Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn al een paar stelletjes geweest. Was erg leuk om te doen🥰😋

Ik was er zelf ook voor in toen ik nog netjes getrouwd was...Maar ja dat was natuurlijk zondig 🤭
Maar wil je zondigen met je vriendin en mij...what happens in my Chambers, stays in my Chambers 😌
 
Hey waarom breng jij u Sesamstraat vriendje Bert niet mee 🤫 tenslotte zijn we hier allemaal voor plezier laat dat ander maar achterwege

Bert vind het getal 6 leuk en helaas gaat dit niet samen met de aura van Empress.
Ook omdat Bert eigenlijk een beetje nerveus word van haar en amper kan slapen.
 

Bijlagen

  • teasers_sgxl_2018_09_bert_en_ernie.png
    teasers_sgxl_2018_09_bert_en_ernie.png
    862,2 KB · Weergaven: 24
Ik moet wel toegeven: ik zou willen dat ík mezelf zo goed kon verkopen als Empress Layla. Erg leerzaam om te zien hoe ze het doet. Ze heeft mijn respect.

Honestly, ik kan het wel waarderen; dit topic is in no time nr 1 geworden in dames aan het woord, Layla is niet zo snel op de kast te jagen / uit de tent te lokken als de meeste. Er zijn hier ook dames die nogal etaleren mentaal niet al te stabiel te zijn.

Maar tav laatste post en beschrijvingen van de dates/haar bezoeken enzo doet ze iets waar zeg 80-90% van de dames niet toe in staat is; gewoon duidelijk zijn wat je nou eigenlijk mag verwachten (inclusives, style) en wat dat gaat kosten. Dat in zichzelf is al verfrissend ;)
 
Dat van de andere collega's begrijp ik wel helemaal. Niet alle reacties zijn geil of gezellig zullen we maar zeggen.

Maar uiteindelijk kwam ik hier om in mijn draadje, de broeken van de heren los te krijgen, want ik heb qua eigen topic, graag zelf de broek aan. Moeten jullie weer lief zijn om die van mij uit te krijgen...

Dus jammer voor sommige die eventueel zouden willen: Jullie hebben dat verpest..
Al is er waarschijnlijk 1tje tussendoor geslipt. Maar die heb ik gestraft met facesitting 40 van zijn 60 min.. waren de beste 40 min van dat uur, je raad het al: Voor mij
Honestly, ik kan het wel waarderen; dit topic is in no time nr 1 geworden in dames aan het woord, Layla is niet zo snel op de kast te jagen / uit de tent te lokken als de meeste. Er zijn hier ook dames die nogal etaleren mentaal niet al te stabiel te zijn.

Maar tav laatste post en beschrijvingen van de dates/haar bezoeken enzo doet ze iets waar zeg 80-90% van de dames niet toe in staat is; gewoon duidelijk zijn wat je nou eigenlijk mag verwachten (inclusives, style) en wat dat gaat kosten. Dat in zichzelf is al verfrissend ;)

Sorry not sorry 😈💦🤺
 
Dat van de andere collega's begrijp ik wel helemaal. Niet alle reacties zijn geil of gezellig zullen we maar zeggen.

Maar uiteindelijk kwam ik hier om in mijn draadje, de broeken van de heren los te krijgen, want ik heb qua eigen topic, graag zelf de broek aan. Moeten jullie weer lief zijn om die van mij uit te krijgen...

Dus jammer voor sommige die eventueel zouden willen: Jullie hebben dat verpest..
Al is er waarschijnlijk 1tje tussendoor geslipt. Maar die heb ik gestraft met facesitting 40 van zijn 60 min.. waren de beste 40 min van dat uur, je raad het al: Voor mij


Sorry not sorry 😈💦🤺
Love it ❤️ Empress
 
Beschikbaarheid Oktober:

Woensdag 5 oktober
Plekjes vrij tussen 12.00 en 15.00
Rest van de dag vol.

Donderdag 6 oktober
Beschikbaar tussen 11.00 en 20.00

Vrijdag 7 oktober
Plekjes vrij tussen 12.00 en 16.00
En 20.00 en 21.00

Dinsdag 11 oktober
Ochtend en middag vol
Plekjes vrij na 19.00 uur tot 21.00

Donderdag 13 oktober
12.00 tot 14.00
En vanaf 15.30 tot 20.00 uur

Nog helemaal vrij op:
Dinsdag 18 oktober 12-20
Donderdag 20 oktober 12-20
Vrijdag 21 oktober 12-20
Dinsdag 25 oktober 12-20
Donderdag 27 oktober 12-20

Weekend in overleg en vanaf 1.5 uur per date.

30 min €80
45 min €115
60 min €150
90 min €230
Jacuzzi toeslag €15
Incl save sex, zoenen, pijpen met condoom, massage, samen douchen of in bad.
En bij de juiste hygiëne en klik tong zoenen, beffen en vingeren. Graag de nagels kort knippen 🙌🏽 Alle incl.

Pz, anaal, soft sm graag aanvragen ivm voorbereiding. De kosten hiervoor zijn excl.
Volg mij, dan volg ik terug en kan je informeren naar de vaste prijzen middels een visitekaartje.


Geil weekend
💋
Empress Layla
Egyptische SchoneBekijk bijlage 67306
Guuuuurl, omhoog met die prijzen!!!! Zeker als jouw service zo super is. (Nee dit is niet ironisch bedoeld, wij praten ook in pb)
Maar met zulke uren en volle agenda hou je dat geen 5 maand vol. Take care of yourself ☺️

Voor alle liefhebbers hier, ipv dagelijks dit draadje te vullen, schrijf haar een goede review. Geen betere marketing dan dat 👌🏻
 
Guuuuurl, omhoog met die prijzen!!!! Zeker als jouw service zo super is. (Nee dit is niet ironisch bedoeld, wij praten ook in pb)
Maar met zulke uren en volle agenda hou je dat geen 5 maand vol. Take care of yourself ☺️

Voor alle liefhebbers hier, ipv dagelijks dit draadje te vullen, schrijf haar een goede review. Geen betere marketing dan dat 👌🏻
Amai je bent een schat 🥰🥰

Het zijn de prijzen van Lovely Privé.

Maar ik hou ook heel goed in mijn gedachten wat u mij nog meer heeft aangeraden.
😌 Better things are coming soon
132862735-vector-loading-icon-futuristic-progress-design.jpg
 
Amai je bent een schat 🥰🥰

Het zijn de prijzen van Lovely Privé.

Maar ik hou ook heel goed in mijn gedachten wat u mij nog meer heeft aangeraden.
😌 Better things are coming soon
Bekijk bijlage 67343
Ik supporter van aan de zijlijn! Als ik alles zo lees ben jij een echte pleaser, die met controle geeft geeft en nog eens geeft. Maar jouw put is niet eindeloos. Dus verzorg jezelf maar goed 👌🏻
Je bent een dame met een knappe kop, letterlijk en figuurlijk. You got this. Ben benieuwd wat de toekomst voor jou in petto heeft ❤️
 
Ja, prijzen weer omhoog zodat het weer te duur word voor de normale wandelaar. 🤭

Want alleen high class mannen mogen u aanbidden. 😂
gaat niet over niet mogen. Maar deze vrouw werkt van 10 tot hoe laat 20u en dat 5/6 dagen in de week? Bikkelhard jong.
Dus dat zijn 20 klanten op een week voor wat 1,5k? Waarom geen 5-6 klanten/ week voor meer. You tell me?
Oké slecht voor jou, maar voor mij gaat zij voor hoor
 
Laatst bewerkt:
Ja, prijzen weer omhoog zodat het weer te duur word voor de normale wandelaar. 🤭

Want alleen high class mannen mogen u aanbidden. 😂
Zolang ik bij Lovely werk veranderen de prijzen niet mop. Dat is aan de eigenaar 😘

Lisa is een echte ondernemer en er zijn nog meer manieren om lucratief te zijn. Daar ga ik komende tijd wel mezelf in verdiepen.

Sidenote: Het is trouwens enorm bijzonder in deze branche om elkaar tips te geven en aan te moedigen om beter te verdienen.
Omdat je meer dan waar ook altijd geacht wordt competitief te zijn. Alleen daarom al is de bijdrage en support van @Lisa Lefèvre bewonderingswaardig te noemen 🙌🏽❤️🙌🏽
 
Zolang ik bij Lovely werk veranderen de prijzen niet mop. Dat is aan de eigenaar 😘

Lisa is een echte ondernemer en er zijn nog meer manieren om lucratief te zijn. Daar ga ik komende tijd wel mezelf in verdiepen.

Sidenote: Het is trouwens enorm bijzonder in deze branche om elkaar tips te geven en aan te moedigen om beter te verdienen.
Omdat je meer dan waar ook altijd geacht wordt competitief te zijn. Alleen daarom al is de bijdrage en support van @Lisa Lefèvre bewonderingswaardig te noemen 🙌🏽❤️🙌🏽
Oooh dat is lief ❤️❤️❤️ Ga eens naar de Noorderburen moeten rijden denk ik ☺️ Verder, hoop dat je recensies nu binnenstromen. Ik trek me terug vooraleer dit escaleert in een prijzen discussie. Dit is jouw draadje. Zoen
 
Zolang ik bij Lovely werk veranderen de prijzen niet mop. Dat is aan de eigenaar 😘

Lisa is een echte ondernemer en er zijn nog meer manieren om lucratief te zijn. Daar ga ik komende tijd wel mezelf in verdiepen.

Sidenote: Het is trouwens enorm bijzonder in deze branche om elkaar tips te geven en aan te moedigen om beter te verdienen.
Omdat je meer dan waar ook altijd geacht wordt competitief te zijn. Alleen daarom al is de bijdrage en support van @Lisa Lefèvre bewonderingswaardig te noemen 🙌🏽❤️🙌🏽

100% waar dat lisa naast een goede onderneemster ook een echte liefhebster is. Altijd behulpzaam en eerlijk tegenover een ieder om te zorgen dat het taboe meer en meer verdwijnt en er een goede wet voor komt. In België zijn ze al iets verder dan in Nederland dus wij zouden hier ook een aantal Lisa's kunnen gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan