Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een week voorbij met prachtige verbindingen🥰🥰🥰
Ik ben elk een ontzettend dankbaar voor de liefde, tijd, openheid en overgave.
Ik neem je niet voor lief, je bent geliefd en waardevol.
Trots loop ik naast je op straat, gearmd. En liefdevol, kus ik je lippen en lig ik naast je terwijl ik je bewonder om je ware mannelijkheid: De kwetsbaarheid die je moeiteloos aan mij toont. 🙏🏽❤️✨
Screenshot_20221118_085258_Instagram.jpg
 
En... meer nog dan het bereiken zelf van je doelstellingen in het leven... is de reis ernaar toe...
Met vallen en opstaan, mooie en moeilijke momenten, emoties, de mensen om je heen. 'k Zou het voor geen geld willen missen!

(I took the path less traveled by... and that made all the difference.)
 
Hopelijk blijft de opkomstplicht een beetje relaxed als inner circle vriendje, want zal pas richting februari zijn dat ik weer eens doordeweeks een vrije dag kan nemen. Please, don't kick me out! 😅

Ik overdrijf met plicht en zo hoor. Niet te serieus nemen. Maar baal wel een beetje dat ik door de voor mij standaard jaarovergang werkdruk zolang verstoken zal blijven van deze prachtvrouw.

"Winter is coming" nou, zeker op meerdere manieren voor mij de komende maanden. 😑
 
Maar toch wel interessant om te zien hoe Layla blijft fascineren! Al die (emotionele) reacties...
Blijkbaar raakt ze toch een gevoelige snaar. Mooi toch!
Blijf verder doen zou ik zeggen! (zelf vind ik dat deze discussie beter hier gevoerd wordt in "Liefde bedrijven")
Ja precies dit 🙈🫣
Ik had nog net optijd alles kunnen lezen op de recensie topic, die nu gesloten is en waarbij alle slowchat verwijderd is.

A. Ik veroorzaak niet de slowchat. Mensen die eigenlijk niet mijn nummer hebben ergeren zich aan degene die dit wel hebben, aan degene die een dvp behandelen als mens. En seks ervaren als intimiteit..
Als de date voorbij is en we lopen samen op, ja dan zoen ik je ook nog bij de auto, of als je mij naar het station brengt hou ik ook je hand vast.
Is toch super raar om eerst seks te hebben en daarna afstandelijk te doen..Of ben ik nou gek?

Verder is er in andere topics ook slowchat alleen daar wordt niet zo streng naar gekeken, vind ik wel apart. Of zitten al die zure mannen echt alle slowchat te rapporteren in alleen mijn draadjes?
Is echt overdreven als je daar zoveel moeite en tijd aan besteed hoor. Zijn nog zoveel andere dames. Maar echt heeeeeel veeeeel.

B. Vergelijking maken met mij en andere dvp die veel langer dit werk doen en echt duizenden volgers hebben. Uhm ja logisch dat zij niet veel reageren. Dat zou ik ook nooit kunnen in hun plaats.
Ik kwam niet op t forum om klanten te werven. Ik kwam omdat het mij raakte hoe er over dvp gesproken werd, alsof we gevoelloze wezens zijn, geen vrouw (die opmerkingen dvp of een gewone vrouw, like hello we zijn geen aliens) en ik wilde daar mijn mening op geven.
Geheel tegen het advies in van velen. Want een gebekte dvp, die zou niemand willen bezoeken.
And I didn't care 🤣🤣 want dan ben ik liever activist dan dvp..

C. Like hello Ik.doe het pas sinds 6 augustus ongeveer. En dan 2k berichten in mijn draadje. Vaste klanten van België Duitsland en heel Nederland met wie ik allemaal een warme band (probeer) te onderhouden.
Sommige hebben mij gevolgd vanuit het privé huis en konden via hier mij vinden. Anderen kwamen om te checken of het niet allemaal gelogen was. Sommige vonden mijn borstjes wat klein (haha) maar alsnog heel fijn als betaalde partner.
Ben ik t forum of de privé huizen dankbaar? JA.
Maar heb ik mijn succes aan hen te danken? Ja dag..Dat heb ik toch te danken aan eerlijk zijn over wie ik ben en in contact ook dat keer op keer op keer mannen én vrouwen te laten ervaren?

En waarom zouden klanten de meest vreselijke, vieze, lage dingen mogen neerknallen op een publiek forum, zonder dat 1% vd dvp daar een weerwoord op zal geven, omdat het echt vernederend voelt en je een bullie liever niet aanspreekt omdat het meestal toch geen zin heeft.. Maar zou ik niet iets terug mogen zeggen over notabene mijzelf? Of mannen die mij ervaren hebben? Gelijk de mond snoeren met "verliefd" of "blind".
Nee, ze zijn niet verliefd of blind. Ze zijn gewoon eerlijk. En weet je dat zouden meer mensen moeten doen.

Dus, als je dit leest en je voelt je kut: Ja je bent een kanjer! Goed zoals je bent, je werkt keihard voor je succes, je boterham of je gezin. En volmondig ja! Je verdiend het om te kunnen relaxen, ontspannen, glaasje wijn of prosecco, een heerlijke pijpbeurt, massage en liefdevolle geile seks.
Het is gewoon een manier voor een heer om intens te voelen: Ik mag er zijn! Ik ga er weer voor! Ik leef damn it❤️‍🔥💦🔫

Meest bizarre is dat dit zoveel opschudding veroorzaakt, want dit is gewoon de basis van het leven. Alleen praten we er te weinig over.
We zijn allemaal veel en veel meer poly dan monogaam. Deal with it✌🏽

Ps was ik nou een man met een harem van 30 vrouwen zou geen 1 dude zo zeiken als dat er nu gedaan wordt.
Zo, dit was ik, die boos was, soort van😅😂❤️

Laatste pps:
Nope ik ben niet afhankelijk van mijn vriendjes als verdien model.
Ik woon gewoon riant, ik heb mijn eigen praktijk, een nanny, een hulp in de huishouding en kon ook zeker voor augustus alles netjes betalen ✌🏽
Zoals al 100 keer verteld: Ik zie een behoefte aan intimiteit, ook ik heb een behoefte aan intimiteit. Ja ik krijg daarvoor betaald en ja ik geef daar ook veel voor terug. In de perfecte wereld begon ik een cult, maar daar is deze maatschappij nog niet aan toe..Dus tot die tijd doe ik het zo.

I am done mansplaining now tho😌
💋
Layla
Screenshot_20221118_090603_Instagram.jpg
 
Hopelijk blijft de opkomstplicht een beetje relaxed als inner circle vriendje, want zal pas richting februari zijn dat ik weer eens doordeweeks een vrije dag kan nemen. Please, don't kick me out! 😅

Ik overdrijf met plicht en zo hoor. Niet te serieus nemen. Maar baal wel een beetje dat ik door de voor mij standaard jaarovergang werkdruk zolang verstoken zal blijven van deze prachtvrouw.

"Winter is coming" nou, zeker op meerdere manieren voor mij de komende maanden. 😑
Ja dag niet alles hoeft betaald te worden heb ik al gezegd he crazy guy❤️
 
Ja precies dit 🙈🫣
Ik had nog net optijd alles kunnen lezen op de recensie topic, die nu gesloten is en waarbij alle slowchat verwijderd is.

A. Ik veroorzaak niet de slowchat. Mensen die eigenlijk niet mijn nummer hebben ergeren zich aan degene die dit wel hebben, aan degene die een dvp behandelen als mens. En seks ervaren als intimiteit..
Als de date voorbij is en we lopen samen op, ja dan zoen ik je ook nog bij de auto, of als je mij naar het station brengt hou ik ook je hand vast.
Is toch super raar om eerst seks te hebben en daarna afstandelijk te doen..Of ben ik nou gek?

Verder is er in andere topics ook slowchat alleen daar wordt niet zo streng naar gekeken, vind ik wel apart. Of zitten al die zure mannen echt alle slowchat te rapporteren in alleen mijn draadjes?
Is echt overdreven als je daar zoveel moeite en tijd aan besteed hoor. Zijn nog zoveel andere dames. Maar echt heeeeeel veeeeel.

B. Vergelijking maken met mij en andere dvp die veel langer dit werk doen en echt duizenden volgers hebben. Uhm ja logisch dat zij niet veel reageren. Dat zou ik ook nooit kunnen in hun plaats.
Ik kwam niet op t forum om klanten te werven. Ik kwam omdat het mij raakte hoe er over dvp gesproken werd, alsof we gevoelloze wezens zijn, geen vrouw (die opmerkingen dvp of een gewone vrouw, like hello we zijn geen aliens) en ik wilde daar mijn mening op geven.
Geheel tegen het advies in van velen. Want een gebekte dvp, die zou niemand willen bezoeken.
And I didn't care 🤣🤣 want dan ben ik liever activist dan dvp..

C. Like hello Ik.doe het pas sinds 6 augustus ongeveer. En dan 2k berichten in mijn draadje. Vaste klanten van België Duitsland en heel Nederland met wie ik allemaal een warme band (probeer) te onderhouden.
Sommige hebben mij gevolgd vanuit het privé huis en konden via hier mij vinden. Anderen kwamen om te checken of het niet allemaal gelogen was. Sommige vonden mijn borstjes wat klein (haha) maar alsnog heel fijn als betaalde partner.
Ben ik t forum of de privé huizen dankbaar? JA.
Maar heb ik mijn succes aan hen te danken? Ja dag..Dat heb ik toch te danken aan eerlijk zijn over wie ik ben en in contact ook dat keer op keer op keer mannen én vrouwen te laten ervaren?

En waarom zouden klanten de meest vreselijke, vieze, lage dingen mogen neerknallen op een publiek forum, zonder dat 1% vd dvp daar een weerwoord op zal geven, omdat het echt vernederend voelt en je een bullie liever niet aanspreekt omdat het meestal toch geen zin heeft.. Maar zou ik niet iets terug mogen zeggen over notabene mijzelf? Of mannen die mij ervaren hebben? Gelijk de mond snoeren met "verliefd" of "blind".
Nee, ze zijn niet verliefd of blind. Ze zijn gewoon eerlijk. En weet je dat zouden meer mensen moeten doen.

Dus, als je dit leest en je voelt je kut: Ja je bent een kanjer! Goed zoals je bent, je werkt keihard voor je succes, je boterham of je gezin. En volmondig ja! Je verdiend het om te kunnen relaxen, ontspannen, glaasje wijn of prosecco, een heerlijke pijpbeurt, massage en liefdevolle geile seks.
Het is gewoon een manier voor een heer om intens te voelen: Ik mag er zijn! Ik ga er weer voor! Ik leef damn it❤️‍🔥💦🔫

Meest bizarre is dat dit zoveel opschudding veroorzaakt, want dit is gewoon de basis van het leven. Alleen praten we er te weinig over.
We zijn allemaal veel en veel meer poly dan monogaam. Deal with it✌🏽

Ps was ik nou een man met een harem van 30 vrouwen zou geen 1 dude zo zeiken als dat er nu gedaan wordt.
Zo, dit was ik, die boos was, soort van😅😂❤️

Laatste pps:
Nope ik ben niet afhankelijk van mijn vriendjes als verdien model.
Ik woon gewoon riant, ik heb mijn eigen praktijk, een nanny, een hulp in de huishouding en kon ook zeker voor augustus alles netjes betalen ✌🏽
Zoals al 100 keer verteld: Ik zie een behoefte aan intimiteit, ook ik heb een behoefte aan intimiteit. Ja ik krijg daarvoor betaald en ja ik geef daar ook veel voor terug. In de perfecte wereld begon ik een cult, maar daar is deze maatschappij nog niet aan toe..Dus tot die tijd doe ik het zo.

I am done mansplaining now tho😌
💋
Layla
Bekijk bijlage 74626
U heeft zich niet te verantwoorden he.
 
Ok nog 1 ding voor de heren die zoch mogeljjk geclaimd voelen in de innercircle 😅
Plan wanneer dit voor jou en mij past Lover. Je hoeft je zeker niet druk te maken of ik van jou afhankelijk ben.
Echt waar 100% niet doen. Al kom je een heel jaar niet!

Ik heb jou lief! Om jou!

Maar zoals jullie ook weten met mijn hsp zijn een heleboel wisselende contacten niet te doen. Dus maakte ik de innercircle om alles behapbaar te houden voor mijzelf zodat ik ook langer de allerbeste service kan geven💋

Hookers burnout too 😅😘
 
Ja dag niet alles hoeft betaald te worden heb ik al gezegd he crazy guy❤️
Ging mij totaal niet om betaald hoor, maar puur dat mijn werk het de komende maanden doordeweeks niet gaat toelaten vrij te nemen.

Heerlijk om je eens even je hart te zien luchten hierboven. Groot gelijk op alle punten. Forgot the negative, embrace the positive. 😘
 
Ik persoonlijk denk gewoon dat het komt omdat je er zo open over bent, de meeste mannen hebben geen idee wat een DVP allemaal aan berichten krijgt of wat voor cirkel ze hebben.

Ik heb ook wel is vrouwen gehad die een berichtje stuurden als ze weer terug in het land waren, word dit hier op het forum gedeeld?
Nee.

Ook heb ik regelmatig gewoon met een DVP ge-relaxed na date tijd, hierbij lieten ze veel dingen zien wat achter de schermen gebeurt, word dit hier op dit forum gedeeld?
Nee.

De meeste DVP's hebben een advertentie en daarbij nummers opgeslagen die als eerste worden geappt, dus ook een 'innercirkel' word dit hier op het forum gedeeld?
Nee.

Ik denk dat de helft van de mannen niet eens meer naar een DVP wil als je weet hoe sommige praten over hun klanten, en misschien ben ik daar dan een van, maar dat boeit me vrij weinig als ze altijd mij nog ontvangt en goeie service levert.


Leef en laat leven.
 
Ok nog 1 ding voor de heren die zoch mogeljjk geclaimd voelen in de innercircle 😅
Plan wanneer dit voor jou en mij past Lover. Je hoeft je zeker niet druk te maken of ik van jou afhankelijk ben.
Echt waar 100% niet doen. Al kom je een heel jaar niet!

Ik heb jou lief! Om jou!

Maar zoals jullie ook weten met mijn hsp zijn een heleboel wisselende contacten niet te doen. Dus maakte ik de innercircle om alles behapbaar te houden voor mijzelf zodat ik ook langer de allerbeste service kan geven💋

Hookers burnout too 😅😘
Doe gewoon verder zoals je bent Layla! Mooi toch...
 
Als de date voorbij is en we lopen samen op, ja dan zoen ik je ook nog bij de auto, of als je mij naar het station brengt hou ik ook je hand vast.
Is toch super raar om eerst seks te hebben en daarna afstandelijk te doen..Of ben ik nou gek?

En dat is net dat beetje extra dat een mens goed doet en blij dat ik dat heb mogen ervaren 🥰

Ik kwam niet op t forum om klanten te werven. Ik kwam omdat het mij raakte hoe er over dvp gesproken werd, alsof we gevoelloze wezens zijn, geen vrouw (die opmerkingen dvp of een gewone vrouw, like hello we zijn geen aliens) en ik wilde daar mijn mening op geven.

Jij ben jij en jouw (parttime) beroep is dvp. Respect voor jou en respect dat je dit beroep kunt doen.
Ik geniet juist meer van de vrouw achter de dame dan de dvp. Dat geeft inhoud aan de date en daardoor voelt alles vele malen beter 😘

En al zijn er azijnzeikers die vinden dat sommige dingen niet gezegd mogen worden, @Empress Layla I love you ❤️💞💋
 
Ja je bent een kanjer! Goed zoals je bent, je werkt keihard voor je succes, je boterham of je gezin. En volmondig ja! Je verdiend het om te kunnen relaxen, ontspannen, glaasje wijn of prosecco, een heerlijke pijpbeurt, massage en liefdevolle geile seks.
Het is gewoon een manier voor een man om intens te voelen: Ik mag er zijn! Ik ga er weer voor! Ik leef damn it❤️‍🔥💦🔫
Ja! Precies dat!
 
Voor mij ben je de grand Cru onder de wijnen, terwijl hier een aantal mensen de ervaring hebben met "3 voor 10 euro" flessen. Niks mis mee, alleen weten zij niet wat de beleving van een grand cru is.
De zure wijn dringt dan door tot de reactie hier.
Let go... we love U
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan