Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben zelf ook model geweest, maar als er geen contract is en je verstuurd als eigenaar de foto's naar het model zonder contract en zonder betaling, geef je de rechten uit handen...

Zo ook dat de foto's online staan waar deze gedownload kunnen worden.

Maar goed ik heb genoeg eigen foto's.
Klanten komen niet af op mijn foto's alleen...
✌🏽
Nee ik kom zeker niet alleen op je fotos af
Al had je geen fotos enkelt al hoe er over je geschreven word.
En hoe je mij te woord staat is al een hele goede aanleiding om je te ontmoeten
Hoop dat et snel zal zijn ondanks dit
!
 
Nee ik kom zeker niet alleen op je fotos af
Al had je geen fotos enkelt al hoe er over je geschreven word.
En hoe je mij te woord staat is al een hele goede aanleiding om je te ontmoeten
Hoop dat et snel zal zijn ondanks dit
!
Je vergeet te noemen wat ze zelf schrijft. Over wat ze lekker vindt, hoe haar reacties zijn op berichten. Alleen daar kun je al uit opmaken dat het een fijn persoon is. Voor mij is dat minstens net zo belangrijk als een killerbody, die ze dan ook nog eens heeft :cool: Gezien mijn overvolle agenda en reisafstand moet ik mijn eerste bezoek aan haar helaas nog even verstek laten gaan maar die gaat er zeker komen!!
 
Sja, heb van die bordeelbazen toch een beeld van gigantische haantjes, zowel richting dvp als klant overigens, been there done that zullen we maar zeggen. Layla bevestigt dat beeld zeker. Zal er ook wel mee te maken hebben dat die plekken lang illegaal zijn geweest. Een paar jaar aan legaliteit maakt niet dat ze zich ineens gedragen als verzekeringsmaatschappijen.

Ik zou me wat minder een watje willen voelen in de slaapkamer en soms wat dominanter willen zijn zonder dat het onaangenaam wordt.

Als ik zo vrij mag zijn, waarom precies?

Ik herken me in je voorkeur, ik geef ook de voorkeur in een zachte tedere ervaring boven hard en dominant. In mijn beleving heb je die tweedeling ook gewoon bij de dames hoor, zowel privé als dvp, een dvp die een gfe aanbiedt zal jouw houding als het goed is verwelkomen, als je harder was geweest had je met je favoriete dames waarschijnlijk niet de ervaring hebben gehad die je nu wel hebt gehad.

Heb er maar 1x echt een slechte ervaring mee gehad. Paar jaar geleden was er een dame waar ik een paar keer was geweest en een perfecte gfe kreeg. Tijdens onze laatste afspraak schoot ze uit het niets uit haar rol en begon ineens over hoe moeilijk ze het geeft met zo'n softe gfe en was van de harde platte seks. Blijkbaar was ik voor haar te "oprecht en respectvol", haar woorden. Aan de ene kant had ik wel medelijden met die worsteling, aan de andere kant was de sfeer wel verpest voor de rest van die date (en sja, m'n geld was ik wel gewoon kwijt). Ironisch genoeg adverteert die dame tot de dag van vandaag nog met gfe als specialiteit genoemd.

Dus ja, er zullen dames zijn voor wie je wel beter gewoon een alfa mannetje kan zijn, maar die zijn uiteindelijk gewoon je type niet. Niet iedereen kan je type zijn :)
 
Je vergeet te noemen wat ze zelf schrijft. Over wat ze lekker vindt, hoe haar reacties zijn op berichten. Alleen daar kun je al uit opmaken dat het een fijn persoon is. Voor mij is dat minstens net zo belangrijk als een killerbody, die ze dan ook nog eens heeft :cool: Gezien mijn overvolle agenda en reisafstand moet ik mijn eerste bezoek aan haar helaas nog even verstek laten gaan maar die gaat er zeker komen!!
Ja dat zeker dat bedoel ik ook met hoe ze me te woord staat maar uiteraard ook hoe ze hier openbaar de reacties geeft erg aardig attent eerlijk en ook grappig

Ik had het een beetje kort gehouden maar je hebt gelijk had er best nog bij gemogen maar ze snapt vast wel wat ik bedoel lijkt me echt een topmeid
 
Het is denk ik ook niet altijd zo dat de 'hardere' seks minder respectvol is. Er kan ook gewoon een andere emotie in zitten. Ik had een paar jaar een geliefde die wel graag stevig 'gepakt' wilde worden, niet per se om die harde aanpak zelf maar omdat het haar het gevoel kon geven "hij WIL mij ECHT, hij zal mij niet verlaten, hij wil mij *helemaal*, zonder twijfel." Hoewel we het fijn hadden was ze erg gevoelig voor de aandacht van mannen die er blijk van gaven haar graag te hebben. Aan het einde van een vakantie kwam een veel oudere stoere man die we hadden leren kennen haar zeggen dat hij haar zou missen. Ik zei "maar dat hoeft niet, je kunt haar volgende week uitnodigen en dan is ze een weekeinde bij je." Dat viel een beetje raar maar intussen zijn ze wel alweer meer dan tien jaar gelukkig getrouwd ;-)
 
@Roba
Als ik zo vrij mag zijn, waarom precies?

Tuurlijk mag je dat vragen. Het is niet dat ik anders wil zijn dan ik ben. Heb ook helemaal geen behoefte aan harde seks. Ik noem het meer dominantie als shortcut voor iets anders.

Iedereen die niet van psychologische zelfreflectie houdt, sla de rest van deze post nu maar over 😉

Ok, waar het bij mij in hoofdzaak op neer komt is dat ik me nooit onderdeel van de maatschappij heb gevoelt, nooit het idee dat ik er bij hoor en er mag zijn.

Ik heb nooit in mijn omgeving mannen gehad die een beetje zoals ik waren. Het was bij iedereen, of het nou om school ging, of andere jongens in de straat: stoer doen, niet janken, voetbal, auto's, ruig en vooral je gevoelens niet laten blijken.

Zo ben ik niet, verre van, maar daardoor heb ik me wel altijd buitengesloten gevoeld en kroop ik maar in mijn eigen schulpje, totdat het goed zes jaar geleden ontplofte en ik dood wilde ...

(Ik laat even een stilte vallen)

Dat heb ik nooit ten uitvoer willen brengen, maar ik zat er wel tegenaan. Gelukkig heb ik goede hulp gezocht en heeft me dat inzichten opgeleverd die me vandaag nog helpen.

Wat heeft dat hele verhaal met je vraag van doen (en sorry als ik verder ging dan je intentie was)?

Welnu, hoewel ik nu verstandelijk wel weet dat ik mijn eigen geluk bepaal, heb ik nog steeds weleens het gevoel buitengesloten te zijn en er niet bij (te mogen) horen.

Het stupide idee wat ik dan in mijn hoofd krijg is dat als ik normaler zou doen (bestaat niet) en meer als een man zou zijn zoals de maatschappij dat wil (bestaat ook niet) ik er wel bij zou gaan horen (zit tussen mijn oren).

Dat vertaald zich op allerlei vlakken in de maatschappij naar verschillende dingen en dus in de slaapkamer naar het waanbeeld van "meer een echte man" te zijn.

Deze ideeën komen op en verdwijnen ook weer meestal snel en soms doen de wijze woorden van in dit geval @Empress Layla dat, maar de gedachten kan ik nooit helemaal uitbannen en komen soms toch weer terug.

Okay, iedereen die niet van psychologische praat houdt kan zijn ogen weer open doen ... oh, wacht dat lezen jullie dan natuurlijk niet.

Ik ben verder totaal geen huilebalk hoor, maar ik weet wel hoe ik ben en uit dat makkelijk.
 
Het stupide idee wat ik dan in mijn hoofd krijg is dat als ik normaler zou doen (bestaat niet) en meer als een man zou zijn zoals de maatschappij dat wil (bestaat ook niet) ik er wel bij zou gaan horen (zit tussen mijn oren).
Er mee zitten dat je niet "normaal" bent (wat dat ook moge zijn) levert een hoop ellende op.

Aan ouder worden zitten veel nadelen, maar een voordeel is dat dat je op een gegeven moment helemaal niets meer kan schelen.
 
@Roba

Tuurlijk mag je dat vragen. Het is niet dat ik anders wil zijn dan ik ben. Heb ook helemaal geen behoefte aan harde seks. Ik noem het meer dominantie als shortcut voor iets anders.

Iedereen die niet van psychologische zelfreflectie houdt, sla de rest van deze post nu maar over 😉

Ok, waar het bij mij in hoofdzaak op neer komt is dat ik me nooit onderdeel van de maatschappij heb gevoelt, nooit het idee dat ik er bij hoor en er mag zijn.

Ik heb nooit in mijn omgeving mannen gehad die een beetje zoals ik waren. Het was bij iedereen, of het nou om school ging, of andere jongens in de straat: stoer doen, niet janken, voetbal, auto's, ruig en vooral je gevoelens niet laten blijken.

Zo ben ik niet, verre van, maar daardoor heb ik me wel altijd buitengesloten gevoeld en kroop ik maar in mijn eigen schulpje, totdat het goed zes jaar geleden ontplofte en ik dood wilde ...

(Ik laat even een stilte vallen)

Dat heb ik nooit ten uitvoer willen brengen, maar ik zat er wel tegenaan. Gelukkig heb ik goede hulp gezocht en heeft me dat inzichten opgeleverd die me vandaag nog helpen.

Wat heeft dat hele verhaal met je vraag van doen (en sorry als ik verder ging dan je intentie was)?

Welnu, hoewel ik nu verstandelijk wel weet dat ik mijn eigen geluk bepaal, heb ik nog steeds weleens het gevoel buitengesloten te zijn en er niet bij (te mogen) horen.

Het stupide idee wat ik dan in mijn hoofd krijg is dat als ik normaler zou doen (bestaat niet) en meer als een man zou zijn zoals de maatschappij dat wil (bestaat ook niet) ik er wel bij zou gaan horen (zit tussen mijn oren).

Dat vertaald zich op allerlei vlakken in de maatschappij naar verschillende dingen en dus in de slaapkamer naar het waanbeeld van "meer een echte man" te zijn.

Deze ideeën komen op en verdwijnen ook weer meestal snel en soms doen de wijze woorden van in dit geval @Empress Layla dat, maar de gedachten kan ik nooit helemaal uitbannen en komen soms toch weer terug.

Okay, iedereen die niet van psychologische praat houdt kan zijn ogen weer open doen ... oh, wacht dat lezen jullie dan natuurlijk niet.

Ik ben verder totaal geen huilebalk hoor, maar ik weet wel hoe ik ben en uit dat makkelijk.
Hartje voor mijn Hartje
 
@ForumLurker
Denk dat ik liever bijzonder ben dan Normaal, jij toch zeker ook @formumlurker ? Onderscheidend van de rest is !
Lees alle berichten maar na; wij vallen allemaal denk ik voor een bijzondere dame die niet in het vakje normaal past (voor de dingen die wij waarderen). Als het normaal was dan bestonden er nu geen 38 pagina's. Een aantal forumleden hebben ooit een minder positieve inbreng gehad; die hadden blijkbaar een referentie naar Normaal en waren sceptisch (zwak uitgedrukt) tov het bijzondere.

Mooi om te lezen dat het beter met je gaat en met de ingebrachtte positiviteit van Layla moet het helemaal goed komen met je.
 
Laatst bewerkt:
@Roba

Tuurlijk mag je dat vragen.
Mooi en eerlijk verhaal. Omarm dat je niet bent als de gemiddelde man. Wat dat dan ook zijn mag.
Wees blij met je eigen dingen en eigenaardigheden. Je mag helemaal zijn zoals je zelf wilt en hoe je je prettig voelt. Laat niemand dat voor je bepalen.

Super mooi wat je hebt geschreven (y)
 
Je vergeet dat jij juist in de puurste essentie een man bent, gebalanceerd in zijn mannelijke en vrouwelijke kracht.

Die "anger" is ook in ware een een negatieve uiting van mannelijkheid...
Er is dan vaak ook een walging naar de desbetreffende vrouw en soms zelf naar henzelf...In hen essentie hunkeren ze juist naar liefde. Maar is dat gewoon te eng..


Onszelf verliezen in de seks is eng...
Als vrouw moet je een bedding kunnen creëren van vertrouwen, respect en vrijheid. Persoonlijk wil ik mijzelf in jouw handen kunnen leggen en vertrouwen dat je daar goed mee omgaat. Als ik mij dan laat gaan, gaat bij de man vaak de leger uitrusting uit en komen we samen in de flow van extase.

Dat gaat ons twee ook lukken, ben ik helemaal zeker van.
Ik had bij jou 1 van mijn allerbeste orgasmes🫶🏾 Onprofessioneel om te delen misschien, het is ook zeker geen wedstrijd. (Heren maak er geen wedstrijd van alsjeblieft, dank 😅)
Maar bij jou kreeg ik gewoon tranen van geluk.
Dat mag je echt werkelijk waar meenemen naar onze volgende date.
Stel jezelf open om je ware essentie te omhelzen en verlies jezelf daarin om te ontvangen.

Los
Elke date is voor iedereen anders. Ik zelf voelde mij zo goed bij @Empress Layla dat jij de eerste dame was waar ik mij emoties de vrije loop liet gaan.
 
Ik had bij jou 1 van mijn allerbeste orgasmes🫶🏾 Onprofessioneel om te delen misschien, het is ook zeker geen wedstrijd. (Heren maak er geen wedstrijd van alsjeblieft, dank 😅)
Maar bij jou kreeg ik gewoon tranen van geluk.
Dat mag je echt werkelijk waar meenemen naar onze volgende date.
Stel jezelf open om je ware essentie te omhelzen en verlies jezelf daarin om te ontvangen.

Los
@ForumLurker , als je zo een mooie recensie (noem het maar gerust zo ) krijgt van een dame als Layla , dan moet je toch niet aan jezelf gaan twijfelen en iets willen veranderen aan jezelf om een dame alle hoeken van de kamer te laten zien . Dat mag dan best wel geil zijn in je gedachten maar of je daarmee meer bevredigd gaat zijn is maar de vraag. Ik zou me de koning te rijk voelen jong als ik zulke mooie woorden van een dame hier openlijk mag lezen.
Eigenlijk voel ik me ook zo , want heb hier ook al heel mooie woorden van topdames gekregen en toegeven , dat doet iets met een mens.

Stel jezelf open om je ware essentie te omhelzen en verlies jezelf daarin om te ontvangen.

zegt alles .
 
Er mee zitten dat je niet "normaal" bent (wat dat ook moge zijn) levert een hoop ellende op.

Aan ouder worden zitten veel nadelen, maar een voordeel is dat dat je op een gegeven moment helemaal niets meer kan schelen.
'Elk nadeel heb z'n voordeel'
 
Wow bizar veel gebeurd en gedeeld hier vandaag Ben er stil van.

@Lisa Lefèvre vatte nog kort samen dat ik bij wijze van Pandoras Box heb geopend door sekswerk in verband te brengen met liefde en genegenheid...
🙏🏽❤️🙏🏽

Aan alle reacties te zien tussen gisteravond en vandaag, ben ik ontroerd dat ik zovelen van jullie heb mogen raken.
Ik heb volgende week nog niet in kannen en kruiken. Heb even geduld, inbox ontploft inmiddels.
Ik beantwoord morgen🙏🏽

Koetjes en Kalfjes berichten komen dan waarschijnlijk pas woensdag aan de beurt 🙏🏽

Liefs en bedankt voor de liefde en steun
💋

Layla
Ps nee ik ben niet Marokkaans (kreeg deze vraag ook al 5x) Mixxx Egypte, Eritrea, Frankrijk, Domenicaanse Republiek. Hoe? Slavernij is er een groot onderdeel van. De vrouwen in mijn lijn waren stuk voor stuk slanke dames, die veelvuldig wereldwijd verkocht zijn.
Dus nee ik werk niet meer voor een man, ik werk voor mezelf. I get paid to be me❤️‍🔥
 
Het is denk ik ook niet altijd zo dat de 'hardere' seks minder respectvol is. Er kan ook gewoon een andere emotie in zitten. Ik had een paar jaar een geliefde die wel graag stevig 'gepakt' wilde worden, niet per se om die harde aanpak zelf maar omdat het haar het gevoel kon geven "hij WIL mij ECHT, hij zal mij niet verlaten, hij wil mij *helemaal*, zonder twijfel."
Dat 'hard' en 'dominant' minder respectvol zouden zijn wil ik wel even weerleggen.

Uiteraard zijn teder & liefdevol vrijen heerlijk... slow sex, elkaar teder beminnen... twee lichamen die samensmelten in een innige verstrengeling.

Maar... er zijn zeker ook die andere momenten... die rauwe energie... die vurige passie! Een man en een vrouw die mekaar helemaal gek maken van verlangen, die elkaar uitkleden met hun ogen. Als man die weet wat hij wil... ga je ervoor... neem je het initiatief. Zij verwacht niets minder van jou. Maak haar duidelijk dat je haar wil! Neem haar dominant. Ze is helemaal van jou!

In het vurige liefdesspel dat volgt weet zij dat ze jou in de ban heeft van haar mooie vrouwelijke lichaam... haar sexuele energie. Een vurige passie waarin zij zich bevestigd weet in haar vrouwelijkheid, waar ze zich helemaal kan laten gaan... dronken van lust & genot... in de stellige zekerheid dat ze helemaal veilig is bij jou...
 
Dat 'hard' en 'dominant' minder respectvol zouden zijn wil ik wel even weerleggen.
In het citaat dat je 'weerlegt' schreef ik
Het is denk ik ook niet altijd zo dat de 'hardere' seks minder respectvol is. Er kan ook gewoon een andere emotie in zitten.
Dus wat mij betreft 'weerleg' je het niet maar geef je er een mooi en welkom voorbeeld bij ;-)
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt vrij heftig. Ik ben erg benieuwd naar je vervolgstappen Layla, want wilde al langer iets meer over tantra leren en van wat ik hier van en over je heb gelezen klinkt het alsof jij dit op een mooie manier kan doen. In ieder geval succes!
Wat klinkt heftig mop?
Ik ga er niet van uit dat je het hele boek van 38 pagina's Liefde bedrijven hebt gelezen 🤭

Binnenkort organiseer ik een mooie avond met tantra. Ik zal je dan op de hoogte stellen🥰
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan