Recensie Liika, Beverwijk (voorheen Amsterdam, Velsen-Noord, Castricum) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
33
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4325840-ivanna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb Liika een tijdje geleden bezocht, nadat ik mijn vaste dvp voor het eerst bare mocht nemen was ik toe aan afwisseling. Ik wilde niet bijbetalen en even snel mijn zaad kwijt in een ander warm kutje.

Afspraak maken ging gemakkelijk. 30 min 100 all in. Afspraak gaat via app aangezien Google translate noodzaak is.

De foto's op Kinky komen nauwelijks overeen. In werkelijkheid heeft ze een vrij grote hangbuik, het is een volle dame.

Bij aankomst deed ze de deur vrolijk open. Eigenlijk is dit niet mijn type dame, maar door haar vrolijke overkomen had ik er toch zin in. Gelijk een tongzoen en na de financien kreeg ik de mogelijkheid om te douchen. Voordat ik de badkamer in kon begon ze te spelen met mijn lul. Snel gedouched, waarna ze bovenop me kwam zitten. Tongzoenend gleed ze over mn lul, ze genoot hier van en mijn stijfe lul gleed er zo in. Ze kan lekker rijden, ik heb haar kutje hard gestoten van onder. Na een tijdje haar omgedraaid naar doggie waar ik haar een paar goede tikken op haar bil kon geven. Vervolgens in missionaris afgemaakt en met 2 benen in mn nek haar volgespoten.

Al met al een degelijk adres voor een schappelijke prijs. Het is leuk voor een keer, maar zal hier niet meer terug komen. Er zijn geile, en vooral slankere dvps die je voor dezelfde prijs mag vol blaffen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan