Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is dames aan het woord, dat vergeten sommige jongens steeds, hier mogen de dames tot op zekere hoogte reclame maken. Lijkt me wel dat dit beperkt kan blijven tot één topic per dame.
Geloof dat 1 topic onmogelijk is als er 3 pages aan reacties zijn met veelal zelfverdediging en mansplaining 🤷🏽‍♀️😅🧘🏾‍♀️

Topic ging over romantiek, menig man heeft er karate en judo van gemaakt 🤭

Als dames slechts 1 topic mogen openen en mannen zoveel ze willen wordt t wel erg een patriarchaat niet?

Misschien niet alles als reclame ervaren maar gewoon gezelligheid. Niet elk woord van een vrouw hoeft met achterdocht ontvangen te worden 😌

#onlyhuman
 
Dat extra is de tantrische van iemand helemaal zen maken en openen voor de hartstocht. Ik prikkel daarvoor alle sensaties van het lichaam, geluid, geur, tast en smaak.
Dat hoef ik niet te doen maar ik vind het fijn en daarom doe ik het.
Speciale muziek, kaarsen, wierrook maar ik verklap niet alles om mijn eigen unieke werkwijze te behouden.
Klinkt érg goed dit, jammer wel dat Rotterdam "nogal" niet naast de deur is. 😭
 
Nieuwe foto's gaan dit weekend online op lovelyprive.nl
Alvast een teaser voor mijn favoriete onderdanen.

💋
Empress Layla

Ps de Slipjesmarkt gaat maandag open..
Mocht je bij je date mijn slipje willen meenemen geef dat dan voor je date aan via dm

Pps Ja dat ben ik echt, nope ik heb nergens silliconen of botox: Heerlijk zacht lijfje😋
Hallo dit wordt nog moeilijk om van gedachten te kunnen veranderen 😍mooie foto hoor keizerin 😋
 
Nieuwe foto's gaan dit weekend online op lovelyprive.nl
Alvast een teaser voor mijn favoriete onderdanen.

💋
Empress Layla

Ps de Slipjesmarkt gaat maandag open..
Mocht je bij je date mijn slipje willen meenemen geef dat dan voor je date aan via dm

Pps Ja dat ben ik echt, nope ik heb nergens silliconen of botox: Heerlijk zacht lijfje😋
Mijn hemel wat ben je verschrikkelijk lekker. Mooie foto trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan