Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil dolgraag een koffiedate! Zie het als drie fases. (1) De interesse die gewekt wordt voor Layla door haar manier van schrijven hier op het forum.. (2) De koffiedate waarbij de potentiële minnaar (ik😉) wordt beoordeeld op de welbekende klik, of er voldoende chemie, gevoel en vertrouwen is om over te gaan naar de derde fase.. (3) Het liefdevolle samenzijn waarbij twee zielen in elkaar opgaan en één worden in een waanzinnig mooie energie.. Ik wacht op je DM om eventuele vragen te beantwoorden Layla😘
 
Op veler verzoek ontvang ik as donderdag bij Salon 261. Ook voor nieuwe vriendjes❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Vol is vol.

All in:
Samen douchen.
Tantric experience (rustig vrijen, zoenen, aanraken).
Oraal zc (bij juiste hygiëne), vingeren (nagels schoon en kort).
Meerdere orgasmes mogelijk.

Niet mogelijk: anaal

Nieuw tarief.
Rekenen is niet mijn sterkste punt 😅
Alle reeds gemaakte afspraakjes volgens het afgesproken tarief en alle nieuwe afspraakjes volgens dit tarief 💋
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op veler verzoek ontvang ik as donderdag bij Salon 261. Ook voor nieuwe vriendjes❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Vol is vol.

All in:
Samen douchen.
Tantric experience (rustig vrijen, zoenen, aanraken).
Oraal zc (bij juiste hygiëne), vingeren (nagels schoon en kort).
Meerdere orgasmes mogelijk.

Niet mogelijk: anaal

Nieuw tarief.
Rekenen is niet mijn sterkste punt 😅
Alle reeds gemaakte afspraakjes volgens het afgesproken tarief en alle nieuwe afspraakjes volgens dit tarief 💋
Bekijk bijlage 73783
Plekje voor een newbie?
 
Innercircle

Ik begon mijn Girlsreview avontuur, omdat ik mijn mening wilde geven. Nee, ik werk geen klanten de deur uit. Nee ik acteer niet op de kamer.

Little did I know dat ik juist door compleet mijzelf te zijn ik de mannen aantrok die juist zochten wat ik te bieden heb: Erotiek, ontsnappen aan de realiteit, samensmelten en met sommigen ook een band van liefde en genegenheid opbouwen.

Verschillende newbies melden zich, maar ook ik ben voorzichtig. Vooral nu ik zonder Privé Huis werk. Dus bedacht ik een creatieve manier om te gaan selecteren: De koffiedate.

Wauw! Geweldig!
Heel even mag ik zo een man terug brengen naar het gevoel van een 16 jarige die met knikkende knieën staat te wachten op zijn blind date.
Hoe zou ze echt zijn? Is ze aardig? Is ze mooi? Hoe zal haar stem klinken?

Ik zie hem al staan en kan direct "lezen" dat hij zichzelf vast heel slim vind. Door op een plek te gaan staan. waar hij denkt mij te zien aankomen.
Ik heb een binnenpretje. terwijl ik hem text "Ik zie je al, zwarte jas, handen in de zak, leunend tegen de railing."

We bestellen koffie en praten over en weer. Heel veel vragen aan mij en ik zie de sprankeling in zijn ogen van opwinding. Niet alleen omdat hij wellicht binnenkort seks met mij zal hebben, maar vooral omdat het echt is, ik echt ben zoals ik zei dat ik ben.

Voor het slapen gaan krijg ik een gedicht in mijn inbox. ❤️‍🔥

Binnenkort vast en zeker tussen de lakens...You made it! Lucky Bastard 🥂🥂✨
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Innercircle

Ik begon mijn Girlsreview avontuur, omdat ik mijn mening wilde geven. Nee, ik werk geen klanten de deur uit. Nee ik acteer niet op de kamer.

Little did I know dat ik juist door compleet mijzelf te zijn ik de mannen aantrok die juist zochten wat ik te bieden heb: Erotiek, ontsnappen aan de realiteit, samensmelten en met sommigen ook een band van liefde en genegenheid opbouwen.

Verschillende newbies melden zich, maar ook ik ben voorzichtig. Vooral nu ik zonder Privé Huis werk. Dus bedacht ik een creatieve manier om te gaan selecteren: De koffiedate.

Wauw! Geweldig!
Heel even mag ik zo een man terug brengen naar het gevoel van een 16 jarige die met knikkende knieën staat te wachten op zijn blind date.
Hoe zou ze echt zijn? Is ze aardig? Is ze mooi? Hoe zal haar stem klinken?

Ik zie hem al staan en kan direct "lezen" dat hij zichzelf vast heel slim vind. Door op een plek te gaan staan. waar hij denkt mij te zien aankomen.
Ik heb een binnenpretje. terwijl ik hem text "Ik zie je al, zwarte jas, handen in de zak, leunend tegen de railing."

We bestellen koffie en praten over en weer. Heel veel vragen aan mij en ik zie de sprankeling in zijn ogen van opwinding. Niet alleen omdat hij wellicht binnenkort seks met mij zal hebben, maar vooral omdat het echt is, ik echt ben zoals ik zei dat ik ben.

Voor het slapen gaan krijg ik een gedicht in mijn inbox. ❤️‍🔥

Binnenkort vast en zeker tussen de lakens...You made it! Lucky Bastard 🥂🥂✨Bekijk bijlage 73894
Mooi verwoord
 
Deze lucky bastard kan bovenstaande alleen maar beamen. Zoveel gelezen op internet wat te mooi leek om waar te zijn. Hoge verwachtingen, dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.. In eerste instantie dacht ik dat het wellicht een grap zou zijn..Maar niets van dit alles, mijn verwachtingen werden overtroffen. Wat een schoonheid van binnen en buiten, dit in combinatie met een kleine zweem van mysterie. De blik in haar ogen doet je smelten en dan zaten we nog gewoon te praten, laat staan wanneer we next level gaan, dit moet hemels zijn. Bij het afscheid nemen gaven we elkaar drie zoenen en viel me op hoe zacht haar huid is, kippenvel. Dit smaakte zo naar meer…So happy I made it…
 
Deze lucky bastard kan bovenstaande alleen maar beamen. Zoveel gelezen op internet wat te mooi leek om waar te zijn. Hoge verwachtingen, dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.. In eerste instantie dacht ik dat het wellicht een grap zou zijn..Maar niets van dit alles, mijn verwachtingen werden overtroffen. Wat een schoonheid van binnen en buiten, dit in combinatie met een kleine zweem van mysterie. De blik in haar ogen doet je smelten en dan zaten we nog gewoon te praten, laat staan wanneer we next level gaan, dit moet hemels zijn. Bij het afscheid nemen gaven we elkaar drie zoenen en viel me op hoe zacht haar huid is, kippenvel. Dit smaakte zo naar meer…So happy I made it…
Hoe tof dat je even durft te melden dat dit stukje inderdaad om jou gaat ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Love it..
Ben al flink aan het puzzelen wanneer we elkaar kunnen zien op het meest onmogelijke tijdstip ever 🤪💋
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan