Recensie Lili, Malle 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
376
29/10/21
305
40
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-play-15.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

is volgens mij de vrouw van de fotos maar wel met een filter; jaartje of 10-15 mag erbij
desondanks ziet ze er best patent uit
dikke borsten met fiere tsjoep erop, een mooi kutje dat heel erg lekker smaakt bij beffen

de date zelf kan ik kort over zijn;
binnen komen, geld afgeven, kleren uit
ze staat al klaar met cd en als die aan is gedaan gaat ze gelijk liggen… fuck me
eerst effe beffen en zo heb ik lekker haar mooie kutje verkend
daarna zij op haar rug en missionaris, ze heeft best een aangename poes om te naaien; aansluitend
doggy waar zij bolle rug wil zetten; haar even in model gezet (kop in de kussens en kont omhoog) en dan lekker gepaald.

ga ik terug? Nee denk het niet maar ok voor dump
 

is volgens mij de vrouw van de fotos maar wel met een filter; jaartje of 10-15 mag erbij
desondanks ziet ze er best patent uit
dikke borsten met fiere tsjoep erop, een mooi kutje dat heel erg lekker smaakt bij beffen

de date zelf kan ik kort over zijn;
binnen komen, geld afgeven, kleren uit
ze staat al klaar met cd en als die aan is gedaan gaat ze gelijk liggen… fuck me
eerst effe beffen en zo heb ik lekker haar mooie kutje verkend
daarna zij op haar rug en missionaris, ze heeft best een aangename poes om te naaien; aansluitend
doggy waar zij bolle rug wil zetten; haar even in model gezet (kop in de kussens en kont omhoog) en dan lekker gepaald.

ga ik terug? Nee denk het niet maar ok voor dump
Vroeger had je in elk dorp of stad een Chinees restaurant. Deze zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, ipv restaurants zijn het nu Chinese dvp. De kwaliteit van service is helaas meestal bedenkelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan