WHEM Lien - Geraardsbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er onlangs geweest en ga zeker nog terug . Heb haar kale poes heerlijk gebeft , ze genoot echt van het likken en zuigen van haar clitje , ze kwam kreunend en schokkend klaar . Daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt zonder jasje . Ik had niet veel nodig en heb alles mooi in haar mondje gespoten .
Ga binnenkort nog eens terug
Iemand die onderstaande dame kent? Ervaring?

Ben er onlangs geweest , top dame .
 
Laatst bewerkt:
Zeer aangename dame, je bent bij het binnen komen direct op je gemak. Ze is vlaams dus ook geen taalbarriere.
Ze nam me direct mee naar de kamer waar we eerst een praatje deden. Maar eens we begonnen kussen (ook tongzoenen) was duidelijk dat we er beiden zin in hadden.
Nadat ik haar gebeft had tot haar hoogtepunt, vond ze de tijd gekomen om mij oraal te verwennen. En dat doet ze zeer goed. Zo goed dat ik na een tijdje met haar goedkeuren haar mond vol schoot.
Daarna nog wat gepraat om af te ronden.
Je hebt nooit het gevoel dat er op de klok gekeken wordt. Het is de sfeer en het plezier die de lengte van het bezoek bepalen.
Groot gevaar voor herhaling wat mij betreft.
PS: parkeerplaats genoeg op wandelafstand.
 
Zeer aangename dame, je bent bij het binnen komen direct op je gemak. Ze is vlaams dus ook geen taalbarriere.
Ze nam me direct mee naar de kamer waar we eerst een praatje deden. Maar eens we begonnen kussen (ook tongzoenen) was duidelijk dat we er beiden zin in hadden.
Nadat ik haar gebeft had tot haar hoogtepunt, vond ze de tijd gekomen om mij oraal te verwennen. En dat doet ze zeer goed. Zo goed dat ik na een tijdje met haar goedkeuren haar mond vol schoot.
Daarna nog wat gepraat om af te ronden.
Je hebt nooit het gevoel dat er op de klok gekeken wordt. Het is de sfeer en het plezier die de lengte van het bezoek bepalen.
Groot gevaar voor herhaling wat mij betreft.
PS: parkeerplaats genoeg op wandelafstand.
Waar ontvangt ze ergens ?
Is het een mooie dame ?
 
Ik heb deze dame een 2 weken terug bezocht.
Ik was aangenaam verrast dat deze geile milf zo lekker is. Eerst even gepraat en me op gemak gesteld. Heb haar heerlijk gebeft waar ze lekker nat van kwam en heerlijk klaarkwam. Nadien heeft ze mij heerlijk gepijpt en is ze op mij komen rijden wat heerlijk aanvoelde. Nadien missionaris en klaargekomen.
Zeker voor herhaling vatbaar, centrum maar toch discreet en voldoende parkeerplaats in de buurt.
Wordt een dure hobby om bij haar langs te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan