Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien kom je daarmee weg. Als je op de wallen mensen ziet met hun kinderen, hoop ik dat ze vooraf bedacht hebben wat te zeggen als hun kroost vragen gaat stellen over die schaars geklede vrouwen.
 
De dames moeten soms wel liegen. Mijn vaste DVP bleek ook veel te liegen tegen andere mannen. Toen ik daarachter kwam bleek ze tegen mij over haar leeftijd te hebben gelogen. Ze heeft toen haar paspoort laten zien met de echte leeftijd. De echte naam en achternaam klopten wel met wat ze me had verteld.
 
Misschien kom je daarmee weg. Als je op de wallen mensen ziet met hun kinderen, hoop ik dat ze vooraf bedacht hebben wat te zeggen als hun kroost vragen gaat stellen over die schaars geklede vrouwen.

Nu.. ik moest een keer met mijn kind over de wallen, omdat ik naar een winkel moest die alleen bereikbaar was door die route te lopen. Enkele dames stonden buiten, want het was die dag erg warm buiten.
Mijn zoon vroeg waarom de dames daar in hun ondergoed stonden. Dus heb ik maar gezegd dat het glazenwassers waren die het heel warm hadden en daarom hun kleding uit hadden gedaan.

Hij geloofde het gelukkig..
 
De dames moeten soms wel liegen. Mijn vaste DVP bleek ook veel te liegen tegen andere mannen. Toen ik daarachter kwam bleek ze tegen mij over haar leeftijd te hebben gelogen. Ze heeft toen haar paspoort laten zien met de echte leeftijd. De echte naam en achternaam klopten wel met wat ze me had verteld.
Zolang ze maar boven de 18 was, is leeftijd niet zo belangrijk.
Uiterlijk en rondingen des te meer.
 
Zolang ze maar boven de 18 was, is leeftijd niet zo belangrijk.
Uiterlijk en rondingen des te meer.
Leeftijd vind ik wel belangrijk want als de leeftijd in de advertentie niet klopt dan kloppen de foto's ook niet, vaak zijn de foto's zo bewerkt dat de dame 15 jaar jonger lijkt ik vind dat niet kunnen is gewoon puur bedrog.
 
Ik kan me goed voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als een dame over belangrijke dingen niet eerlijk is. Zoals bepaalde handelingen in je advertentie zetten die je doet maar het vervolgens op de date niet doet. Of foto's van 10 jaar geleden erop zet, foto's van een totaal ander persoon of foto's zwaar bewerken enz.
Liegen over leeftijd doen mannen zelf ook heel vaak. Natuurlijk moet je niet gaan roepen dat je 30 bent als je 40 plus bent, maar een paar jaartjes verschil lijkt me geen ramp. (Ik heb wel gewoon mn leeftijd erbij staan overigens)
Denk dat het belangrijkste is dat de foto's van de dame echt overeen komen en alles waarmaakt wat er in je advertentie staat en je als klant dus niet voor verrassingen komt te staan.
 
Ja, klopt, maar het gaat vaak mis als er een intermediair/etc aan de telefoon zit. Dan is alles mogelijk, ook wat je expliciet vraagt, en dan pas bij de dame kan er niks meer, of tegen hoofdprijzen.
 
Als ik met een dame afspreek die in de advertentie 30 is maar aan de deur 40 dan draai ik me gauw om en zoek ik een andere dvp die haar klanten wel serieus neemt. Ik laat me niet zoals andere wandelaars in de maling nemen.
Wat ik niet snap is voor zo lang sommige klanten denken dat de dame 30 is. Staan ze te springen om af te spreken. Maar vanaf ze blijkt 40 te zijn is er geen intresse meer. Uiteidelijk is het maar een getal toch?

Als ze er niet uitziet als op haar foto´s dat is iets anders.
 
Sommige dames, maar ook heren, zijn goed geconserveerd en kunnen dan een lagere leeftijd vermelden, zeker bij eerste afspraak. Ooit zelf een dame bezocht, fantastisch figuur, heerlijk uur met haar. In nababbel zegt ze, "ik ben wel iets ouder dan ik zei" , was ze dus 15 jaar ouder, ze liet haar rijbewijs zien. Zij had toen de opmerking "goed geconserveerd"
 
Klopt ook maar als bij de ad van 30 ook de foto's van 30 staan is dat misleiding. Als daar de foto's van 40 staan weet je wat je kunt verwachten.
Kijk bv naar de foo's van Kate in Lanaken op Kinky en RL. Bij de ene ad denk je een poppetje tegen te komen, en de andere komen meer bij de waarheid.
 
en alles waarmaakt wat er in je advertentie staat
Grotendeels met je eens, maar dit stukje niet. Je kunt als klant nooit verwachten dat een sekswerker alles waarmaakt wat er in een advertentie staat. Meestal zal het wel zo zijn, maar er zijn veel redenen te bedenken waarom je bepaalde dingen toch niet doet. Een gebrekkige hygiëne, verdachte plekjes op het lichaam, of het ontbreken van veiligheid, zijn misschien het meest invoelbaar.

Je kunt als klant ook nooit bepaalde handelingen eisen. Wil een klant specifiek dingen doen, dan kun je wel met de dame afspreken dat je deze activiteiten wilt doen. Je kunt het dan samen over de voorwaarden hebben.
 
Klopt ook, maar we kennen de dame hier die bij elk pukkeltje/plekje etc meteen SOA roept.
Gebrekkige hygiene ga ik normaliter van uit dat dat wel klopt, maar er zullen dames met andere ervaringen zijn.
 
Wat ik niet snap is voor zo lang sommige klanten denken dat de dame 30 is. Staan ze te springen om af te spreken. Maar vanaf ze blijkt 40 te zijn is er geen intresse meer. Uiteidelijk is het maar een getal toch?
Daarmee vat je dus eigenlijk samen wat de reden is voor veel sekswerkers om een andere -lagere- leeftijd bij de advertentie te vermelden; de kans dat ze meer klanten trekt.
 
Pas was ik bij een vrouw ze had me gezegd ik ben 30 , maar ik twijfelde of ze meerderjarig was zo slank en strak zag ze er uit.
Maar ze reed auto , en ook haar gedrag was een stuk volwassenener , daaraan merkte ik het.Helaas is ze weg een baan in Portugal aangenomen.
Verder leeftijd boeit me niet maar dat komt door me eigen leeftijd, ben 60.
Voordeel is zeer grote range waarin je leuke dames kan vinden, van 21 tot 60 jaar.
 
Sommige dames, maar ook heren, zijn goed geconserveerd en kunnen dan een lagere leeftijd vermelden, zeker bij eerste afspraak. Ooit zelf een dame bezocht, fantastisch figuur, heerlijk uur met haar. In nababbel zegt ze, "ik ben wel iets ouder dan ik zei" , was ze dus 15 jaar ouder, ze liet haar rijbewijs zien. Zij had toen de opmerking "goed geconserveerd"
Omgekeerd kan ook sommige mensen zien er veel ouder uit dan ze zijn. Soms kunnen ze er niet aan doen. Maar bij anderen is het soms door hoe ze zich hebben laten gaan.
 
Als ik met een dame afspreek die in de advertentie 30 is maar aan de deur 40 dan draai ik me gauw om en zoek ik een andere dvp die haar klanten wel serieus neemt. Ik laat me niet zoals andere wandelaars in de maling nemen.
De leugens zijn per dame en per zwaarte verschillend. Ik zie nooit een paspoort vd dame met haar geboortejaar
 
Daarmee vat je dus eigenlijk samen wat de reden is voor veel sekswerkers om een andere -lagere- leeftijd bij de advertentie te vermelden; de kans dat ze meer klanten trekt.
Dat weet ik ook. Maar ik vind het dom om naar haar leeftijd te kijken. Als ze er geweldig uit ziet maar 55 is. Zou ik mij van haar leeftijd niet aan trekken.

Ik ben ook al lang geen 20 meer in 8 dagen ben ik 28. en ik ben ook geen gepierde adonis als bv thor.
 
Grotendeels met je eens, maar dit stukje niet. Je kunt als klant nooit verwachten dat een sekswerker alles waarmaakt wat er in een advertentie staat. Meestal zal het wel zo zijn, maar er zijn veel redenen te bedenken waarom je bepaalde dingen toch niet doet. Een gebrekkige hygiëne, verdachte plekjes op het lichaam, of het ontbreken van veiligheid, zijn misschien het meest invoelbaar.

Je kunt als klant ook nooit bepaalde handelingen eisen. Wil een klant specifiek dingen doen, dan kun je wel met de dame afspreken dat je deze activiteiten wilt doen. Je kunt het dan samen over de voorwaarden hebben.
Goed verwoord en helemaal mee eens uiteraard. Daarom staat er bij mij ook "mits hygiëne in orde is"
Bedoelde ook meer dat je niet met handelingen adverteert die je sowieso nooit doet eigenlijk. Klinkt logisch maar hoor best vaak dat dit gebeurt.
 
En klanten liegen ook over van alles
Maar de klanten betalen wij maken dat goed met ons geld. Zij zijn diegene die een advertentie plaatsen niet wij dus moeten ze ook eerlijk adverteren. Als de dvp geen oude mannen of grootgeschapen of buitenlandse wilt dan moet ze dat in haar advertentie zetten, weten zulke mannen ook dat zij niet welkom zijn bij haar. Doet ze dat niet dan moet ze ook niet zeuren waarom zulke mannen haar bezoeken. Ik verwacht dat een dvp die als een 9 uitziet in haar advertentie in het echt ook zo uitziet anders heeft zo'n bezoek voor mij geen nut.
 
alles waarmaakt wat er in je advertentie staat en je als klant dus niet voor verrassingen komt te staan.
En daar gaat het vaak bij sommige dames mis.
Beloven je geen extra kosten en all-in, maar eenmaal bij aankomst kost alles extra.
Ik ben zo'n iemand die van te voren vraagt en dan ook op whatsapp laat zien wat we hebben afgesproken als ze protesteren.

Tja hoe lullig het ook is, maar belofte maakt schuld.
Anders bedank ik vriendelijk en vertrek ik weer, heb daar genoeg bedreigingen voor gehad.
Tja jij niet aan je afspraken houden, dan ik ook niet op dat moment
 
Nu.. ik moest een keer met mijn kind over de wallen, omdat ik naar een winkel moest die alleen bereikbaar was door die route te lopen. Enkele dames stonden buiten, want het was die dag erg warm buiten.
Mijn zoon vroeg waarom de dames daar in hun ondergoed stonden. Dus heb ik maar gezegd dat het glazenwassers waren die het heel warm hadden en daarom hun kleding uit hadden gedaan.

Hij geloofde het gelukkig..
De mooie onschuld van kinderen, fantastisch!
Ik kan me goed voorstellen dat het niet gewaardeerd wordt als een dame over belangrijke dingen niet eerlijk is. Zoals bepaalde handelingen in je advertentie zetten die je doet maar het vervolgens op de date niet doet. Of foto's van 10 jaar geleden erop zet, foto's van een totaal ander persoon of foto's zwaar bewerken enz.
Liegen over leeftijd doen mannen zelf ook heel vaak. Natuurlijk moet je niet gaan roepen dat je 30 bent als je 40 plus bent, maar een paar jaartjes verschil lijkt me geen ramp. (Ik heb wel gewoon mn leeftijd erbij staan overigens)
Denk dat het belangrijkste is dat de foto's van de dame echt overeen komen en alles waarmaakt wat er in je advertentie staat en je als klant dus niet voor verrassingen komt te staan.
Leeftijd is wat het is, het is meer hoe je overkom. Een DVP van 40 met een mooie mentaliteit maakt je in mijn ogen meteen een stuk jonger.

Ik word zelf vaak 10 jaar jonger ingeschat. Prima, geen weerwoord maar laat wel weten dat ze een beetje laag zitten 😀
 
Maar de klanten betalen wij maken dat goed met ons geld. Zij zijn diegene die een advertentie plaatsen niet wij dus moeten ze ook eerlijk adverteren. Als de dvp geen oude mannen of grootgeschapen of buitenlandse wilt dan moet ze dat in haar advertentie zetten, weten zulke mannen ook dat zij niet welkom zijn bij haar. Doet ze dat niet dan moet ze ook niet zeuren waarom zulke mannen haar bezoeken. Ik verwacht dat een dvp die als een 9 uitziet in haar advertentie in het echt ook zo uitziet anders heeft zo'n bezoek voor mij geen nut.
Sommige leugens kunnen geen kwaad. Ik heb bv een dame uit colombia kwam. In haar ad stond er dat ze nederlands sprak. Maar het was in het engels te doen. Ze sprak wel goed vlot engels. De date was super. Wat maakt het dan uit dat ze engels sprak in plaats van nederlands.

Wat ik dan erger vind is als ze er anders uitziet dan op haar foto. Bv 95 kg in plaats van 65 kg. Heel oude foto´s 10 jaar+
 
Sommige leugens kunnen geen kwaad. Ik heb bv een dame uit colombia kwam. In haar ad stond er dat ze nederlands sprak. Maar het was in het engels te doen. Ze sprak wel goed vlot engels. De date was super. Wat maakt het dan uit dat ze engels sprak in plaats van nederlands.
nou, sommige van m'n oudere familieleden kunnen geen woord Engels, is vrij gebruikelijk bij de oudere generatie, dan is het toch wel fijn dat zo'n advertentie niet liegt dat de dame Nederlands spreekt
 
Het kan ook andersom. Ik had met een dame afgesproken die zei 25 jaar te zijn. Toen ik haar ontmoette bekende ze dat ze 21 was. En een paar afspraken later kwam haar werkelijke leeftijd op tafel. Ze was net een paar maanden 20. Ik wist wel dat het save was want ze kwam aanrijden met de auto. Dus ze had haar rijbewijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan