Recensie Lilly (Dui), Doetinchem, Eroscentrum Escape 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lekkerhoor

Wandelaar
Forumpionier
54
05/07/21
30
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Blonde Lilly staat je uitdagend aan te staren en ziet er leuk uit. Gesprek in het Engels/Duits geeft ze al direct aan. Dus duits gekozen. Ze belooft van alles.....wilde standje 69 en heerlijk genieten. Veel is bespreekbaar en mogelijk volgens haar. Alleen qua kosten schieten de prijzen omhoog. Omdat ik dat niet zo erg vind als er ook goede service is.....kan ik er mee leven.
Maar zekere voor het onzekere doe ik altijd het basispakket in eerste instantie. Om te zien hoe iemand is en wat ze waarmaakt.
Nou binnengekomen.......beetje wassen en op het bed. Tijd begint bij haar te tellen bij binnenkomst. Totaal geen overgave, binnen mag niets en ze probeert je gewoon zo snel mogelijk zonder al je geld de deur uit te werken. Helaas.

Na een kleine massage en een beetje haar vingeren (mocht niet teveel) er maar mee opgehouden. Was geen klik en zal er ook nooit komen. Vervolgens weer naar buiten. Een andere wandelaar gaf ook zijn mening toen ik zei.....nooit meer. Hij gaf mij gelijk. Er zijn er meer geweest die je voorgingen en er in getrapt zijn. Waarschuw anderen.

Sticker op de deur van niet doen ofzo.

kortom.........geen aanrader.
 
tegenwoordig elke woensdag/donderdag aanwezig. Ze zat vandaag in kamer 8, maar soms ook kamer 9. Dus beneden. Nog steeds heel veel beloven maar weinig daden. Ik ga niet naar binnen. Vandaag wel anderen gesproken die naar binnen zijn geweest. Stelde erg teleur
 
Blonde Lilly staat je uitdagend aan te staren en ziet er leuk uit. Gesprek in het Engels/Duits geeft ze al direct aan. Dus duits gekozen. Ze belooft van alles.....wilde standje 69 en heerlijk genieten. Veel is bespreekbaar en mogelijk volgens haar. Alleen qua kosten schieten de prijzen omhoog. Omdat ik dat niet zo erg vind als er ook goede service is.....kan ik er mee leven.
Maar zekere voor het onzekere doe ik altijd het basispakket in eerste instantie. Om te zien hoe iemand is en wat ze waarmaakt.
Nou binnengekomen.......beetje wassen en op het bed. Tijd begint bij haar te tellen bij binnenkomst. Totaal geen overgave, binnen mag niets en ze probeert je gewoon zo snel mogelijk zonder al je geld de deur uit te werken. Helaas.

Na een kleine massage en een beetje haar vingeren (mocht niet teveel) er maar mee opgehouden. Was geen klik en zal er ook nooit komen. Vervolgens weer naar buiten. Een andere wandelaar gaf ook zijn mening toen ik zei.....nooit meer. Hij gaf mij gelijk. Er zijn er meer geweest die je voorgingen en er in getrapt zijn. Waarschuw anderen.

Sticker op de deur van niet doen ofzo.

kortom.........geen aanrader.
ik was ook een keer bij haar nooit meer ik kijk niet eens meer naar haar geld meer niet met haar praatjes er zit genoeg die wel hun geld meer dan waar zijn ?
 
Blijkbaar gaan er nog steeds heren naar binnen. Anders was ze wel vertrokken.
Hoop dat er snel recensies komen. Ben ook benieuwd naar de ervaringen.

Voorlopig blijf ik haar vermijden.
Eerst een aantal hoede recensies
 
Vorige week bij haar geweest. Heb haar gratis geneukt, ze wilde meer en meer, ben een uur binnen geweest... was een groot genot, waar vol je "geld"...

NOT dus... wat een aanfluiting... een TMM wat mij betreft, zodra je op bed ligt begint het gezeur al... Trap er alsjeblieft niet om meer geld te geven, ze maakt niets waar daarvan en wil meer en meer. Ik heb me zelf maar klaar getrokken terwijl ze maar blijft doorkletsen in het Duits. Gauw weg en nooit meer dus.
 
Vorige week bij haar geweest. Heb haar gratis geneukt, ze wilde meer en meer, ben een uur binnen geweest... was een groot genot, waar vol je "geld"...

NOT dus... wat een aanfluiting... een TMM wat mij betreft, zodra je op bed ligt begint het gezeur al... Trap er alsjeblieft niet om meer geld te geven, ze maakt niets waar daarvan en wil meer en meer. Ik heb me zelf maar klaar getrokken terwijl ze maar blijft doorkletsen in het Duits. Gauw weg en nooit meer dus.
een keer nooit meer
 
Vanavond haar nog eens bezocht. Heren kom hier niet! Het is nog steeds zo snel mogelijk jou euros bij haar in de portemonnee. Ze praat mooi maar eenmaal binnen zijn de praatjes weg. Pijpen doet ze je in nog steeds in de houdgreep 😂 als je hier wat van zegt wordt ze boos. Weren deze dame dus!
 
Vanavond haar nog eens bezocht. Heren kom hier niet! Het is nog steeds zo snel mogelijk jou euros bij haar in de portemonnee. Ze praat mooi maar eenmaal binnen zijn de praatjes weg. Pijpen doet ze je in nog steeds in de houdgreep 😂 als je hier wat van zegt wordt ze boos. Weren deze dame dus!
Ow, is het er zo ééntje? De houdgreep, die truc ken ik. Je kan niet zien wat ze doet, waarschijnlijk neemt ze hem dan niet eens in de mond en wrijft hem een beetje tegen de keel aan. Echt erg....
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ondanks alle waarschuwingen uit nieuwsgierigheid maar eens naar binnen gegaan. Tja….. Lily noemt zich nu Carmen en zit op k7. Ach, ze is helemaal niet onaardig, best vriendelijk zelfs. En dirty talk doet ze eigenlijk ook prima. Al het andere kon me niet overtuigen en is er voornamelijk op gericht je zo snel mogelijk weer naar buiten te werken. Herhalingsgevaar nul voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan