Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou the pretend husband durfde niet meer 😂😂
Naar de 5 uur zijn alle 5 ingevuld door lekkere hapjes...🔥🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Maar zeker niet minder pret gehad.
🥰❤️‍🔥😋
Mijn 2e date was met man die aan het eind van de date allerlei details wist van mij die ik hier op het forum had beschreven...
Nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd wie dit is...Ik kreeg nog een klein cadeautje waarvan ik nu aan het genieten ben.

Dikke kus🥰🔥💋
Ik denk dat ik nu weet wie hij is 🥰

Het was super fijn met jou en lekker...
Trusten 😘😘
 
Pretend marriage.

Is dat dat hij dan languit op de bank ligt met bier en de tv aan en alleen maar loopt te schreeuwen en jij aan de afwas maar intussen ook al zijn geld pakt uit zijn portemonnee? 😂
Hahaha

Nou na 10 jaar getrouwd te zijn geweest, ging het er niet zo aan toe hoor.
Op gegeven moment doet ieder zijn eigen ding en zie je elkaar een keer als je snachts wakker wordt lol.
Ook hadden we allebei gewoon een eigen rekening 😂😂

De huwelijksnacht was de fantasie die zou minder saai zijn dan het huwelijk ansich 😏😏
 
Hahaha

Nou na 10 jaar getrouwd te zijn geweest, ging het er niet zo aan toe hoor.
Op gegeven moment doet ieder zijn eigen ding en zie je elkaar een keer als je snachts wakker wordt lol.
Ook hadden we allebei gewoon een eigen rekening 😂😂

De huwelijksnacht was de fantasie die zou minder saai zijn dan het huwelijk ansich 😏😏
Je hebt er natuurlijk altijd bij met zulke gedachten dat ze gepluimd worden hè 😍
 
Je hebt er natuurlijk altijd bij met zulke gedachten dat ze gepluimd worden hè 😍
Blijkbaar
Voordat ik op het forum zat had ik hier weinig over meegekregen.
Maar, hoe vaak hoor je wat mannen onderling bespreken😏😏 wat dat betreft zijn mijn ogen geopend haha.

Bizar wel..en niet altijd mijn persoonlijke realiteit of ervaring. Maar zeker interessant voor discussie 😌😌
 
Blijkbaar
Voordat ik op het forum zat had ik hier weinig over meegekregen.
Maar, hoe vaak hoor je wat mannen onderling bespreken😏😏 wat dat betreft zijn mijn ogen geopend haha.

Bizar wel..en niet altijd mijn persoonlijke realiteit of ervaring. Maar zeker interessant voor discussie 😌😌
Ik heb zelf wel zulke ervaringen nog niet mee gemaakt
 
Ik heb zelf wel zulke ervaringen nog niet mee gemaakt
Het is ook een beetje ouderwets niet? Meeste vrouwen hebben tegenwoordig wel een eigen inkomen.
Ik moedig vrouwen daartoe wel aan. Niks zo ongemakkelijk als een relatie waarin 1 van de 2 alles betaald of zich hiertoe gedwongen voelt.

Ps er zijn ook vrouwen die dit voor mannen doen, just saying..
 
Zeker weten. En ze ziet zeker zeer goed uit op foto maar foto's zeggen niet hetzelfde zoals in IRL
Op de foto's zie je mijn gezicht niet..Mijn gezicht is mijn grootste pluspunt. Maar goed om niet herkenbaar te zijn voor de hele wereld, omdat zeer onterecht deze job nog taboe is, zal dat je grootse verrassing zijn 🥰❤️‍🔥🥳

Vooral mijn lachje en ogen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan