Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat ze weet op voorhand dat ik niet wou wisselen. Probeerde ze mij toch te overhalen voor later te komen . Met een verzonnen verhaal dat ze op restaurant ging .Ze had pech ik wou niet . Met als gevolg dat die andere klant moest wachten. En waarschijnlijk gaat zij die andere klant ook wel iets wijs maken. Waarom hij moest wachten.
Dan heb je het nu wel naar de kloten geholpen denk ik … weg klik door je zo bazig op te stellen . Dat hebben ze niet graag en gelijk hebben ze , er is altijd een compromis mogelijk als jezelf ook wat begrip geeft krijg je ook wat begrip terug en respect
 
Dan heb je het nu wel naar de kloten geholpen denk ik … weg klik door je zo bazig op te stellen . Dat hebben ze niet graag en gelijk hebben ze , er is altijd een compromis mogelijk als jezelf ook wat begrip geeft krijg je ook wat begrip terug en respect
Een beetje meedenken met de ander is altijd prettig. Had tijd terug afspraak met dame staan. Kreeg dag ervoor vraag of we het uurtje konden verschuiven. Ik weet natuurlijk ook wel dat ze op "mijn tijd" geen boodschappen gaat doen 🙃
Maar geen issue voor mij, uurtje verplaatst en hele fijne date gehad.
 
Dan heb je het nu wel naar de kloten geholpen denk ik … weg klik door je zo bazig op te stellen . Dat hebben ze niet graag en gelijk hebben ze , er is altijd een compromis mogelijk als jezelf ook wat begrip geeft krijg je ook wat begrip terug en respect
Ze belt mij regelmatig op wanneer ik langs kom. En voor de rest komen wij nog altijd goed overeen met elkaar . Ze heeft waarschijnlijk verkeerd gegokt. Dan is het mijn fout niet.
 
Omdat ze weet op voorhand dat ik niet wou wisselen. Probeerde ze mij toch te overhalen voor later te komen . Met een verzonnen verhaal dat ze op restaurant ging .Ze had pech ik wou niet . Met als gevolg dat die andere klant moest wachten. En waarschijnlijk gaat zij die andere klant ook wel iets wijs maken. Waarom hij moest wachten.
Welkom bij de firma list en bedrog ;)
Ik zou zeggen doe gewoon je ding, en verwacht behalve de sex niet zo veel van de dame.
 
Dan heb je het nu wel naar de kloten geholpen denk ik … weg klik door je zo bazig op te stellen . Dat hebben ze niet graag en gelijk hebben ze , er is altijd een compromis mogelijk als jezelf ook wat begrip geeft krijg je ook wat begrip terug en respect
ik heb het idee, dat jij wel heel erg makkelijk over je heen laat lopen door de dames gezien je reactie(s).
 
Welkom bij de firma list en bedrog ;)
Ik zou zeggen doe gewoon je ding, en verwacht behalve de sex niet zo veel van de dame.
Nu... principiëel vewacht ik van een DVP buiten sex idd 'niet zo veel'. Een leuke tijd natuurlijk...

Maar... als je echt lekkere sex wil... zal je toch wel wat meer moeten doen dan 'gewoon je ding'. Want dan krijg je dus afwerksex!
 
Ik heb me allang al erbij neergelegd dat liegen schering en inslag is in dit wereldje. Kan me weinig meer druk erom maken. Ik kom alleen voor mijn pleziertje en voor de rest verwacht ik helemaal niks. Een dvp is mij op geen enkele manier verantwoording schuldig. Laat staan dat ik me moet verantwoorden tegenover een dvp. We zitten niet in een relatie; ik betaal, doe mijn ding en ben weer pleite. Je maakt het voor jezelf makkelijker als je niet persoonlijk betrokken raakt bij een dvp.
 
Ik heb me allang al erbij neergelegd dat liegen schering en inslag is in dit wereldje. Kan me weinig meer druk erom maken. Ik kom alleen voor mijn pleziertje en voor de rest verwacht ik helemaal niks. Een dvp is mij op geen enkele manier verantwoording schuldig. Laat staan dat ik me moet verantwoorden tegenover een dvp. We zitten niet in een relatie; ik betaal, doe mijn ding en ben weer pleite. Je maakt het voor jezelf makkelijker als je niet persoonlijk betrokken raakt bij een dvp.
Gelukkig dan maar... dat er ook nog andere manieren zijn om lekkere betaalsex te beleven!
 
Maar... als je echt lekkere sex wil... zal je toch wel wat meer moeten doen dan 'gewoon je ding'. Want dan krijg je dus afwerksex!
Ik denk dat alle klanten (met uitzondering van kerels die stinken of zonder manieren) bij één en dezelfde dvp ongeveer dezelfde behandeling krijgen hoor. Sommige Don Juans onder ons maken zich m.i. te veel illusies op dat vlak.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het idee, dat jij wel heel erg makkelijk over je heen laat lopen door de dames gezien je reactie(s).
Totaal niet …. Ik ga respectvol om met haar en zij met mij en soms doen we dingen buiten de straat en dates …. En we zoeken samen naar een oplossing , en daardoor zijn de dates ook wat meer dan afwerksex …… als je daarentegen je direkt al zegt dat je geen compromis wilt omtrent de dates kan je naar wat eerlijkheid en meer fluiten denk ik …
 
Omdat ze weet op voorhand dat ik niet wou wisselen. Probeerde ze mij toch te overhalen voor later te komen . Met een verzonnen verhaal dat ze op restaurant ging .Ze had pech ik wou niet . Met als gevolg dat die andere klant moest wachten. En waarschijnlijk gaat zij die andere klant ook wel iets wijs maken. Waarom hij moest wachten.
Blijkbaar had ze haar afspraak met de man niet afgezegd terwijl ze heel goed wist dat jij ze plek had ingenomen, hij wist dat natuurlijk niet anders was hij niet gekomen niet netjes van haar. Je hebt zelfs dvp's die dubbele afspraken maken en wie eerst op de straat komt krijgt voorrang op de ander.
 
Ik heb me allang al erbij neergelegd dat liegen schering en inslag is in dit wereldje. Kan me weinig meer druk erom maken. Ik kom alleen voor mijn pleziertje en voor de rest verwacht ik helemaal niks. Een dvp is mij op geen enkele manier verantwoording schuldig. Laat staan dat ik me moet verantwoorden tegenover een dvp. We zitten niet in een relatie; ik betaal, doe mijn ding en ben weer pleite. Je maakt het voor jezelf makkelijker als je niet persoonlijk betrokken raakt bij een dvp.
Helemaal gelijk heb je.
 
Ik denk dat alle klanten (met uitzondering van kerels die stinken of zonder manieren) bij één en dezelfde dvp ongeveer dezelfde behandeling krijgen hoor. Sommige Don Juans onder ons maken zich m.i. te veel illusies op dat vlak.

Ook als hygiene en manieren OK zijn kun je wel of geen klik met een persoon hebben. En dan zal het toch wat zakelijker of mechanischer zijn dan wanneer die klik er wel is. Als ze professioneel is lijkt het wat, en valt het misschien niet heel erg op.

En afgezien daarvan : denk je nu werkelijk dat er geen verschil zit in verloop van een date tussen iemand die een "ik kom voor mijn gerief, klaarkomende dames zit ik niet op te wachten" date zoekt (dat hoeft niet ongemanierd te gaan maar is een wens en houding ).

en iemand die een "gfe" stijl zoekt (en daar ook zelf z´n best voor doet) en het liefst een dame geweldig voelt genieten ?

Het zijn geen afwerkrobots. Tenminste, degenen die ik probeer te selecteren zijn dat niet...
Ik zal niet zeggen (of denken) dat ik met alle dames een geweldige date kan hebben . Maar met goed genoeg zoeken lukt dat met vrij behoorlijk percentage heel goed.
Best kans dat degenen die een andere stijl date zoeken dan ik _mijn_ favorieten juist niet geweldig vinden. Zou alleen maar logisch zijn.
Soms lukt het niet, en krijg ik een date die op zich "netjes" ingevuld wordt, de handelingen zijn gedaan, de schijn is opgehouden maar ik miste een klik, terwijl een hoop recensenten - zo te lezen - hetzelfde krijgen en daar enorm tevreden mee waren . Kan gebeuren. Misschien viel het anders bij hen. Of zijn ze gewoon al totaal tevreden met hun orgasme in een vrouw.

Zelf niks doen, en verwachten dat je precies hetzelfde krijgt als mensen die wel moeite doen en aandacht hebben is echt een rare verwachting.

In alle soorten service beroepen zit er verschil tussen de 'standaard professionele service' en 'stapje extra', en is dat laatste niet voor iedereen, en zelfs niet altijd 'gewoon te koop voor een grotere fooi'.
Het zou pas bijzonder zijn als dat bij sekswerkers NIET zo werkte.
 
Ook als hygiene en manieren OK zijn kun je wel of geen klik met een persoon hebben. En dan zal het toch wat zakelijker of mechanischer zijn dan wanneer die klik er wel is. Als ze professioneel is lijkt het wat, en valt het misschien niet heel erg op.

En afgezien daarvan : denk je nu werkelijk dat er geen verschil zit in verloop van een date tussen iemand die een "ik kom voor mijn gerief, klaarkomende dames zit ik niet op te wachten" date zoekt (dat hoeft niet ongemanierd te gaan maar is een wens en houding ).

en iemand die een "gfe" stijl zoekt (en daar ook zelf z´n best voor doet) en het liefst een dame geweldig voelt genieten ?

Het zijn geen afwerkrobots. Tenminste, degenen die ik probeer te selecteren zijn dat niet...
Ik zal niet zeggen (of denken) dat ik met alle dames een geweldige date kan hebben . Maar met goed genoeg zoeken lukt dat met vrij behoorlijk percentage heel goed.
Best kans dat degenen die een andere stijl date zoeken dan ik _mijn_ favorieten juist niet geweldig vinden. Zou alleen maar logisch zijn.
Soms lukt het niet, en krijg ik een date die op zich "netjes" ingevuld wordt, de handelingen zijn gedaan, de schijn is opgehouden maar ik miste een klik, terwijl een hoop recensenten - zo te lezen - hetzelfde krijgen en daar enorm tevreden mee waren . Kan gebeuren. Misschien viel het anders bij hen. Of zijn ze gewoon al totaal tevreden met hun orgasme in een vrouw.

Zelf niks doen, en verwachten dat je precies hetzelfde krijgt als mensen die wel moeite doen en aandacht hebben is echt een rare verwachting.

In alle soorten service beroepen zit er verschil tussen de 'standaard professionele service' en 'stapje extra', en is dat laatste niet voor iedereen, en zelfs niet altijd 'gewoon te koop voor een grotere fooi'.
Het zou pas bijzonder zijn als dat bij sekswerkers NIET zo werkte.
We kijken uit naar je recensie(s)
Of ben je er ook zo een, die wel de vruchten wilt plukken, maar er zelf een schrijven ho maar.
 
Ik heb door de jaren heen mn verwachting bijgesteld. Probeer ik een nieuwe dame dan doe ik ff een schietgebedje en hoop ik dat alles goed zal gaan. Het klopt echter dat je altijd op kinky de mooiste fotos ziet, van mogelijk een paar jaar geleden en een pose waarin billen en borsten beter uitkomen... daarom ben ik meer fan van de straten. Het klopt dat de meeste dvps liegen over hun leeftijd, kvk nummers verbergen (ookal verschuilen ze zich onder de noemer "bedrijf"), valse namen gebruiken en in het ergste geval je belazeren met een bait en switch. Er is een point of no return en dat is nadat je geld overhandigd hebt. Tot die tijd, blijf ik kritisch en aftastend, om te peilen hoe een dame is. Maar om nu te zeggen dat alle dames zo zijn, dat is in mijn ogen niet zo. Immers, wie het concept selectieve aandacht begrijpt, begrijpt dat door ervaringen uit verleden je anders naar de wereld kunt kijken. Dus als er 1 rotte appel tussen zit, dan betekend het niet dat gelijk alle mensen in die categorie zo zijn (dit is misschien iets wat de Joden en de Palestijnen zich moeten realiseren...). En deze wereld is niet anders dan de normale wereld, immers daar zitten ook rotte appels tussen. De dames waar ik dan weer een goede klik mee heb, die koester ik en die onderhoud ik met een regelmatige afspraak. En onderling kunnen ervaringen ook verschillen. Aan de andere kant is het soms verleidelijk om op de bandwagon te springen door klanten onderling en een DVP bijv direct uit te maken voor bijv. TMM (terwijl er ook positieve reviews zijn). Dus ook onder klanten zitten rotte appels.
 
Ook als hygiene en manieren OK zijn kun je wel of geen klik met een persoon hebben. En dan zal het toch wat zakelijker of mechanischer zijn dan wanneer die klik er wel is. Als ze professioneel is lijkt het wat, en valt het misschien niet heel erg op.

En afgezien daarvan : denk je nu werkelijk dat er geen verschil zit in verloop van een date tussen iemand die een "ik kom voor mijn gerief, klaarkomende dames zit ik niet op te wachten" date zoekt (dat hoeft niet ongemanierd te gaan maar is een wens en houding ).

en iemand die een "gfe" stijl zoekt (en daar ook zelf z´n best voor doet) en het liefst een dame geweldig voelt genieten ?

Het zijn geen afwerkrobots. Tenminste, degenen die ik probeer te selecteren zijn dat niet...
Ik zal niet zeggen (of denken) dat ik met alle dames een geweldige date kan hebben . Maar met goed genoeg zoeken lukt dat met vrij behoorlijk percentage heel goed.
Best kans dat degenen die een andere stijl date zoeken dan ik _mijn_ favorieten juist niet geweldig vinden. Zou alleen maar logisch zijn.
Soms lukt het niet, en krijg ik een date die op zich "netjes" ingevuld wordt, de handelingen zijn gedaan, de schijn is opgehouden maar ik miste een klik, terwijl een hoop recensenten - zo te lezen - hetzelfde krijgen en daar enorm tevreden mee waren . Kan gebeuren. Misschien viel het anders bij hen. Of zijn ze gewoon al totaal tevreden met hun orgasme in een vrouw.

Zelf niks doen, en verwachten dat je precies hetzelfde krijgt als mensen die wel moeite doen en aandacht hebben is echt een rare verwachting.

In alle soorten service beroepen zit er verschil tussen de 'standaard professionele service' en 'stapje extra', en is dat laatste niet voor iedereen, en zelfs niet altijd 'gewoon te koop voor een grotere fooi'.
Het zou pas bijzonder zijn als dat bij sekswerkers NIET zo werkte.
Mooi verwoord ….. natuurlijk zullen de onbeschoft en ongemanierde mannen hier anders over denken maar als je een wederzijdse klik hebt met respect voor elkaar weet je wat je aan elkaar hebt en is er veel mogelijk …. En dat moet je koesteren ,het zijn niet allemaal robots
 
Mekaar een beetje tegemoetkomen is ook onderdeel van de klik … door al op voorhand te eisen ! dat je niet wilt wisselen terwijl je misschien wel kan komt de "relatie " niet goede vrees ik …
Welke relatie het is puur zakelijk meer niet het draait uiteindelijk om geld hij is een klant en zij een dvp en daarmee is alles ook gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar had ze haar afspraak met de man niet afgezegd terwijl ze heel goed wist dat jij ze plek had ingenomen, hij wist dat natuurlijk niet anders was hij niet gekomen niet netjes van haar. Je hebt zelfs dvp's die dubbele afspraken maken en wie eerst op de straat komt krijgt voorrang op de ander.
Voorlopig weet ze nog van niks dat ik dat gezien heb . Maar ik verwacht wel volgende week een berichtje van haar. Wanneer ik nog eens kom . Persoonlijk vind ik dat niet correct van die leugens . Ik ga met haar er toch eens over praten.
 
Welke relatie het is puur zakelijk meer niet het draait uiteindelijk om geld hij is een klant en zij een dvp en daarmee is alles ook gezegd.
ik denk dat dat verspilde moeite is @Rimon, in zijn ogen zijn wij toch allemaal onbeschofte en ongemanierde mannen. ;)

. natuurlijk zullen de onbeschoft en ongemanierde mannen hier anders over denken
 
Dat is een uitstekend idee, anders blijft 't knagen. Gewoon vertellen wat je zelf hebt gezien en kijken wat ze zegt.
Eerlijk zijn duurt nog altijd het langst.
Op een rustige manier dat uitpraten . Normaal gezien heb ik met haar een goede band. Ik haar zo dikwijls geholpen en we spreken soms af voor te gaan shoppen enz … Daarom reageer ik zo anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan