Recensie Liana, Rotterdam 4,19 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Plassex
  3. Plassex door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verleden week deze dame bezocht in Rotterdam Kralingen. Mooi appartement en vooral heel erg schoon, zoals de dame zelf. Absoluut de dame van de foto's en filmpjes. Ze is heel open en zo relaxed als het maar zijn kan. De sex is gewoon goed, punt. Tongzoenen, pzc, diverse standjes, plassex onder de douche (was heel geil) waren allemaal prima. Herhalingsgevaar? YES!!!!
 
Heb zelf ook gebeld, gaat prima, staat je gewoon normaal te woord in tegenstelling tot heel veel andere meiden. En proberen is wat mij betreft de verkeerde uitdrukking, ondergaan past beter bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een schat van een meid. Prachtige ogen en heel open en vriendelijk. Heerlijk lijfje met grote neptieten. Een feest voor de liefhebber van petite en blond. Ik ben dominant en zij ook dus dat werkte niet helemaal maar verder een topper.
 
Deze dame heeft ergens mijn interesse maar heb ook mijn twijfels. Ga zelf altijd voor de GFE, staat wel in haar advertentie, maar er staan ook hele andere dingen daarin ;) Dus twijfel. Ik volg het topic nog wel even :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lekker met Liana afgesproken. Ongelofelijk! Wat een geduld en inzit, je hoeft het maar te vragen en ze doet het.
Plassex? Jazeker, zonder bijbetaling. Ze spoelde de douchebak eerst voor met warm water. Wat gek, beter achteraf? Nou nee, anders zit de klant in een kouwe douchebak. Overal heeft ze het belang van de klant in het oog, heeft mij ingewijd in strap-on, golden shower en spanking. En doet ze allemaal heel rustig en beheerst. Niks snel omdat het moet.
 
Zeker weet ik het niet, maar ik kon niet merken dat er nog iemand anders in huis was. Ze beweert geen relatie te hebben en dat voelt oprecht aan.
Dus áls er een pooier/lover/echtgenoot/security aanwezig is, dan merk je daar niks van.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Goed:
Liana is een lieve vrouw, net zoals fotos. Plannen ging makkelijk.
Bekend voor pegging, idd ze is heel goed daar.

Minder goed:
Kleding gevraagd, afgesproken, toch kleding niet geregeld (moest nogmaals vragen).
miste ik energie (en tongzoen), afstandelijk, misschien weinige click.
(geen intiem gedaan op mijn keuze)

Geen herhaling voor mij, met betere click zou een goed afspraak zijn.
 
Ik heb na het lezen van deze topic meteen een afspraak gemaakt.
De dame in kwestie is zeer vriendelijk en spreekt goed Engels, alles was ook zeer schoon .
De sex viel wat tegen..pijpen was zwaar ondermaats en intiem kreeg ook net een voldoende.
Ze is ook wat aan de magere kant...kon haar ribben bijna zien.

Zonde van mijn 150 eur?
 
Hele gekke vraag, maar weet iemand toevallig of zij huisdieren heeft? Aangezien ik een katten-allergie heb is het niet prettig als zij die heeft want dan begin ik te niezen als een malle.... Weleens eerder meegemaakt en de dames in kwestie vinden dat niet zo prettig vandaar dat ik het liever weet voordat ik bel. Bedankt
 
geen vreemde vraag hoor NoLaws, ik zou zeggen vraag het haar zelf even kan je gelijk een afspraak maken als zij aangeeft dat er geen huisdieren zijn.
 
Dat gaat haar zeker lukken! 2x in 45 min incl 2x douchen. Zegt eigenlijk al genoeg! Dit is een machine en absoluut geen gfe.
Hygiëne is zeker goed maar zij gebruikt wel heel veel doekjes tussendoor. Wat het spel minder maakt.
Aan de hand van de filmpjes een afspraak gemaakt maar een teleurstelling rijker. Nee ik zou overslaan…

Maarja ieder heeft zijn eigen kijk op de date.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Liana even bezocht. Eerste indruk was goed. Mocht douchen en er waren voldoende propere handdoeken. Had op mijn verzoek een sexy setje aan. Direct lekker tongzoenen en videootje gemaakt (vond ik wel lekker geil) Minpunten, vingeren mocht niet en ook haar tepels waren no go. Pijpen was super, likken, ballen zuigen, enz. 2 standjes missio en doggy.
Condoom eraf en opnieuw een fantastische pijpbeurt. Duurde lang voor ik kon komen maar door haar reuze inzet uiteindelijk toch haar mondje volgespoten. Wegens te ver geen herhaling maar moest ik in de buurt wonen zag ze me waarschijnlijk wel een keertje terug.
 
Gisteren Liana even bezocht. Eerste indruk was goed. Mocht douchen en er waren voldoende propere handdoeken. Had op mijn verzoek een sexy setje aan. Direct lekker tongzoenen en videootje gemaakt (vond ik wel lekker geil) Minpunten, vingeren mocht niet en ook haar tepels waren no go. Pijpen was super, likken, ballen zuigen, enz. 2 standjes missio en doggy.
Condoom eraf en opnieuw een fantastische pijpbeurt. Duurde lang voor ik kon komen maar door haar reuze inzet uiteindelijk toch haar mondje volgespoten. Wegens te ver geen herhaling maar moest ik in de buurt wonen zag ze me waarschijnlijk wel een keertje terug.
Doet ze dat allemaal voor 150 euro en dan een heel uur?? Als ik dat geweten had...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Plassex
  3. Plassex door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist terug van een uurtje Liana. Ontvangt in een klein appartement, maar schoon en gelegenheid om te douchen. Heel prettig. Ze filmt -op verzoek- en zet die dan online op kinky. Heel kinky. Toen ik uit de douche stapte stond Liana klaar in een schoolmeisjes-outfit, zoals ik had gevraagd. Waw, die had meteen mijn aandacht, en kleine Stewie stond meteen vol verwachting paraat.

Ze vroeg wat ik zoal lekker vind, dus eerst Liana maar eens aan het werk gezet, en een heerlijke PZC gekregen. Dat doet ze vil overgave. Daarna het meiske op haar rug gelegd en haar een beste befbeurt gegeven. Dat kon ze wel waarderen. Vervolgens in 69 omdat ik dat kontje wel eens van dichtbij wilde zien. Hoooly f*ck wat een kontje. Het rimmen van mijn kant, diep en lange halen, kon ze ook wel waarderen. Vervolgens haar op de knietjes op een stoel gezet, kontje naar achteren, en maar likken aan haar kontgaatje, hummmmmm.

Vervolgens aan het ruigere werk begonnen en haar goed in doggy geneukt, waarbij ik haar ook af en toe tegen mijn pik liet meebewegen. Vreselijk geil om zo een klein kontje van boven te zien, terwijl er een dikke pik in haar poesje huishoudt...

Daarna haar op haar buik gelegd en, terwijl er gefilmd werd, haar poesje op die manier inwendige stokslagen gegeven. Dat kon ze zeker waarderen.

Het afgemaakt in 69, waarbij ze mij weer zonder condoom pijpte. Op mijn vraag of ze ook CIM deed antwoordde Liana bevestigend, en het duurde niet lang voor ik haar mondje flink volspoot. Ze beaamde dat het een uitzonderlijke hoeveelheid sperma betrof.

Gedoucht, en haar bedankt met 3 kusjes voor haar gastvrijheid. Mij ziet ze zéker terug!!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak telefonisch gemaakt. Ze heeft geen WA. Bij aankomst gedouched. Hele mooie en lieve meid. Gekozen voor strapon. Helaas erg afstandelijk. Ik lag op de rand van het bed en zij bleef aan de zijkant staan. Wel twee formaten vaarvan één met vibrator. Daarna afgemaakt met een halve fisting. Lukte niet helemaal. Op zich een goede ervaring, behalve het afstandelijke. Maar als ik lees wat ze allemaal nog meer doet ga ik misschien toch een keer terug.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Plassex
  4. Plassex door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Paar maanden geleden ook deze dame bezocht in Kralingen. Over de locatie niets dan lof, schoon, opgeruimd, hygiënisch (dame zelf ook trouwens). Maar wat een koude bedoeling. Gaat niets maar dan ook helemaal niets uit van Liana. Had op een gegeven moment het idee dat ik alles wat ik wilde aan een robot vroeg. Af en toe een kreuntje en dat was het dan. Alsof ze er totaal geen zin in had. Dat is niet zo want ze doet haar ding maar alles op de automatische piloot. Erg jammer want verder is ze onwijs aardig, allesbehalve een klokkijkster en doet alles wat je haar vraagt. Maar voor mij geen herhalingsgevaar. Er moet wel een beetje leven in zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan