Recensie LenteIngent, Gent 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze nog eens voor het einde van het jaar geboekt! Al een paar keer mee gedate.. dusja om het jaar goed te eindigen… Amai, absoluut geen spijt van! Effe snel gedouchet, eenmaal bed op lekker gepijpt en dan 2-3 standjes en daarna heerlijk klaargekomen op haar boobs… ze was in form en heel hevig! Kga zwz nog terug..

Nu Lente terug in het land is al terug een afspraak gemaakt.

Kan niet wachten...
Lente is een streling voor het hoog en nog maar te zwijgen over de sex!!!

Bij aankomst stelt je eerst op je gemak met een drankje. Eens in de slaapkamer gaan echter alle remmen los. Ze zoent als de beste. Daarna begint ze lekker te pijpen . Van je eikel tot Ballen. Ze slaat geen 1 stukje over😊.

Over de sex ook niets dan positief. Je kan je laten leiden of je neemt zelf de leiding. Verschillende strandjes. Zelden zo intens klaargekomen.

Kort samengevat Lente is een echte verslaving en puur genot zowel voor het oog als de zintuigen!!

Door de goeie reacties er ook mee gedate. Ik ben echt minder euforisch. Ofwel ben ik echt wel teveel gewoon ondertussen :) .
Aan inzet geen gebrek bij deze dame. Dat is het positieve. Verder ook correct in alles. Alleen qua uiterlijk voor mij wat minder aantrekkelijk dan ik had verwacht of gehoopt. Niet dat ze lelijk is, maar gewoon niet het type waarvoor ik achterom zou kijken. Maar zo zie je maar weer dat ervaringen erg persoonlijk zijn.

Door de goeie reacties er ook mee gedate. Ik ben echt minder euforisch. Ofwel ben ik echt wel teveel gewoon ondertussen :) .
Aan inzet geen gebrek bij deze dame. Dat is het positieve. Verder ook correct in alles. Alleen qua uiterlijk voor mij wat minder aantrekkelijk dan ik had verwacht of gehoopt. Niet dat ze lelijk is, maar gewoon niet het type waarvoor ik achterom zou kijken. Maar zo zie je maar weer dat ervaringen erg persoonlijk zijn.
Hey Rickie, merci voor je eerlijke review. Alleen jammer dat je dat niet bij aankomst duidelijk maakte. Dat had je veel centen kunnen besparen. Ik hoop dat je je toch wat geamuseerd hebt.
En tja...smaken verschillen sowieso. Mss bij een volgende date een facepic vragen?

Hey Rickie, merci voor je eerlijke review. Alleen jammer dat je dat niet bij aankomst duidelijk maakte. Dat had je veel centen kunnen besparen. Ik hoop dat je je toch wat geamuseerd hebt.
En tja...smaken verschillen sowieso. Mss bij een volgende date een facepic vragen?
Niet zo interessant LenteinGent!
Als ik naar de tandarts ga weet ik ook niet of het pijn gaat doen of niet!
Veel centen besparen klinkt mij zo heel erg denegrerend!
Jij doet je best neem ik aan en dat is voldoende!
Jammer, ben nog nooit in Gent geweest!
Dan zou ik wellicht zeggen dat je een mooie vrouw bent die mij vrolijk maakte en het geld ruimschoots waard was! Als je ooit in Limburg komt ontvangt opa jou met veel plezier!

Niet zo interessant LenteinGent!
Als ik naar de tandarts ga weet ik ook niet of het pijn gaat doen of niet!
Veel centen besparen klinkt mij zo heel erg denegrerend!
Jij doet je best neem ik aan en dat is voldoende!
Jammer, ben nog nooit in Gent geweest!
Dan zou ik wellicht zeggen dat je een mooie vrouw bent die mij vrolijk maakte en het geld ruimschoots waard was! Als je ooit in Limburg komt ontvangt opa jou met veel plezier!
Beste Maxxie
Wat Lente schrijft is toch volledig correct.
Als Rickie dat meldt aan de deur dan kan hij nog netjes doen wat hij wil.
Niemand is verplicht om te blijven!
En dan had hij inderdaad zijn centjes kunnen houden.
By the way ... ik heb Lente laatstleden een bezoekje gebracht in Hasselt ... en zij doet meer dan haar best hoor.
Spijtig dat ze nu een beetje te ver werkt.

Beste Maxxie
Wat Lente schrijft is toch volledig correct.
Als Rickie dat meldt aan de deur dan kan hij nog netjes doen wat hij wil.
Niemand is verplicht om te blijven!
En dan had hij inderdaad zijn centjes kunnen houden.
By the way ... ik heb Lente laatstleden een bezoekje gebracht in Hasselt ... en zij doet meer dan haar best hoor.
Spijtig dat ze nu een beetje te ver werkt.
Excuses sporadische wandelaar. Ik vond het verwijt van Rickie net effe te ver gaan.
Wanneer klopt alles?? Nooit toch?? Never??
Lente leest dit ook en komt dan naar Limburg!
Ze wordt dan absoluut goed ontvangen en in de watten gelegd! Wij weten wat wanneer te doen!

Euhm hallo ?

Mag lente zelf kiezen waar ze naar toe gaat ?
Mannekes, mannekes
Wees eens flink.
Ze zit eerst een week in Gent en dan in mei een weekje Antwerpen.
En als jullie braaf zijn dan komt ze mss daarna naar Limburg.
Dus ... flink zijn! Verdorie toch!
Mannekes, mannekes
Wees eens flink.
Volgende week Leuven i.p.v. Gent.
En dan in mei Antwerpen ...

Ben helemaal de kluts kwijt se met dat gediscussieer ...
Mannekes, mannekes
Wees eens flink.

Volgende week Leuven i.p.v. Gent.
En dan in mei Antwerpen ...

Ben helemaal de kluts kwijt se met dat gediscussieer ...
En einde mei in Gent ...
En dan mss in juni Limburg?
Maar ondertussen ga ik ze wel eerst verwennen.
Da komt ervan se ... Loebassen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan