WHEM Lia, Rotterdam, Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt nergens op....
Weer een werkende studente...
Een studente die 'nieuwsgierig' niet kan spellen...
Maar ze wil best haar vuist in je reet steken...
1.87m lang zie ik niet op de vage foto's...

OH NO...!
 
Advertentie staat al een lange tijd online, hij was me ook al vaker opgevallen. Ook vanwege de gemelde 1m87, dat trekt me altijd wel aangezien ik zelf ook lang ben. 'Justy' kan natuurlijk een afkorting zijn van 'Justine'. Ze lijkt op de 1e Justy-foto wel hetzelfde horloge te dragen als van de Justine-foto.

Dit zijn van die dames waarmee afspreken een pure gok blijft, kan goed uitpakken maar ook totaal verkeerd.
 
In principe zou ik simpelweg denken oplichtster maar wanneer je naar d'r prijzen vraagt stuurt ze een met photoshop opgemaakte prijzen lijst, ik zou denken dat een oplichter het liefst zo min mogelijk moeite doet en zo'n prijzenlijst jpg'je opmaken is toch wat meer inspanning dan dat je van een oplichter verwacht.

Het kan zijn ze geen oplichter is (in de zin van geld overmaken en doei) maar dat het nog steeds het geval is dat ze foto van andere personen gebruikt.
 
Van mij dan ook nog maar even een vraag over deze dame. Er zijn nog geen recensies verschenen en er is nogal wat onduidelijkheid rondom de advertenties. Het zal dus wel weer helemaal niets zijn. Toch intrigeert mij deze lange Aziatische dame mateloos. Heeft iemand inmiddels ervaring met deze dame en is deze persoon genegen dit in geuren en kleuren met ons te delen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan