Recensie Liliane 69, Diepenbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tranquilizer

Newbie
6
08/02/24
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liliane-69-hot.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk! Mijn eerste DVP gedaan. Ze ontvangt in het bekende huis in Diepenbeek (ik ken het van een eerdere free date). Al enige tijd hier aan het loeren en langzaam een keuze gemaakt. Wat een vrouw, hemelse vormen en zeer lief in omgang en haar acties. Alles zoals geadverteerd. In het echt veel mooier dan op foto (natuurlijk donker haar en mooi gezicht zonder make up)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liliane-69-hot.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
mooie aantrekkelijke vrouw. Zandloper figuur met smalle taille en brede heupen met grote fake borsten. Hygiëne kon beter.

Tongzoenen was met weinig tong en passie. Dat geeft niet vond haar ook niet super fris. Ik had gevraagd of ze van te voren wilde douche maar heeft ze duidelijk niet gedaan. Ze stonk niet maar het was ook niet fris en fruitig.
Begon vervelend met natte doekjes te wrijven. Geen douche mogelijkheden vind ik wel een grote minpunt. Afgesproken met cim maar ze liet het een klein beetje in de mond komen terwijl ze erboven hing. Niet echt wat ik had verwacht bij een cim. Ze spreekt volgens mij een paar engels basis woorden. Heeft tegen mij geen volledige zinnen gezegd. Twijfelachtig of ze wel alles verstaat. Date is voldoende. heeft een goede inzet om je te laten komen. het was geen topdate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan