Recensie Lilit, privé-ontvangst Diemen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
342
15/09/22
138
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/diemen/7011027-lilit
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het is de dame van de foto maar dan iets slanker.
Rommelige studio waar ze ontvangt maar moest de schoenen uitdoen bij de deur.
Spreekt wel Engels maar praat heel weinig.
Na het uitkleden op de bed gaan liggen en wat knuffelen, ze vind het fijn om op je lippen te bijten, na een paar keer gaf ik aan dat ze er mee moest ophouden.
Geen pijpen maar direct de condoom er over heen, een flink klodder glijmiddel en neuken tot je klaarkomt.
Na afloop was er een douche maar geen schone handdoeken, een prubbelenbak met een berg doekjes is wat je verder ziet.
Ik zou zeggen wegblijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9687989-lilit
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Contact:
Afspraak via whatsapp, in het Engels, was gauw gemaakt. Ik vermoed dat het via een booker gaat.

Locatie:
Net kamer appartement nabij de Hogeschool van Diemen, goed bereikbaar met ov en je kan er ook makkelijk parkeren. Het is exact dezelfde locatie als waar Karina vorige week zat. Zie mijn andere review Je kan er douchen en je kan opfrissen. Dat vraagt Lilit ook van jou. Ze biedt je een schone handdoek aan.

Dame:
Het gaat om de dame van de foto's. Al schat ik haar wel eerder halverwege de 30. Lilit spreekt behoorlijk Engels. Ze begint na het douchen met een rustige opbouw. Van kusjes geven voorzichtig pijpen en dan steeds wat steviger. Ze komt komt deep throath behoorlijk. Ik denk dat ze niet zo blij is met haar borsten, want het topje houd ze liever aan. Uiteindelijk wordt ze wel nat. Lilit is wat voorzichtig als het gaat om zoenen en tongzoenen. Even en dan duikt ze weer gauw in je nek. Uiteindelijk mag je voorzichtig naar binnen en niet te hard stoten als je groot geschapen bent. Dan gaat er nog een klodder glijmiddel tegenaan.

Conclusie:
Afspraak is snel gemaakt. Lilit is vriendelijk en doet wat ze heeft afgesproken. Ontvangstruimte is schoon en netjes. Daarbij is Lilit schoon op zichzelf en je kan best een leuke tijd met haar hebben. Ik vond dat het zoenen wel wat uitgebreider mocht.

//Mod edit: de link in #1 bestaat niet meer, link in dit bericht wel. Kan iemand (mustogoz?) bevestigen dat dit zelfde dame betreft? Dan passen we link in #1 aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan