King Potato
Meubelstuk
Er zijn wel enkele standjes die me zouden aanspreken hoor om met jou te doen hoor LunaWil ik ook wel doen met jou hoor Luna
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn wel enkele standjes die me zouden aanspreken hoor om met jou te doen hoor LunaWil ik ook wel doen met jou hoor Luna
Maakt dat nu weer uit, laat gaan.Is dat hier bijna gedaan met dat zielig opvrijen van de weinige dames die aanwezig zijn op dit forum?![]()
Overloper![]()
Zal het bewijzen op onze volgende date hoormaar gene bang hebben je blijft mijn enige dame hoor die ik wil bezoeken
Je hebt gelijk, ik had het beter laten gaan. Maar zeg nu zelf, hier een beetje het schoothondje van een dame komen spelen, hoe komt dat over? Ideale klanten, dat zijn ze wel. Maar ik heb er als medeloper vooral volgende reactie op. We zitten hier op een forum voor betaalde dates, niet op een schoolbal voor zestienjarigen...Maakt dat nu weer uit, laat gaan.
Uiteraard niet alle standjes tijdens elke neukbeurt (mooie uitdrukking trouwens "neukbeurt")... maar creatief zijn he!@Marco als jij allemaal die standjes effectief doet tijdens een neukbeurt, amai hoor! Ferme conditie!
Zelfs voor mij zijn sommige een uitdaging en ik ben toch wel erg lenig haha.
Hoe? en ons Natacha'ke?maar gene bang hebben je blijft mijn enige dame hoor die ik wil bezoeken
Ik..... En wat nu? Ik bedoel 4u "pompen" Ik kan wel 4u beffen.......werkt ook goedWie beweerde ook alweer dat je onmogelijk vier uur sex kon hebben?
Zou ik wel eens willen proberen samen met jou... ik denk dat ik je wel goed de hoogte kan in-duwen om te schommelenBekijk bijlage 33610
Een sex schommel kan wel een goede oplossing zijn zelfs als je langer dan 2m bent..gewoon de hoogte aanpassen![]()
Het begint wel gênant te worden, inderdaad.Is dat hier bijna gedaan met dat zielig opvrijen van de weinige dames die aanwezig zijn op dit forum?![]()
Waar ontvang je ;-)
Stuur mij maar en prive bericht ajb.Waar ontvang je ;-)
denk niet dat de Nederlanders deze snappen...Trammesantlei 122 in Schoten
Misschien doen de dames het er wel om? Maar ik heb het idee dat ze er wel de lol van inzien dus ik zou me er niet al te veel aan storen.Het begint wel gênant te worden, inderdaad.
Klopt!denk niet dat de Nederlanders deze snappen...