid. En dat is nog iets anders 😊
 
Laatst bewerkt:
19 mei was de laatste dag dat Lente ontving in Antwerpen...
Die gelegenheid dus NIET gemist! En... zeker weten dat het de moeite waard was! OMG!

Schreef voorheen al... wat écht telt voor mij zijn passie, inzet en sexuele energie!
En... Man! In alle drie is Lente 'buiten categorie'!!! OMG!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan