Leuke massage met een Vlaamse GFE gezocht!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MoreLuv

Vaste klant
172
06/03/23
60
Ik zoek een leuke meid voor een fijne massage ervaring, mag zeker al iets ouder zijn, maar waar vooral het GFE aan de orde komt en dat je echt een thuisgevoel hebt. Dus het gesprek loopt vlot in het vlaams dat dit zeker gaat ondersteunen. Dus hierbij vermoed ik dat vele Thaise e.d. hier al uit de bus gaan vallen, maar misschien zijn er nog uitzonderingen op deze regel. En dit allemaal aan een eerlijke prijs. Graag jullie ervaringen. Bedankt!
 
Kan leuk masseren maar probeert wel steeds de bovenhand te halen. Ze geeft jou orders, spreekt je altijd met tje aan. Is zeker 10 jaar bij en helaas ook wat kilo's
Ze speelt dus wat dominante rol maar met een -tje. Aan de handen kan soms ook goed zien dat de leeftijd al parten speelt. Dat inschatten juist is wat anders.
 
Voor mij persoonlijk vind ik Ellen een toffe en een lieve vrouw. Zowel haar massage en de sex is echt top. Oké ze is wat naar de mollige kant en ook geen groen blaadje meer. Maar ze is wel een zeer verzorgde vrouw. Ze mag er zeker nog zijn voor haar leeftijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan