Recensie Liesje, Merksem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tot voor Covid, regelmatig bij haar langsgeweest in Merksem, was niet top maar ook niet slecht. Ze babbelt wel heel den tijd en haar orgasme is zo fake als maar zijn kan, maar dat neem je er dan maar bij. Nu in wilrijk al verschillende keren proberen af te spreken, of wel moet ze werken, in het weekend terwijl ze op een school werkt, ofwel had ze een feestje, of was ze te moe van het werk. Maar ik blijf proberen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Liesje bezocht op haar nieuwe locatie. Lijkt veel op Mrksem destijds, proper, verzorgd en netjes. Was wel even terug wennen aan elkaar, maar haar pijpmondje is nog steeds super. Je moet wel van een babbel houden terwijl je bij haar bent, maar het is zeker niet , binnen, hop hop en buiten. Neemt ruimschoots de tijd. Ik ga terug naar haar . Is zeker terug een vast adresje voor mij .
 
Laatst bewerkt:
Al vele malen afgesproken, maar even veel keren kreeg ik dan net voor de afspraak een bericht met dat ze moest werken, moe was, het niet zag zitten, enz… steeds nieuwe uitvluchten. De laatste was dat ze zich toch niet goed voelde om onze afspraak te laten doorgaan.
Raar persoon waar je geen vat op hebt, in ben er dan ook mee gestopt om met haar een afspraak te maken.
Ander en beter hopelijk.
 
Al vele malen afgesproken, maar even veel keren kreeg ik dan net voor de afspraak een bericht met dat ze moest werken, moe was, het niet zag zitten, enz… steeds nieuwe uitvluchten. De laatste was dat ze zich toch niet goed voelde om onze afspraak te laten doorgaan.
Raar persoon waar je geen vat op hebt, in ben er dan ook mee gestopt om met haar een afspraak te maken.
Ander en beter hopelijk.
Is dus ook mijn ervaring. Ik ga er ook geen tijd meer insteken (en iets anders ook niet).
 
Ik wilde vorige week al reageren maar niet gedaan, nu dus wel. Voor alle duidelijkheid, ik heb er nooit mee afgesproken!

Jaren geleden heb ik dat wel willen doen omwille van het "tedere" van de foto's.
Ze adverteerde toen met identiek dezelfde foto's als nu. Dit is volgens mij niet het lichaam en al zeker niet de handen van een 51-jarige. Mijn inschatting is dat de dame een stuk in de 60 is.
Eerder rond de 70…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan