Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Ernie wat betekend dat Robin hood hoedje op onze naam🧐🤔🤔

Mag ik toch even zeggen dat ik de allerliefste vriendjes heb hier op het Forum 🥰🥰🥰🥰

Elke dag neem ik mij voor niet te kijken of ik privé berichtjes heb, maar dan doe ik het toch😍 En altijd zo lief en attend. Helemaal onder de indruk van zoveel lieve berichtjes🥰🥰😘😘

Weltrusten
Bekijk bijlage 65504
Hoeveel klanten heeft dit topic je al opgeleverd?
Ik ken een dame die het ook wil gaan proberen..
 
Jouw eerste berichtje zegt "mijn rechten zijn het aanrecht en ontvanger (van zaad) zijn"

Dan heb heb je mijn aandacht. Wat klinkt dag geil uit de mond van een meid.... "ontvanger van zaad zijn" 🥰🥰🥰
 
Misschien toch maar eens afspreken ☺️ Ik hou wel van een vrouw met een gezond verstand en een mening.
Love that.

Het is altijd een beetje trickie hé laat je jezelf zien incl je eigen ongezouten mening? Of blijf je als dame braafjes rustig en stil?

When the Empress is talking she wants to be heard. When she has sex she wants to be lusted for.
When she sucks, she wants domination...
There is no half way fucking, I want it all.

Kom je spelen met vuur?
 
Love that.

Het is altijd een beetje trickie hé laat je jezelf zien incl je eigen ongezouten mening? Of blijf je als dame braafjes rustig en stil?

When the Empress is talking she wants to be heard. When she has sex she wants to be lusted for.
When she sucks, she wants domination...
There is no half way fucking, I want it all.

Kom je spelen met vuur?
Fire in the Holl i love it 😍
 
Love that.

Het is altijd een beetje trickie hé laat je jezelf zien incl je eigen ongezouten mening? Of blijf je als dame braafjes rustig en stil?

When the Empress is talking she wants to be heard. When she has sex she wants to be lusted for.
When she sucks, she wants domination...
There is no half way fucking, I want it all.

Kom je spelen met vuur?
Niet alles moet ineens worden prijs gegeven hè. Ik wordt graag verrast
 
Je hoeft toch niet iemand te volgen voor een pb ?

Dat ligt aan je instellingen .... blijkbaar heeft De Keizerin in onderstaande opties "Conversaties met jou starten" ingesteld als "Mensen die jij volgt".


pb.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan