Recensie Lili, Rotterdam (voorheen Breda) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fastcarsnl

Newbie
20
11/10/21
26
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3368981-lili
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een dame uit de Dominicaanse Republieken. De dame die ik heb gehad is neit van de foto's, maar lichamelijk ongeveer hetzelfde. Grote stevige kont en een paar D tieten voorzien van siliconen. De dame is sexy, maar kan geen woord engels.
Ze zoent niet op de mond.
We hebben iets van 40min gespeeld. Ik heb haar gebeft en ietwat gevingerd, mag niet diep insteken en werd een beetje gestuurd door haar. Ze werd ontzettend nat. Ik heb daar niet gedoucht en piemel werd met een vochtige doek schoongemaakt.
Pijpen met condoom en neuken in verschillende standjes.
Verder helaas geen klik en ben ook niet klaargekomen.
Ze was wel zo lief om me weer met condoom te pijpen en zonder condoom af te trekken. Ze bood mij ook aan om haar verder te vingeren en mezelf af te trekken. Helaas al haar pogingne niet gelukt en ben maar gestopt.
 
Heb ook een poging gedaan om haar te bezoeken. De goede reviews en foto's brachten hoge verwachtingen. Ik heb al een review op kinky geschreven, maar zal deze hier ook even plaatsen voor het geval ze besluit om ze uit te schakelen.

Ik heb daar overigens achteraf wel even kunnen douchen, maar werd vooraf goed onder handen genomen bij de wasbak door mijn vervangende date.

******
Op de dag zelf via Whatsapp een afspraak gemaakt en aangegeven meer dan een uur te moeten reizen. Onderweg kreeg ik de vraag of ik nogmaals wou bevestigen dat ik eraan kwam, dat heb ik direct gedaan. Eenmaal aangekomen binnen het afgesproken tijdslot deed een vriendin van haar open met de mededeling dat mijn date bezig was en dat ik of mijzelf met haar kon vermaken of weer kon vertrekken. Het was een vriendelijke dame, dus daar heb ik uiteindelijk nog wel een gezellig uurtje mee gehad, maar ik zit anderhalf uur enkele rit in de auto voor haar en niet voor een ander.

Achteraf op mijn initiatief nog even contact gehad via de app om te vragen wat er nu precies misgelopen was. Ze bood excuses aan en vertelde dat een klant die eigenlijk maar voor één uur geboekt had, besloot om er drie uur van te maken en dat het niet nog eens zou gebeuren. Helaas geen aanbod voor een goedmakertje in welke vorm dan ook, dus ik denk niet dat ik het nog een keer ga proberen. Ze is aantrekkelijk en over de andere kwaliteiten kan ik niet oordelen, maar respect hebben voor mijn tijd vind ik een basisvereiste, zeker als ze weet dat ik van ver kom.
******
 
Oh, begrijp me niet verkeerd ik was ook zeker niet blij. Ik zal daar ook nooit meer naartoe gaan. Het heeft alleen weinig zin om mijn boosheid te uiten, want een leuke date ga je er toch niet meer aan over houden. De sfeer is voor mij al 90% van een geslaagde date. Stel dat ik daar herrie ga lopen schoppen, is mijn avond verpest en zij zit er echt niet mee.

Ik heb er daarom voor gekozen om het gezellig te hebben met haar vriendin, die ik ook echt wel aantrekkelijk en aardig vond (anders was ik gelijk weg gegaan) en een review achter te laten. In mijn beleving heeft zij meer last van een negatieve review dan waneer ik zelf heel boos was geweest.
 
Ik heb de dame in kwestie wel gezien hoor. Ik de gang nadat ik met haar vriendin had gespeeld en haar uitgelopen date weg was.

Een paar van de foto's zijn wel redelijk natuurgetrouw, maar een aantal ook overduidelijk optisch bewerkt. In levende lijve vond ik haar zeker aantrekkelijk, mooie hoogte, flinke borsten en een leuke kont.

Ik denk dat als ze haar afspraak met mij nagekomen was, ik er een hele leuke tijd mee had kunnen hebben. Achteraf heb ik geen spijt, want door haar actie ben ik verder gaan kijken en heb ik een toppertje ontmoet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan