- 11
- 17/10/21
- 26
Oei. Blijkbaar niet uw dada. Jammer dat het zo aanvoelde voor u.Veel blanla weinig boemboem.
Meer vertellen is niet eens .de moeite waard
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOei. Blijkbaar niet uw dada. Jammer dat het zo aanvoelde voor u.Veel blanla weinig boemboem.
Meer vertellen is niet eens .de moeite waard
Oei. Blijkbaar niet uw dada. Jammer dat het zo aanvoelde voor u.
Ach niks van aantrekken, jij was tot nu toe de beste eruit! xOei. Blijkbaar niet uw dada. Jammer dat het zo aanvoelde voor u.
Was hij er dan niet bij... toen jullie 'bezig' waren? Want... dan had hij wel kunnen aangeven wat hij lekker vindt!Oei. Blijkbaar niet uw dada. Jammer dat het zo aanvoelde voor u.
Hey Rickie, merci voor je eerlijke review. Alleen jammer dat je dat niet bij aankomst duidelijk maakte. Dat had je veel centen kunnen besparen. Ik hoop dat je je toch wat geamuseerd hebt.Door de goeie reacties er ook mee gedate. Ik ben echt minder euforisch. Ofwel ben ik echt wel teveel gewoon ondertussen.
Aan inzet geen gebrek bij deze dame. Dat is het positieve. Verder ook correct in alles. Alleen qua uiterlijk voor mij wat minder aantrekkelijk dan ik had verwacht of gehoopt. Niet dat ze lelijk is, maar gewoon niet het type waarvoor ik achterom zou kijken. Maar zo zie je maar weer dat ervaringen erg persoonlijk zijn.
Niet zo interessant LenteinGent!Hey Rickie, merci voor je eerlijke review. Alleen jammer dat je dat niet bij aankomst duidelijk maakte. Dat had je veel centen kunnen besparen. Ik hoop dat je je toch wat geamuseerd hebt.
En tja...smaken verschillen sowieso. Mss bij een volgende date een facepic vragen?
Beste MaxxieNiet zo interessant LenteinGent!
Als ik naar de tandarts ga weet ik ook niet of het pijn gaat doen of niet!
Veel centen besparen klinkt mij zo heel erg denegrerend!
Jij doet je best neem ik aan en dat is voldoende!
Jammer, ben nog nooit in Gent geweest!
Dan zou ik wellicht zeggen dat je een mooie vrouw bent die mij vrolijk maakte en het geld ruimschoots waard was! Als je ooit in Limburg komt ontvangt opa jou met veel plezier!
Excuses sporadische wandelaar. Ik vond het verwijt van Rickie net effe te ver gaan.Beste Maxxie
Wat Lente schrijft is toch volledig correct.
Als Rickie dat meldt aan de deur dan kan hij nog netjes doen wat hij wil.
Niemand is verplicht om te blijven!
En dan had hij inderdaad zijn centjes kunnen houden.
By the way ... ik heb Lente laatstleden een bezoekje gebracht in Hasselt ... en zij doet meer dan haar best hoor.
Spijtig dat ze nu een beetje te ver werkt.
Euhm hallo ?Excuses sporadische wandelaar. Ik vond het verwijt van Rickie net effe te ver gaan.
Wanneer klopt alles?? Nooit toch?? Never??
Lente leest dit ook en komt dan naar Limburg!
Ze wordt dan absoluut goed ontvangen en in de watten gelegd! Wij weten wat wanneer te doen!
Mannekes, mannekesEuhm hallo ?
Mag lente zelf kiezen waar ze naar toe gaat ?
Volgende week Leuven i.p.v. Gent.Mannekes, mannekes
Wees eens flink.
Ze zit eerst een week in Gent en dan in mei een weekje Antwerpen.
En als jullie braaf zijn dan komt ze mss daarna naar Limburg.
Dus ... flink zijn! Verdorie toch!
En einde mei in Gent ...Mannekes, mannekes
Wees eens flink.
Ze zit eerst een week in Gent en dan in mei een weekje Antwerpen.
En als jullie braaf zijn dan komt ze mss daarna naar Limburg.
Dus ... flink zijn! Verdorie toch!
Volgende week Leuven i.p.v. Gent.
En dan in mei Antwerpen ...
Ben helemaal de kluts kwijt se met dat gediscussieer ...