Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit topic is gestart op 13 september... en nu, na net iets meer dan 2 maanden, al 50 pagina's!
Moet vast een nieuw record zijn.

Bekijk bijlage 73895
Bizar toch!

Iets met adoratie, meesteres van de pen en steeds terugkerende haters (die ik overigens niet meer heb gehoord. Wellicht zijn ze inmiddels ook om 🤭🤫).
Dat laatste klop ik even af voor de zekerheid😜
 
Morgen mijn eerste date met @Empress Layla
Normaal nooit zenuwachtig, nu toch een beetje. Voelt als een blind date waarbij Layla al e.e.a. over mij weet via hier en ik vrijwel niks weet. Komt morgen helemaal goed dat weet ik zeker. Met lekker 💋👅💦
Heel veel zin in. Tot morgen @Empress Layla 😘
Ah komt goed 🥰🥂❤️

Ben gewoon een vrouw hoor, gewoon op de juiste knopjes drukken😏😏
 
Morgen mijn eerste date met @Empress Layla
Normaal nooit zenuwachtig, nu toch een beetje. Voelt als een blind date waarbij Layla al e.e.a. over mij weet via hier en ik vrijwel niks weet. Komt morgen helemaal goed dat weet ik zeker. Met lekker 💋👅💦
Heel veel zin in. Tot morgen @Empress Layla 😘
We kijken alvast uit naar weer enkele mooie recensies maar daar twijfel ik zeker en vast niet aan
 
Ik krijg al paniekvlekken in mijn nek bij de gedachte zoiets te kopen, dus hulde aan de heren die dat wel kunnen.

Niet dat ik lingerie zelf raar vind, maar maten zijn voor mij een dingetje. XS 34/36 staat in mijn notities. Ok, hier zie ik XS 34, geen 36, te klein? Verder dan, 32/34 en de volgende maat 36/38, pff uhmm. Ok, nog verder, leuk, oh geen XS. Hmm, ik koop wel een doos bonbons, misschien worden de maten dan vanzelf wel makkelijker. 😂

Het perfectionistje in me, waardoor alles exact moet kloppen. 😅

Dus nogmaals buig ik voor de heren die dit wel in hun vingers hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan